Lue keskustelun säännöt.
Tajusin juuri, että blogit ovat pelkkää mainosta.
30.08.2014 |
Lopetan blogien lukemisen, koska ne ovat pinnallista aivopesua ja yhtä kulutuskeskeisyyttä. Päätän elää elämäni ihan itse. En tarviste sisältöä elämääni ja valmiiksi pureksittuja tapoja tehdä valintoja, ajatella ja tuntea. Aku Ankkakin on terveempää luettavaa, kuin nämä mainosblogit.
Kommentit (3)
Sä luet vääränlaisia blogeja :). Mun blogi kertoo mun elämästä eikä todellakaan ole mainosblogi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sehän on oman mielikuvituksen köyhyyttä, jos ei osaa hakeutua muiden kuin pintakiiltoblogien äärelle. Muunlaisiakin on kosolti tarjolla. Vaativat vaan lukutaitoa.
Ei kaikki blogit, vain ne, jotka saavat mainostuloja. On kuitenkin olemassa toiseaisiakin blogeja, esim harrastusblog joihin postataan itihan vain harrastuksen ilosta.
Esim tämä taas on tavallaan mainosblogi, vaikka vähän toisen lainen - se mainostaa tieteen tuloksia - mutta tarkoitus ei ole aivopestä eikä kulutuskeskeisyyttä lisätä, päinvastoin: http://www.aka.fi/fi/T/Foorumi/Suomalaisen-yhteiskunnan-rakenteet/
summa summarum: lifestyle-blogit eivät ole koko blogimaailma, vaikka joskus siltä tuntuukin.