Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas tatuointien vihaajat

Vierailija
03.08.2014 |

minkä ikäisiä olette? itseä kiinnostaa painottuuko tämä johonkin ikäluokkaan vai ei

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:03"]

Olen 42 ja mielestäni ne ovat rumia. Antavat halvan vaikutelman ja jotenkin petyn jos näen jollakin mielestäni järkevällä ihmisellä sellaisen. Yksinkertaisten, massaan sulautuvien wt-ihmisten juttu, jotka raukat luulevat että se on jotenkin hienoa tai "kovaa" kun on kuvia :(

[/quote]

tää kyllä ihan paras kun te väitätte että me tatuoidut "luullaan olevamme kovia" tai "luullaan olevamme hienoja" tai " luullaan olevamme rockn roll"

sulle ihan tiedoksi ettei meidän tarvii luulla yhtään mitään, harva välittää paskan vertaa sun mielipiteestä. Kaikilla ei ole tarve esittää niinkuin sulla!

[/quote]

Kommenttisi kertoo oikein kirkkaasti, että tuo moittimasi henkilö on oikeassa.

Vierailija
42/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minkäänlaisista tatuoinneista ja olen 38 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v. ja kun olin nuori niin niitä ei ollut kuin eräänlaisilla luusereilla ainakin siellä, mistä mä olen kotoisin. Kun siitä tuli muotia mietin kyllä, että onhan ne (muka) kivan näköisiä naisilla ne ensimmäiset joita näin, kun ne oli semmoisia pieniä ja suht huomaamattomissa paikoissa (tosin ikinä en ymmärtänyt sitä, että joku otti alaselkään, ihan kun kertoisi kaikille, että meillä harrastetaan panemista takaapäin ja olen niin säälittävä, että en usko kelpaavani kuolaajamiehelleni ellei se saa katselle samalla mun sexyä tatuointia kun törkkii minua takaa.) mutta aina niissä vaivasi se, että joo, ikinä ei pääse eroon TAI tosi kalliisti ja sitten olisin vielä täys nynny kun ottaisin sen poiskin. Ensin nynny kun kohottaisin itsetuntoani sillä, siis.

Oletan ainakin OSAN (huom. en siis kaikkien) tatuoinninottajien ajattelevan samalla lailla, että se on itsetunnon kohotukseen. Ja se mua jurppii, että pitääkö kaiken olla sellaista kilpavarustelua joillekin meistä?

Vierailija
44/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 40 v ja musta on aivan tyhmä laittaa tatuointeja. Osa on suorastaan rumia osa ihna kauniita mutta ei kiitos minulle. Aivopesen lastakin että ei koskaan ottaisi tatuointia. Lisäksi mietin että miltähän tatuoinnit mahtavat näyttää 70-kymppisen mummon ruttuisella iholla.  

Vierailija
45/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:48"]

Olen 21v nainen ja en pidä tatuoinneista. Varsinkin kun joku nuori ottaa vaikka tribaali, tai koirantassutatskan, niin tulee mietittyä, että onkohan hän enää 10 vuoden päästä mielestään tosi cool. Jos olisin itse ottanut tatuoinnin vaikka 18-vuotiaana niin katuisin jo nyt, ajatusmaailma ja mielipiteet ovat jo näin lyhyessä ajassa muuttuneet niin paljon.

[/quote]

Mikä toi koirantassutatskajuttu on? Miksi pitää ottaa koiran tassu? Se on ehkä IHAN idiootin näköistä, voi luoja. Siis ainakin sillä nuorella n. 19-vuotiaalla miehellä, joka on ollut asiakkaanani, kun se on ihan kämmenselässä, eikä sitä voi peittää!

Olen jo kommentoinut ikäni tähän ketjuun.

Vierailija
46/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35.

Oon aina inhonnu tatuointeja ja edelleen.

Muutaman ihan ok:n näkösen olen nähnyt.

En tajua mikä idea on ottaa tatuointi.

Ja varsinkaan jotain eläimiä, kasveja - kauhistus! :D Ne on niin naurettavia.

Ja värilliset, yökkis.

Ja lasten nimet syntymäpäivillä, hohhoijaa. Varsinkin jos ne on todella selkeitä. Ja näkyvällä paikalla, nou nou nou.

Vierailija
47/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että tatuoinnit ikään kuin kulkee suvussa. Minun lähiperheeseeni kuuluu 12 aikuista, miheni lähiperheessä suurin piirtein saman verran. Meillä kellään ei ole tatuointeja, emmekä niitä aio hankkia ja ikäskaala on 22-70v. Toisissa perheissä voi olla useitakin tatuoituja.

Vierailija
48/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani 90-luvulla oli tatuointibuumi, halusin mukaan, mutta pelkäsin kipua enkä ottanut. Huh, hyvä näin jälkikäteen. Tatska on kaunis hyväkroppaisella, mutta plösöllä ne näyttävät kauheilta ja antavat halvan vaikutelman.

Vierailija
49/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:53"]

Olen myös huomannut, että tatuoinnit ikään kuin kulkee suvussa. Minun lähiperheeseeni kuuluu 12 aikuista, miheni lähiperheessä suurin piirtein saman verran. Meillä kellään ei ole tatuointeja, emmekä niitä aio hankkia ja ikäskaala on 22-70v. Toisissa perheissä voi olla useitakin tatuoituja.

[/quote]

Tuo "sääntö" pätee myös meidän sukuun, sekä isän että äidin puolelta. Mulla ei ole sisaruksia, mutta serkkuja on yhteensä 13 (kaikki aikuisia jo). Kellään ei ole tatuointeja, eikä ole itsellänikään.

Vierailija
50/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani muutama asia alkoi ottaa todella aivoon. Päällimmäisenä ensimmäisen sivun valopään kommentti jossa kirjoittaja kertoo tatuoidun ihmisen tuovan mieleen poikkeuksetta alkoholiin menevän, huonosti koulutetun ja tupaukoivan ihmistyypin. Halvankin vielä. Olen 34-vuotias, komea (ainakin vaimon mielestä), hyvin pukeutuva (työ vaatii edustavaa ulkonäköä ja puvun käyttöä päivittäin ja varsiin hyvin toimeentuleva suomalainen mies. Raitiskin vielä. Silti 99% ihmisistä joita tapaan yllättyvät kun näkevät tatuointini. Puku päällä yksikään kuva ei näy, mutta muuten olen kokonaan tatuoitu kaulasta nilkkoihin ja ranteisiin asti. Kaikki alkoi mustavalkoisesta potretista jonka otin edesmenneen isoisäni muistoksi edustusmatkalla LA:ssa. Tästä aikaa 4 vuotta ja nyt, satoja lentotunteja ja tikkaustunteja takana, olen itsekin yllättynyt mihin tämä on päätynyt. En paljasta kuvistani enempää kuin sen, että niihin on uponnut rahaa enemmän kun monet teistä tienaa viidessä vuodessa ja sen, etten voisi olla tyytyväisempi sijoitukseeni. Kuvia on poikkeuksetta kehuttu, usein myös ihmiset jotka ennen ovat pitäneet tatuointeja vastenmielisinä, mukaanlukien isoäitini joka on todella konservatiivinen ja uhkasi perinnöttömäksi jättää jos mustetta ihoon otan. Fakta kuitenkin on se, että ajatuksella suunnitellut ja osaavan artistin tekemänä tatuoinnit voi olla yksi parhaita tapoja muistaa itselleen tärkeitä ihnisiä, tapahtumia ja elettyä elämää yleensä. Jos et tatuoinnista pidä, jätä mielummin omaan tietoosi kun menet kellwkään asiasta avautumaan. Monille tatuoinnit ovat hyvinkin henkilökohtaisia, itse ainakin otan sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä itseäni ja kaikkea sitä vastaan mitä edustan jos joku minun omasta kehosta tulee päätään rääpimään.

Vierailija
51/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kysyttiin miksi et pidä tatuoinneista. Täällä sanon mielipiteeni avoimesti. Minulla on paljon tuttuja joilla on tatuointeja. Heille en mielipidettäni sano, mutta en myöskään kehu kun uusi tatuointi on jälleen ilmestynyt ja sitä ihmetellään.

Vierailija
52/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittääkö ulkonäkö ennakkoasenteen ihmisiä kohtaan? Mitä jos ne ei näy aina päälle päin? Väitän että suurimmalla osalla juristeista, lääkäreistä, poliiseista yms. on isojakin tatuointeja, mutta ne ei vain näy päällepäin. 

Vierailija
53/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Meidän firman toinen juristi on myös tatuoitu kiireestä kantapäähän eikä kollegat osaa aavistaakaan.

Vierailija
54/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Meidän firman toinen juristi on myös tatuoitu kiireestä kantapäähän eikä kollegat osaa aavistaakaan.

Vierailija
55/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"]

No on kyllä paskoja tatskoja nähnyt jos ei yhtään kaunista tiedä. Itse olen nähnyt aivan upeita, hienostuneita ja värikylläisiä taideteoksia asiaan vihkyityneiden ihoilla. 

[/quote]

Jos sinä et pidä Katri-Helenan musiikista, niin muuttaako se mielipidettäsi jos minä kerron, että olet kuunnellut vain paskoja Katri-Helunan biisejä ja kerron vielä, että itse olen kuullut aivan upeita sointurikkaita Katrin taideteoksia?

Vierailija
56/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:04"]

Määrittääkö ulkonäkö ennakkoasenteen ihmisiä kohtaan? Mitä jos ne ei näy aina päälle päin? Väitän että suurimmalla osalla juristeista, lääkäreistä, poliiseista yms. on isojakin tatuointeja, mutta ne ei vain näy päällepäin. 

[/quote]

mulle tatuointi ei edusta luusereita tai vankilakundeja, eli aivan sama onko se menestyneen ihmisen iholla, silti se ihminen on pilannut ulkonäkönsä kuvioimalla ihoaan. Tottakai jokainen on vapaa tekemään vartalolleen mitä haluaa, mutta minun silmään tatskat on vaan rumia.

Mutta joo, löytyyhän sitä kamalampiakin juttuja, kuten "kohoimplantit" ihon alla, näin yhdellä miehellä Helsingissä jonkun koholla olevan arpitatuoinnin tai implantin keskellä otsaa, ihan hullua, MIKSI sellainen on otettu?!!! Ja ne korvan venytysrenkaat, vai mitä ne on, ne on aika ällöjä myös.

nainen 35v

Vierailija
57/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:14"]minkä ikäisiä olette? itseä kiinnostaa painottuuko tämä johonkin ikäluokkaan vai ei

[/quote]

38 vuotta. Mun mielestä tatuoinnit on aina näyttänyt tosi junteilta.

Vierailija
58/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Uskon kyllä, että juristeilla, lääkäreillä jne on tatuointeja, mutta kieltäydyn uskomasta että suurimmalla osalla heitä on niitä! 

Vierailija
59/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:38"]

[/quote]

Uskon kyllä, että juristeilla, lääkäreillä jne on tatuointeja, mutta kieltäydyn uskomasta että suurimmalla osalla heitä on niitä! 

[/quote]

Niin. Eikös olisikin kerrassaan kammottava ajatus. Hyi sentäs. :-)

Vierailija
60/74 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava väite, että suurimmalla osalla juristeja ja lääkäreitä olisi tatuointeja. Varmasti osalla heistäkin on, mutta minä uskon aivan päinvastoin.

Tatuointi on yhtä ruma, one se sitten pukumiehen/naisen iholla tai jollakin rasvamontussa haalareissaan työskentelevällä rasvaprässiroopella. Sitä rumempaa mitä enemmän niitä on, runsaasti kuvitettu ihminen on kuin päiväkotilasten suttupaperi, epäselviä kuvioita, värejä, tekstiä, kiemuroita jne. Hyi helvetti! Huolimatta siitä, että tuntisin (tunnen) tatuoidun lääkärin, arvostukseni häntä kohtaan ihmisenä laskee. Ammattitaitoon se ei vaikuta mutta henkilökohtaiseen arvostukseeni hänestä ihmisenä kyllä, sama asia kuin huora. Jos vaikka naisjuristi, fiksusti käyttäytyvä ja pukeutuva, ammattitaitoinen osoittautuukin työnsä ulkopuolella toimivansa huorana niin kyllä se vaikuttaa mielipiteeseen hänestä, vai väittääkö joku tautuointien ihailija muuta?

Yksi naurettavimpia väitteitä on nämä henkilökohtaiset jutut tatskoissa, muistamiset, kunnioittamiset ym. Minä muistan mielelläni ja erinomaisesti rakkaitani ja läheisiäni, niin eläviä kuin ajasta jo ajattomuuteen siirtyneitä, ilman tatuointeja, en tarvitse siihen yhden yhtä kuvaa ihollani. Mielestäni ihminen joka tarvitsee muistaakseen rakkaita asioitaan tatuoinnin on tyhmä.