tulin juuri 10 kilometrin lenkiltä
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:04"]Kuinka paljon sulla on ylipainoa?
[/quote]
Ei yhtään :D
Kauanko menee kotiinpääsyn jälkeen, että hikoilu loppuu näillä ilmoilla?
Millaista oli kiipeillä 10 kilometriä pitkän makkaran päällä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:08"]Kauan meni?
[/quote]
Tunti ja 35min! Mielestäni ihan hyvä tulos jos otetaan huomioon maaston mäkisyys.
-ap
Kuvaile tarkkaan, mitä sulla oli ylläsi. Alusvaatteista päällysvaatteisiin ja kenkiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:06"]Kauanko menee kotiinpääsyn jälkeen, että hikoilu loppuu näillä ilmoilla?
[/quote
Hikoilun saa stoppaamaan käymällä viileässä suihkussa kotiin pääsyn jälkeen.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:07"]Millaista oli kiipeillä 10 kilometriä pitkän makkaran päällä?
[/quote]
No, kukapa nyt ei kymmenen kilometrin sinisen lenkin päällä pomppimiseta nauttisi?
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:07"]Kulkiko hyvin?
[/quote]
Erittäin hyvin, kiitos kysymästä. Suurin ylämäki kyllä tökki vähän.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:07"]Kulkiko hyvin?
[/quote]
Erittäin hyvin, kiitos kysymästä. Suurin ylämäki kyllä tökki vähän.
Olisiko sinulla vinkkejä, miten jaksaa kuntoilla helteellä? Mä koetan käydä kävelemässä, mutta en jaksa tehdä kuin lyhyitä pyrähdyksiä näillä keleillä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:09"]Näytitkö seksikkäältä?
[/quote]
Varmaan jonkun silmissä toki, mutta omasta mielestäni urheiluvaatteisiin pukeutunut, hikinen ja meikitön minä ei ole mitenkään erityisen seksikäs. Enkä kyllä seksikkyyttä mieti kun lenkille lähden :D
-ap
Siis juoksitko vai millä lenkillä? Aika hitaasti juoksit jos puoltoista tuntia menee. Mulla menee tunti enkä oo mikään kunnon juoksija.
Mutta jos kävelit, pidätkö tuota matkaa jotenkin suurena saavutuksena?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:15"]Olisiko sinulla vinkkejä, miten jaksaa kuntoilla helteellä? Mä koetan käydä kävelemässä, mutta en jaksa tehdä kuin lyhyitä pyrähdyksiä näillä keleillä.
[/quote]
No, kuten varmaan tiesitkin jo, nesteytys on erittäin tärkeää. Kannattaa myös suunnata ajatukset jonnekin ihan muualle, kuin selkää pitkin valuvaan hikeen ja kuunnella vaikka musiikkia ja keskittyä siihen. Itse en tällöin edes huomaa hikoilevani, enkä edes mieti asiaa. Jos ajattelisin koko ajan, että "eih, on niin kuuma, ääh, vaatteet kastuu, ääääh haluan kotiin", ei lenkistä tulisi mitään.
Helteillä en jaksa juosta minäkään, kyseessä oli siis kävelylenkki. Ota rauhallisesti, ei hitaus haittaa, vaan pääasia on se, että olet ylipäänsä lähtenyt liikkumaan.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:19"]Siis juoksitko vai millä lenkillä? Aika hitaasti juoksit jos puoltoista tuntia menee. Mulla menee tunti enkä oo mikään kunnon juoksija.
Mutta jos kävelit, pidätkö tuota matkaa jotenkin suurena saavutuksena?
[/quote]
Kävelin, se olisi pitänyt joo mainita :D
Ei tuo mikään suuri saavutus ole, rutiinilenkki. 22 km olisi saavutus minulle.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:10"]Kuvaile tarkkaan, mitä sulla oli ylläsi. Alusvaatteista päällysvaatteisiin ja kenkiin.
[/quote]
Tarkat kuvailut taidan jättää pois, mutta mulla oli päälläni urheiluliivit, shortsit, alushousut, sukat, toppi ja harmaat lenkkarit. Jee.
-ap
Kuinka paljon sulla on ylipainoa?