Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä läkähdyn

Vierailija
03.08.2014 |

Ei ole kesämökkiä eikä ilmalämpöpumppua, enkä uimaankaan pääse. Mä vihaan näitä helteitä ja vihaan niitä ihmisiä jotka näistä tykkää. Eikä ole edes varaa ostaa mitään jäähdytintä.

Kun kylmyys ja pakkaset alkaa, niin lupaan äitini haudan kautta että ainuttakaan valitusta ette minulta kuule. Toivon koko sydämestäni pitkää ja helvetin kylmää talvea. Luntakin saa tulla vaikka joka päivä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Muuta pois jos tekee niin tiukkaa.

Vierailija
2/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAMEN AP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kylmää, sateista ja synkkää suurimman osan vuodesta. Sitten kun kerrankin me, joiden mielestä tämä aurinko ja lämpö on ihanaa, saadaan nauttia, niin ainakin pitää olla visusti hiljaa, kun "tää kuumuus on sietämätöntä, ihmistäet kuolee ja tää on niin luonnotonta suomessa tämmönen, et se joka nauttii tästä, vois muuttaa vaik intiaan ettei mun tarvii kuunnella tota hehkustusta KU MÄ NII KÄRSIN!!!111!!". Lämmin on, olinpa minä naama norsun sukupuolielimellä tai en, ja talvella kylmä, vituttipa se minua miten paljon tahansa. Säästä valittaminen on turhaa.

Vierailija
4/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeanlainen ihminen Suomen ilmastoon. Nro 2 , sinäkään et välitä vaikka sairaita kuolee helteillä. No, ei ollut vaikea huomata.

Vierailija
5/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap sinun kanssasi samaa mieltä! Talvella voi laittaa enenpi päälle jos tulee kylmä mutta kuumalla ei viitti ihan ilkosillaan olla ihmisten ilmoilla :D

Vierailija
6/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:51"]

Suomessa on kylmää, sateista ja synkkää suurimman osan vuodesta. Sitten kun kerrankin me, joiden mielestä tämä aurinko ja lämpö on ihanaa, saadaan nauttia, niin ainakin pitää olla visusti hiljaa, kun "tää kuumuus on sietämätöntä, ihmistäet kuolee ja tää on niin luonnotonta suomessa tämmönen, et se joka nauttii tästä, vois muuttaa vaik intiaan ettei mun tarvii kuunnella tota hehkustusta KU MÄ NII KÄRSIN!!!111!!". Lämmin on, olinpa minä naama norsun sukupuolielimellä tai en, ja talvella kylmä, vituttipa se minua miten paljon tahansa. Säästä valittaminen on turhaa.

[/quote]

Valittaminen HELPOTTAA, ei siis ole turhaa. Vihaan kuumutta,vihaan pinnallisia, bilehilebiitsi-bimboihmisiä.

Vierailija
7/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:52"]Ap on oikeanlainen ihminen Suomen ilmastoon. Nro 2 , sinäkään et välitä vaikka sairaita kuolee helteillä. No, ei ollut vaikea huomata.

[/quote]

En ole nro2, mutta miten vaikuttaisi ihmisten kuolemiin se, jos itkisin hellettä, valittaisin siitä ja hokisin että talvella on niin ihanaa?

-nelonen

Vierailija
8/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:51"]

[/quote]

Valittaminen HELPOTTAA, ei siis ole turhaa. Vihaan kuumutta,vihaan pinnallisia, bilehilebiitsi-bimboihmisiä.

[/quote]

No hyvä jos helpottaa. Itse en kyllä koe helpotusta, jos talven valitan että on kylmå ja mä jäädyn jne, mutta kiva jos sua auttaa.

En ymmärrä miten liittyy se, että vihaat bilehilebiitsi-bimboihmisiä, vai yrititkö väittää että kaikki jotka nauttii lämmöstä, on sellaisia?

Vierailija
9/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa! että vaikka kuolemantapaukset lisääntyvät hellejakson aikana. Hellefanit eivät siitä piittaa, heille sillä ei ole merkitystä. Kertoo paljon ihmisestä. "Mä nautin, vaikka sun mutsi kuolee, mitä sitten".

Vierailija
10/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:59"]Huomatkaa! että vaikka kuolemantapaukset lisääntyvät hellejakson aikana. Hellefanit eivät siitä piittaa, heille sillä ei ole merkitystä. Kertoo paljon ihmisestä. "Mä nautin, vaikka sun mutsi kuolee, mitä sitten".

[/quote]

No kerro mulle nyt, että miten se vaikuttaa ihmisten kuolemiin, nautinko helteestä vai en? Kun minä en ilman lämmöstä päätä, nautin toki lämpimästä, ja pidän ihan oikeasti harmillisena ettei kaikkien terveys sitä kestä, mutta minun aivotoiminta nyt ei riitä ymmärtämään, että eikö kukaan kuolisi helteillä jos kaikki kärsisi tästä?

Vierailija
11/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä saivartele, suurinta osaa ei liikuta muiden elo/kuolema pätkääkään, siis hellettä rakastavat. Mä nautin, mulla on mökki jne.

Vierailija
12/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömiä!

Vierailija
13/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion koko talven valittaa palstalla että on liian kylmä, tulis jo kesä, ihmiset ei välitä vaikka talvella ihmisiä kuolee ja että mulla on huono olo joten kaikkien pitää kärsiä, valittaa ja itkeä.

Vierailija
14/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee myös talvella kylmän aiheuttamaan stressiin. Halpamaista syyttää empatiakyvyttömyydestä tässä yhteydessä. Helle tai pakkanen tulee ihan siitä riippumatta, murjotanko vai nautinko. Minä nyt satun tykkäämään lämpimästä ja kärsin kylmästä. Kenenkään mieliksi en ryhdy kanssaruikuttajaksi, se olisi paitsi valheellista niin myös täysin turhaa.

Vierailija
15/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin on melko viileää ollut. Eikö kämppänne viilene kun tuuletatte? Viime yökin oli melkeinpä kylmä. Järvivedet jäähtyneet. Mene sinne istumaan.

Vierailija
16/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:59"]Huomatkaa! että vaikka kuolemantapaukset lisääntyvät hellejakson aikana. Hellefanit eivät siitä piittaa, heille sillä ei ole merkitystä. Kertoo paljon ihmisestä. "Mä nautin, vaikka sun mutsi kuolee, mitä sitten".

[/quote]

mitä me voimme näille helteille? Ei se kuolemiavähennä jos yhdessä helteestä valitamme. Siksiniistä voi hyvällä omallatunnolla myös iloita.

Vierailija
17/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin hellettä kun asuin etelään päin olevassa asunnossa jossa oli hirveää helteellä. Tajusin muuttaa koilliskulmaan ja nyt en vihaa enää.

Vierailija
18/18 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap?,

Talvella voi pukea vaikka 20 kerrosta vaatetta ylleen, mutta mites riisut jos alusvaatteillasi jo pyörit, nahka irti vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän