Kertokaas tatuointien vihaajat
minkä ikäisiä olette? itseä kiinnostaa painottuuko tämä johonkin ikäluokkaan vai ei
Kommentit (74)
No on kyllä paskoja tatskoja nähnyt jos ei yhtään kaunista tiedä. Itse olen nähnyt aivan upeita, hienostuneita ja värikylläisiä taideteoksia asiaan vihkyityneiden ihoilla.
39 ja mun silmään kaikki tatuoinnit näyttää syövältä ja virheeltä iholla. Vielä jos tatuointi on vanha ja kulahtanut, on säälintunne voimakas. Mutta omapa on kroppansa.
33 janolen aina inhonnut tatuointeja. Ne ovat kaikki rumia. Ja värikylläisyys ei muuten ole tatuoinnissa koskaan, missään tilanteessa myönteinen asia.
27v. Yhtäkään kaunista ratuointia en ole nähnyt. Ihan pieni jossain menettelee, mutta vähänkin isompi antaa heti halvan vaikutelman ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"]
No on kyllä paskoja tatskoja nähnyt jos ei yhtään kaunista tiedä. Itse olen nähnyt aivan upeita, hienostuneita ja värikylläisiä taideteoksia asiaan vihkyityneiden ihoilla.
[/quote]
No juuri näin, vain rumia olen nähnyt, mikäs ihme siinä on?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:44"]33 janolen aina inhonnut tatuointeja. Ne ovat kaikki rumia. Ja värikylläisyys ei muuten ole tatuoinnissa koskaan, missään tilanteessa myönteinen asia.
[/quote]
Värikkäät tatskat on nimenomaan niitä järkyttävimpiä. Yäk!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:44"]33 janolen aina inhonnut tatuointeja. Ne ovat kaikki rumia. Ja värikylläisyys ei muuten ole tatuoinnissa koskaan, missään tilanteessa myönteinen asia.
[/quote]
Värikkäät tatskat on nimenomaan niitä järkyttävimpiä. Yäk!
[/quote]
Juuri näin.
31 v. Varsinkin isot ja näkyvällä paikalla tekevät halvan vaikutelman.
Minä näin lapsena ensimmäisen tatuoinnin linnakundilla, eikä siihen muuta tarvittu.
30 ja risat
En ole koskaan nähnyt hyvännäköistä tatuointia, lisäksi ne edustavat huonoa makua, sitä kun alemman keskiluokan maalais-amk yrittää olla rock n' roll
30v
Minulle tulee heti mieleen huonosti koulutettu henkilö. Tupakoiva ja viinaan menevä myös. Nämä siis mitkä mielikuvat tatuoinnista minulle tulee.
Olen 22v ja luojan kiitos ei ollut opiskeluaikana varaa moista hankkia vaikka sellaisesta haaveilin. Usein antavat ihmisestä halvan vaikutelman, harvoin näkee hyvää käsityötä tälläkään alalla.
Mikään ei ole niin kamalan näköistä kuin muutoin nätti nuori nainen, jolla on koko käsivarren peittävä värikäs tatuointi. Todella suttuisen näköistä ja pilaa muutoin nätin ihmisen.
23
Isot tatuoinnit antavat epäsiistin vaikutelman. Pienet vaikuttavat turhilta (siis on otettu ajatuksella "ku tämä ruusu hartiassa näyttää niin siistiltä ihq daa")
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:53"]30v
Minulle tulee heti mieleen huonosti koulutettu henkilö. Tupakoiva ja viinaan menevä myös. Nämä siis mitkä mielikuvat tatuoinnista minulle tulee.
[/quote]
Yleensä nuo on ihan totta. Kiroilee, juo olutta ja kuuntelee rockia.
60 v ja tatuointeja on rumia ja kauniita. Joillekin ne sopii ja joillekin ei. Itselläni ei ole tatutointeja.
Olin parikymppinen 90-luvun alussa kun tatuoinnit tulivat muotiin. Silloin niitä ottivat nuoret innolla. Olettaisin tatuoinnin vihaajien olevan minua vanhempia (yli 40) koska tatuoinnit olivat heidän silmissään vankilakulttuuria. Tosin ne nyt tuntuvat olevan kaikenikäisten suosiossa paitsi nuorten joiden useimpien mielestä ne ovat noloja. Sanoisin siis että vanhat ja nuoret ikäluokat. Poikkeuksia tietenkin löytyy.
Mä olen viiskymppinen. Musta tatuoinnit ovat aina olleet rumia.
Suurimmalla osalla näitä muotitatuointeja ja uskon, että suurella osalla tulee kaduttamaan kovastikin jossain vaiheessa. Jo nyt taitaa olla melkoinen poistobuumi. Rumimpia on just nää yleisimmät eli tribaalit, tähdet, perhoset, ruusut, nimet tai ne vakiotekstit käsivarressa - ja kaikillehan nää (sillä hetkellä muodissa olevat hirvitykset) on niitä kamalan merkityksellisiä ja henkilökohtaisia.... Juu. Ja ne samat tähdet on miljoonilla muilla...
En vihaa tatuointeja, mutta mielestäni ne yksinkertaisesti rumentavat ihmiskehoa. Tatuoinnit ovat kieltämättä mielenkiintoisia ja jotkut kuvat ovat jopa taiteellisesti korkeatasoisia, mutten silti oikein ymmärrä miksi niitä tehdään... Individualismi, jonkinlainen pysyvyyden hakeminen, halu kuulua johonkin ryhmään, olla erityinen ja ainutlaatuinen? Mielestäni jokainen ihminen on erityinen ilman iholle tehtyjä kuvioitakin.
äiti36v
Minä olen 43v, ja ihan lapsesta asti olen ollut tatskoja vastaan, enkä edelleenkään ole yhtään nättiä nähnyt.
Mun teinit tosin taitavat omansa ottaa, mutta siinähän ottavat, kun ikä riittää, lupaa en etukäteen anna, ehkä :)