Kotiuduin tänään suljetulta, kysy jotain?
Kommentit (40)
Saako yöllä olla rauhassa vai käykö hoitajat yöllä katsomassa? Itselläni oli vuosia sitten näin :(
Olin neljä päivää ns. kriisijaksolla. Diagnooseja on useampia aina keskivaikeasta masennuksesta yleiseen ahdistuneisuushäiriöön.
Kauanko olit?
Tsemppiä, itse olen myös ollut.
Mitäs muuta porvooseen näin tiistai-iltana?
Yöllä sai olla rauhassa, kyllä. Hoitajat kurkkasivat noin klo. 22 kaikkien huoneisiin ja toivottivat hyvät yöt.
Ap (kuten myös nro 4)
6, meinaat ettei suljetulla kukaan koskaan ole? Ihan tosissani olen. Ei nukuta nyt, siksi vastailen.
Ap
Oletko helpottunut vai ahdistunut että pääsit pois?
Muistan omilta ajoilta sen pelon tunteen, kun pääsi turvallisesta lataamosta pelottavaan ulkomaailmaan, kesti aina jonkun aikaa tottua siihen kaiken "normaaliuteen".
Oliko vaikea päästä hoitoon? Itse en joskus päässyt suljetulle, vaikka tarve olisi lllut kova, ennenkuin viilsin ranteeni auki.
11, samaan aikaan hirvittää ja tuntuu vapauttavalta. Tosi hankala olo, ahdistus ei tykkää "ulkomaailmasta" mutta tajuan kyllä itsekin, että laitostun helposti eikä ole järkeä olla osastolla kun ongelmiani ei voi hoitaa siellä.
Ap
Onko sinulla nyt pitkä sairausloma?
12, no hyvää yötä itsellesi.
13, oli. Onneksi mulla on loistava omalääkäri.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:22"]
Otetaas tämmöinen illan kuluksi.
[/quote]
Auttoiko siellä olo sua?
17, joukossa oli aika tavallista porukkaa. Muutama vainoharhainen, muutama syömishäiriöinen, iso osa masentuneita ja unettomia.
Ap
34, muita osastoja ovat mm. päivystysosasto ja sellainen, jossa on vissiin psykoosiporukka.
35, kyllä itseasiassa pelasin! :)
Ap