tulin juuri 10 kilometrin lenkiltä
...haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:10"]Kuvaile tarkkaan, mitä sulla oli ylläsi. Alusvaatteista päällysvaatteisiin ja kenkiin.
[/quote]
Tarkat kuvailut taidan jättää pois, mutta mulla oli päälläni urheiluliivit, shortsit, alushousut, sukat, toppi ja harmaat lenkkarit. Jee.
-ap
[/quote]
Tuntuiko pimpissä kivalta lenkin aikana?
[/quote]
Ei kyllä tuntunut kauheasti miltään :D
-ap
Jos joku sanoo, että kävi lenkillä, mun ensimmäinen ja ainoa mielikuva on, että hän kävi juoksulenkillä. Tuo kävely + lenkki on ihan "huijausta", mun mielestä. Se ei ole mitään lenkkeilyä, se on vaan kävelyä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:19"]Siis juoksitko vai millä lenkillä? Aika hitaasti juoksit jos puoltoista tuntia menee. Mulla menee tunti enkä oo mikään kunnon juoksija.
Mutta jos kävelit, pidätkö tuota matkaa jotenkin suurena saavutuksena?
[/quote]
Kävelin, se olisi pitänyt joo mainita :D
Ei tuo mikään suuri saavutus ole, rutiinilenkki. 22 km olisi saavutus minulle.
[/quote]
Hyvä, säikähdin jo että tuo oli joku ennätys ja mitalin arvoinen asia sinulle. Muista juoda nyt hyvin!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:27"]Jos joku sanoo, että kävi lenkillä, mun ensimmäinen ja ainoa mielikuva on, että hän kävi juoksulenkillä. Tuo kävely + lenkki on ihan "huijausta", mun mielestä. Se ei ole mitään lenkkeilyä, se on vaan kävelyä.
[/quote]
Olisi tosiaan pitänyt sanoa "kävelylenkki", anteeksi huolimattomuuteni.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:19"]Siis juoksitko vai millä lenkillä? Aika hitaasti juoksit jos puoltoista tuntia menee. Mulla menee tunti enkä oo mikään kunnon juoksija.
Mutta jos kävelit, pidätkö tuota matkaa jotenkin suurena saavutuksena?
[/quote]
Kävelin, se olisi pitänyt joo mainita :D
Ei tuo mikään suuri saavutus ole, rutiinilenkki. 22 km olisi saavutus minulle.
[/quote]
Hyvä, säikähdin jo että tuo oli joku ennätys ja mitalin arvoinen asia sinulle. Muista juoda nyt hyvin!
[/quote]
Heh :D Muistan toki. Ja tulevaisuudessa muistan myös mainita kävelystä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:10"]Kuvaile tarkkaan, mitä sulla oli ylläsi. Alusvaatteista päällysvaatteisiin ja kenkiin.
[/quote]
Tarkat kuvailut taidan jättää pois, mutta mulla oli päälläni urheiluliivit, shortsit, alushousut, sukat, toppi ja harmaat lenkkarit. Jee.
-ap
[/quote]
Tuntuiko pimpissä kivalta lenkin aikana?