Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan microblading n. 40-vuotiailla kestää?

Vierailija
25.07.2021 |

Minulle tehtiin 2 vuotta sitten microblading ilman vahvistuskertaa eivätkä ne ole vieläkään lähteneet pois. Joistakin yksittäisistä kohdista on haalistuneet, mutta pääosin ovat vielä näkyvissä. Kävin hyvällä ammattilaisella, joka teki sinällään hyvää jälkeä, mutta oikeastaan olisin vain halunnut tiettyihin kohtiin täydennystä enkä koko kulmaa bleidatuksi, mutta en osannut sitä silloin ilmaista oikein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauanko tatskat ny tuppaa kestämään. Voihan se vähitellen oranssiks muuttuu. Onnea!

Vierailija
2/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vastauksia ihmisiltä, joilla on jotakin kompetenssia ja ymmärrystä asiasta. tämä ei ole tatuointi, vaan microblading. Nuoremmilla kestää iholla vain noin vuoden. Eikä väri ole kyllä muuttunut, vain vähän haalentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi ottaa, mitä jos se epäonnistuu ja kulmat näyttää kauheilta loppuelämän?

Vierailija
4/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienompi nimi tatuoinille nuo. Kauheita ovat lähes kaikilla.

Vierailija
5/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskaltaisi ottaa, mitä jos se epäonnistuu ja kulmat näyttää kauheilta loppuelämän?

Itseäni pelotti sama asia. Kävin Suomen varmaan kuuluisimmaksi (ja kalleimmalla) tekijällä tuon takia. Kuten sanoin, jälki on hyvä eikä lopputulos näytä pahalta. En vain käytä meikkiä ja siksi en olisi tarvinnut kulmiinkaan väriä muualle kuin muutamaan kohtaan täyttöä.

Vierailija
6/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, onneksi, kaksi vuotta sitten microbladatuissa kulmissa kaunis ja luonnollinen muoto, tekijä oli ammattimainen ja olin tekohetkellä hyvin tarkka muodosta ja kulmien riittävästä etäisyydestä toisiinsa. Silloin näkyi etenkin nuorilla naisilla paljon niitä järkyttäviä palkkikulmia, jotka olivat ihan liian lähellä toisiaan.

Olen oikein tyytyväinen lopputulokseen, mutta minullakaan eivät kulmat ole haalistuneet parissa vuodessa juurikaan, onneksi väri on tumman harmaa eikä kova musta. Olen tummatukkainen, joten kontrasti on sopiva.

Joskus kuitenkin puuteroin vähän kulmia, jos haluan pehmentää ilmettä ja mietin, eikö ne haalistu ollenkaan?