Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas tatuointien vihaajat

Vierailija
03.08.2014 |

minkä ikäisiä olette? itseä kiinnostaa painottuuko tämä johonkin ikäluokkaan vai ei

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:13"]

En vihaa tatuointeja, mutta mielestäni ne yksinkertaisesti rumentavat ihmiskehoa. Tatuoinnit ovat kieltämättä mielenkiintoisia ja jotkut kuvat ovat jopa taiteellisesti korkeatasoisia, mutten silti oikein ymmärrä miksi niitä tehdään... Individualismi, jonkinlainen pysyvyyden hakeminen, halu kuulua johonkin ryhmään, olla erityinen ja ainutlaatuinen? Mielestäni jokainen ihminen on erityinen ilman iholle tehtyjä kuvioitakin.

äiti36v

[/quote]

Varmaan se on myös sellaista oman identiteetin kasvua. Millainen olen ja millainen haluan olla? 

Itse tykkään isoista käsivarsitatuoinneista, värikkäistä ja harmaista. Ruma on aina ruma ja upea on upea.

Pienet tatuoinnit edustavat enemmän mielestäni halpaa, tiesittekö miten hel...tin kalliita ne isot on..? ITselläni ei ole tatuointia, luojan kiitos en ottanut sitä skorppionia niskaan teininä.

Vierailija
22/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:03"]

Olin parikymppinen 90-luvun alussa kun tatuoinnit tulivat muotiin. Silloin niitä ottivat nuoret innolla. Olettaisin tatuoinnin vihaajien olevan minua vanhempia (yli 40) koska tatuoinnit olivat heidän silmissään vankilakulttuuria. Tosin ne nyt tuntuvat olevan kaikenikäisten suosiossa paitsi nuorten joiden useimpien mielestä ne ovat noloja. Sanoisin siis että vanhat ja nuoret ikäluokat. Poikkeuksia tietenkin löytyy.

[/quote]

90-luvun alussa parikymppiset ovat nyt yli 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomallakin on sama kuva ihossa koko elämän: omat luomet, verisuonet, rokotusjäljet jne. Sama kai se on vaikka siinä olisi joku wt-eläintatska niiden päällä.

Vierailija
24/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24, enkä ole koskaan pitänyt tatuoinneista. Ne tekevät kantajansa rumemman näköiseksi. Mutta jokainen saa modifioida kroppaansa kuten haluaa, tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni. Ehkä rumin näkemäni yksittäinen tatuointi on eläimen tassun jäljet molempien rintojen päällä, siis siten, että kun on vaikkapa toppi niin ne tassun jäljet näkyy just sen topin reunan yläpuolella. Ööööö että niinku koira on painanut kuraiset tassunsa sun tisseihin, etkä ole jaksanut pestä niitä jälkiä pois... Tämmöinen vaikutelma tuli. Ylipäätään sellaiset isot, värikkäät, koko käsivarren ja / tai yläkropan peittävät tatuoinnit ovat hirveitä. Niitä näkee tietyn tyyppisillä naisilla ja miehillä, ja tulee jotenkin friikki-vaikutelma. 

Vierailija
25/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta mielipiteitään voi joutua tarkistamaankin, kuten kävi mummolleni. Mummo vihasi tatuointeja ja muisti huomauttaa, jos jollain asiakaspalvelijalla oli sellainen. Pankissakin vältti aina yhtä naisvirkailijaa, jolla oli niskassa nähnyt jonkin kuvan.

Kunnes mummo sairastui syöpään. Oli tavannut hoitavan lääkärinsä jo kaksi kertaa, kunnes kolmannella tapaamisella näki lääkärin pesevän käsiään hiat käärittyinä ja ai kamalaa; ISO  lohikäärme tatuointuna kädessä. Mutta mummo jäi henkiin ja sai hyvää hoitoa ja oli lopulta todella tyytyväinen lohikäärme-lääkäriinsä. Joutui 73-vuoden iässä tunnustamaan, että kai niitä kuvia voi fiksuillakin ihmisillä olla.

Mummolla on muuten yksi hauska sananlasku; Mielipide on kuin pierunhaju: jokaisella omansa, täysin hyödytön ja viehättää vain omistajaansa. Mutta joskus helpottaa kun sen saa päästää ilmoille. :D

Vierailija
26/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kat Von D on ihana.... -mies-

Vierailija
27/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja mielestäni ne ovat rumia. Antavat halvan vaikutelman ja jotenkin petyn jos näen jollakin mielestäni järkevällä ihmisellä sellaisen. Yksinkertaisten, massaan sulautuvien wt-ihmisten juttu, jotka raukat luulevat että se on jotenkin hienoa tai "kovaa" kun on kuvia :(

Vierailija
28/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 18 ja ikinä en tatuoisi itseäni, koska mielestäni paljas keho on yksinkertaisesti vain kauniimpi. Jostain syystä suorastaan kuvotun nähdessäni erityisesti värillisen kuvatatuoinnin naisella, vaikka toisaalta periaatteellisesti ajattelenkin että kukin tehköön kropalleen mitä tykkää. Vastaavasti kuitenkin esimerkiksi täysin mustat ja pienehköt tekstit järkyttävät vähemmän.

Vierailija
29/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tatuointi miehellä parempi kun naisella? Eli onko se enemmän miesten juttu? Ennen tatuointeja näki vain merimiehillä ja linnakundeilla, ei juuri koskaan naisilla.

Vierailija
30/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sama kuin me tatuoidut sanottais että ne harmaahiiret joilla ei ole tatskoja eivätkä meikkaa, ovat huoria. Koska prostituoidut on aina juuri niitä huomaamattomia.

Vierailija
31/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:59"]Teillä on oikeus mielipiteeseenne, mutta mielipiteitään voi joutua tarkistamaankin, kuten kävi mummolleni. Mummo vihasi tatuointeja ja muisti huomauttaa, jos jollain asiakaspalvelijalla oli sellainen. Pankissakin vältti aina yhtä naisvirkailijaa, jolla oli niskassa nähnyt jonkin kuvan.

Kunnes mummo sairastui syöpään. Oli tavannut hoitavan lääkärinsä jo kaksi kertaa, kunnes kolmannella tapaamisella näki lääkärin pesevän käsiään hiat käärittyinä ja ai kamalaa; ISO  lohikäärme tatuointuna kädessä. Mutta mummo jäi henkiin ja sai hyvää hoitoa ja oli lopulta todella tyytyväinen lohikäärme-lääkäriinsä. Joutui 73-vuoden iässä tunnustamaan, että kai niitä kuvia voi fiksuillakin ihmisillä olla.

Mummolla on muuten yksi hauska sananlasku; Mielipide on kuin pierunhaju: jokaisella omansa, täysin hyödytön ja viehättää vain omistajaansa. Mutta joskus helpottaa kun sen saa päästää ilmoille. :D

[/quote]

Ei tatuointi ihmisen fiksuudesta tai tyhmyydestä kerro mitään, mutta rumia ne silti ovat.

Vierailija
32/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v. Katsoin tänään tätä Tatuiointi Helsinki ohjelmaa ja siellä nämä ammattilaiset osaavat työnsä. Upeaa jälkeä tekevät. Mutta en ymmärrä miksi pitää tatuoida esim koko käsi.

Ymmärrän myös ettei hyväksi tulla heti, mutta tänään kaupungilla katsoin ihmisiä, joilla oli tatuoinnit täysin ammattitaidottomien kädestä tulleita ja ne oli oikeasti tosi tosi rumia, yök.

Ymmärrän jonkun pienen, sievän jäljen, mutta esim koko käsi tai nämä kaulatatuoinnit YÖK

Vierailija
33/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta.

Vierailija
34/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v ja muakin ärsyttää se mukaindividualismi, millä niitä perustellaan. Tribaalit ja kiinalaiset kirjoitusmerkit, perhoset, tähdet, tassunjäljet ja carpe diem -tyyliset omaperäiset elämänviisaudet. Pitääkö perustella? Ai niin, lasten ja lemmikkien nimet kun ne kulkee sitten aina mukana. Taivas.

Meinas unohtua ne, jotka on suunnitelleet tatskan ihan ite. Mahtavan syvällistä.

Vierailija
35/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v nainen ja en pidä tatuoinneista. Varsinkin kun joku nuori ottaa vaikka tribaali, tai koirantassutatskan, niin tulee mietittyä, että onkohan hän enää 10 vuoden päästä mielestään tosi cool. Jos olisin itse ottanut tatuoinnin vaikka 18-vuotiaana niin katuisin jo nyt, ajatusmaailma ja mielipiteet ovat jo näin lyhyessä ajassa muuttuneet niin paljon.

Vierailija
36/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:03"]

Olin parikymppinen 90-luvun alussa kun tatuoinnit tulivat muotiin. Silloin niitä ottivat nuoret innolla. Olettaisin tatuoinnin vihaajien olevan minua vanhempia (yli 40) koska tatuoinnit olivat heidän silmissään vankilakulttuuria. Tosin ne nyt tuntuvat olevan kaikenikäisten suosiossa paitsi nuorten joiden useimpien mielestä ne ovat noloja. Sanoisin siis että vanhat ja nuoret ikäluokat. Poikkeuksia tietenkin löytyy.

[/quote]

90-luvun alussa parikymppiset ovat nyt yli 40.

[/quote]

Niin? Tiedän toki että olen jo yli neljänkymmenen, mutta kiitos kuitenkin kun valistit.

Vierailija
37/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoinnit ovat mielestäni rumia ja tarpeettomia. Monet kuvat ovat sinänsä ihan taidokkaasti tehtyjä, mutta en ymmärrä miksi ne pitää hakata peruuttamattomasti ihoon. Vielä pahemmalta tatuoinnit näyttävät mielestäni naisten iholla. Halpaa ja suttuista.

M37

Vierailija
38/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:03"]

Olen 42 ja mielestäni ne ovat rumia. Antavat halvan vaikutelman ja jotenkin petyn jos näen jollakin mielestäni järkevällä ihmisellä sellaisen. Yksinkertaisten, massaan sulautuvien wt-ihmisten juttu, jotka raukat luulevat että se on jotenkin hienoa tai "kovaa" kun on kuvia :(

[/quote]

tää kyllä ihan paras kun te väitätte että me tatuoidut "luullaan olevamme kovia" tai "luullaan olevamme hienoja" tai " luullaan olevamme rockn roll"

sulle ihan tiedoksi ettei meidän tarvii luulla yhtään mitään, harva välittää paskan vertaa sun mielipiteestä. Kaikilla ei ole tarve esittää niinkuin sulla!

Vierailija
39/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:03"]

[/quote]

tää kyllä ihan paras kun te väitätte että me tatuoidut "luullaan olevamme kovia" tai "luullaan olevamme hienoja" tai " luullaan olevamme rockn roll"

sulle ihan tiedoksi ettei meidän tarvii luulla yhtään mitään, harva välittää paskan vertaa sun mielipiteestä. Kaikilla ei ole tarve esittää niinkuin sulla!

[/quote]

Täällähän nimenomaan pyydettiin tatuointien vihaajia ilmoittautumaan!

Vierailija
40/74 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

No, mulle tulee juuri tämän tasoinen keskustelija mieleen tatskoista. En vaan voi sille mitään.

T. N38