Olen pettänyt lukuisia kertoja mutta en tee niin enää. Kysyttävää?
Olen pettänyt lukuisia kertoja mutta en tee niin enää. Kysyttävää?
Kommentit (15)
Oletko pettänyt vain nykyistä kumppaniasi? Tietääkö hän syrjähypyistä? Tuntuuko sinusta koskaan, että suhteenne perustuu epärehellisyydelle? Tunnetko koskaan huonoa omaatuntoa tekojesi takia?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:08"]Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Olen mies.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:11"]Oletko pettänyt vain nykyistä kumppaniasi? Tietääkö hän syrjähypyistä? Tuntuuko sinusta koskaan, että suhteenne perustuu epärehellisyydelle? Tunnetko koskaan huonoa omaatuntoa tekojesi takia?
[/quote]
En ole pettänyt nykyistä kumppaniani. Aiempia kumppaneitani kyllä.
Miksi et petä enää?Poikkeaako nykyinen suhde edellisistä vai oletko vain itse muuttunut?
Ootkos tullut niin vanhaksi ja plösöksi ettei enää tarjoudu tilaisuuksia samalla tavalla? Kyllä se siihen monella loppuu. Nuoria naisia ei kiinnosta, ja samanikäiset akatkin alkavat olla niin kulahtaneita ettei petturiukoilla ota eteen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:30"]Ei tule kestämään
[/quote]
Niinkö? Oletat, ettei suhteeni kestä siksi, että olen aiempia kumppaneitani pettänyt? Avaatko tätä vähän.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:32"]Miksi et petä enää?Poikkeaako nykyinen suhde edellisistä vai oletko vain itse muuttunut?
[/quote]
Sekä että. Kykenen nyt kommunikoimaan tavalla, jolla en kyennyt koskaan aiemmin. Suhde on myös seksin suhteen avoimempi kuin aiemmat, toiveet ja halut ja fantasiat voi puhua ja toteuttaa. Aiemmat naiseni olivat hyvin pidättyviä seksuaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:43"]Ootkos tullut niin vanhaksi ja plösöksi ettei enää tarjoudu tilaisuuksia samalla tavalla? Kyllä se siihen monella loppuu. Nuoria naisia ei kiinnosta, ja samanikäiset akatkin alkavat olla niin kulahtaneita ettei petturiukoilla ota eteen.
[/quote]
En minä vielä kovin vanha ole, enkä kovin plösökään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Niinkö? Oletat, ettei suhteeni kestä siksi, että olen aiempia kumppaneitani pettänyt? Avaatko tätä vähän.
[/quote]
Olen eri, mutta jos sinulla on tapana "ratkaista" suhteen kannalta olennaisia ongelmia jättämällä kumppanisi ratkaisusta täysin ulkopuoliseksi, niin ei se hyvää lupaa suhteen kestävyyden kannalta. Jos nykyisessä suhteessasi seksi toimiikin, etkä koe tarvetta juosta vieraissa, niin missään suhteessa ei pidemmän päälle toimi aivan kaikki. Jos otat ongelman tullen taas käyttöön tuon "ratkaisu"metodisi, lopputulos on tuskin parempi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
Olen eri, mutta jos sinulla on tapana "ratkaista" suhteen kannalta olennaisia ongelmia jättämällä kumppanisi ratkaisusta täysin ulkopuoliseksi, niin ei se hyvää lupaa suhteen kestävyyden kannalta. Jos nykyisessä suhteessasi seksi toimiikin, etkä koe tarvetta juosta vieraissa, niin missään suhteessa ei pidemmän päälle toimi aivan kaikki. Jos otat ongelman tullen taas käyttöön tuon "ratkaisu"metodisi, lopputulos on tuskin parempi.
[/quote]
Mistä ihmeestä sait päähäsi, että pettämiseni olisi ollut jollain tapaa yhteydessä ratkaisumerodeihini? Todella merkillistä tekstiä, jota en ymmärrä ollenkaan.
[/quote]
Et sinä mihinkään ole muuttunut. Max 2 vuotta ja petät taas.
Et tainnut vastata noihin syyllisyyttä mittaaviin kysymyksiin? Kerropa vähän siitä puolesta... Tunsitko/ tunnetko huonoa omatuntoa? Mitkä oli pettämisten syyt? Miten olisit suhtautunut jos kumppanisi olisi pettänyt sinua? Oletko kaksinaismoralisti? Tunnustitko tekosi?
Oletko mies vai nainen?