Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita soseiden tekoon

26.08.2006 |

Miten teette soseet vauvalle? Pari kuukautta ollaan nyt syöty pelkästään pilttejä, mutta ajattelin alkaa tekemään itse ainakin osan ruuista. Voisi tulla vähän halvemmaksikin kuin nuo piltit... :)

Siispä neuvoja lihasoseiden ja kasvissoseiden tekoon kaipailen. Niin ja vauva 6 kk.

Täällä on varmaan aiemminkin ollut keskustelua asiasta mutta en löytänyt niitä ketjuja.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tänne vielä saanut roukaohjeita susanna.pirkola@regionline.fi

Ja kysymys vielä

Milloin voisi alkaa syöttää vähän isompi rakeista ruokaa? Pitääkö odottaa että hampit on tullut, vai voiko esim. vihannes soseeseen jättää pehmeitä paakkuja????

Susanna ja Hannes 6kk

Vierailija
22/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos voisin myös saada ohjeet. Kiitos vaivannäöstä...

miraheinonen@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on " jo" 7 kk ja soseita on alotettu kk sitten. Kasvissoseita oon tehny ite, mutta lihasoseita en vielä. Pojan suurta herkkua on bataatti ja sitähän ei valmissoseissa oo joten silläkin tulee noita soseita ite tehtyä. Ja onhan ne paremman makuisia!! :)

Uusia oheita kokeilen mielelläni joten jos Jellona viitsisi minulle myös laittaa sähköpostiin ohjeita??

Kiitos hirmuisesti etukäteen!!!

Scorppis ja poju 7 kk

Vierailija
24/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeet kun muistas laittaaa sen osoitteen myös... ;)

eli hiippis81@hotmail.com

Scorppis jälleen

Vierailija
25/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin ohjeiden toivossa jono jatkoksi jos vielä vierailet tässä keskustelussa..

jaanase@paju.oulu.fi

Vierailija
26/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, saisinko minäkin ohjeet? Osoite on pallero82@gmail.com

Tuhannesti kiittäen Pallero ja poika 6,5 kk

Vierailija
27/31 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa aikaisemmin kommentoi ettei jauhelihaa suositella annettavaksi vauvoille. Enpä ole moista ennen kuullut ja selasin juuri pari päivää kaverin neuvolasta esikoiselleen saamaa ohjetta imeväisikäisen ruokailuista ja siinä nimenomaan suositeltiin jauhelihan syöttämistä. Tod.näk. sen takia että on helppo sauvasekottimella saada todella hienoksi jauheeksi. Itse olen kyllä aina syöttänyt vain mahdollisimman vähärasvaista jauhelihaa.

Vierailija
28/31 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jellona vaikka kävisi saitilla =)

Vierailija
29/31 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin. Poika 6kk ja alkaa mielikuvitus loppua soseiden suunnittelussa eli kiitollisena ottaisin vastaan reseptejä osoitteella harsovaippa@yahoo.com Kiitos etukäteen!

Vierailija
30/31 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Jellona viitsisi laittaa soseohjeita. Suurkiitos jo etukäteen! elina.tuikka@lestipuu.fi

Vierailija
31/31 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vieläkö meillekkin jaksaisit/viitsisit soseohjeet laittaa?! Tyttömme 5:ktta juuri aloittelemassa liha-ym. pohjaisten soseiden syönnin...

osoite: riitta.anttolainen@phnet.fi