Rinnat alkaa roikkua, jos ei käytä liivejä!
Uskotteko tähän?
Minä en. Uskon, että rintojen malli ja roikkuvuus on täysin geneettistä, ja että tietyn malliset rinnat suuntautuvat alaspäin vaikka tekisit mitä. Itse en ole käyttänyt liivejä 10 vuoteen kuin satunnaisesti eikä roikkumista ole havaittavissa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikein isot tisut niin vois luulla et ne kyllä venyttää nahkaa ja alkaa enempi roikkumaan jos ei liivejä pidä.
Juu isolla kupoikoolla voi vain viivästyttää riipahtamista. Mutta ei se vanhana mummona niin haittaa vaikka vähän roikkuisivat. Silloin roikkuu ja rypistyy moni muukin kehon osa.
Aina ne riipurinnat haittaa, hartiat kipeytyy ja tissinaluset hautuu rikki.
No mulla ei varmaan sitten ole riippurinnat. Kiva tietää!
Kyllä nämä jo kokonsa puolesta jonkin verran roikkuvat ja varsinkin painavat. Työni on liikkuvaa ja nostojakin vaativaa. Korsetti on kunnossa.
Rinnanaluset eivät haudu rikki. Hartiat kipeytyvät vain harvoin, kun työssä on enemmän suunnitteluhommia eli istumatyötä 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehittyykö rintalihas todella siitä että ei käytä liivejä? Miten?
Ei lihas vaan muut tukikudokset.
Kerro tarkemmin? Mitä on tukikudokset?
Sidekudokset ja iho.
Olen ihan tyytyväinen omiin B-kupin ketunnokkiini jotka eivät roiku. En tosin ole saanut lapsia tai imettänyt. Varmasti jälkimmäinen muuttaisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehity, rintalihas kehittyy vain rintalihasta aktivoimalla. Tämä tutkimus on ihan huuhaata ja sen tekijäkin on myöntänyt ettei ole tarpeeksi tuloksia minkäänlaisten johtopäätösten vetämiseksi. Roskalehdet ovat vain levittäneet sitä totuutena nyt varmaan vuosikymmenen.
Rintalihaksen koko ja voimakkuus eivät myöskään auta rintojen terhakkuuteen noin yleensäkään, koska rinnan kudosta ei voi treenata. Hyvä ryhti tietenkin saa kenet tahansa näyttämään paremmalta, on millaiset rinnat hyvänsä.
Hyvin treenattu rintalihas voi saada rnnan jopa näyttämään lörpömmälle. Esin kiinteä lihas ja siitä alkava ei niin kiinteä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sidekudokset ja iho.
Mutta eikö painavan rinnan iho ja sidekudokset nimenomaan veny ilman liivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sidekudokset ja iho.
Mutta eikö painavan rinnan iho ja sidekudokset nimenomaan veny ilman liivejä?
Sitä kun ei oikein kukaan voi varmaksi sanoa. Kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ ja voin kertoa, että eivät ala roikkua mikäli on pystyrintainen ja suht pienirintainen ja elää ilman liivejä 99% elämästään. Hyvin nuorena ja laihana olin AA-kuppia, sitten pitkään A-kuppinen ja lihavina vuosina B-kuppia.
Nyt näen peilistä todella kauniit B-kupin rinnat kun olen tämän ikäinen. Jos pitäisi arvioida laskeutumista ja painovoiman vaikutuksia niin ehkä 1-2 senttiä saattavat olla alempana mutta ei enempää. Muoto on yhä kuin teininä. Lihominen ja laihtuminen varmasti vaikuttavat enemmän. En ole synnyttänyt, joten imetysvaihe on jäänyt välistä. Luulen, että se vaikuttaa myös samalla tavalla kuin lihominen?
Mielestäni hyvä ryhti ja suht ok rintalihakset ovat tärkeämpiä kuin rintaliivit.
Sullahan ei ole asiasta paljon mitään kokemusta. Jo muutenkin pienet rinnat etkä ole synnyttänyt etkä imettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kynätesti? Pysyykö lyijykynä tissin alle?
Olen tuo 50+ eikä pysy lyijykynä. Tosin sellainen hieman laskeutunut rinta on mielestäni myös aika kaunis! Joskus näkee tosi kauniita isoja rintoja, ei se koko tarkoita sitä, että on roikkuva ja "kamala". Jokaisen rinnat ovat hyvät rinnat.
Myös sellaiset vanhan naisen elämää nähneet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ ja voin kertoa, että eivät ala roikkua mikäli on pystyrintainen ja suht pienirintainen ja elää ilman liivejä 99% elämästään. Hyvin nuorena ja laihana olin AA-kuppia, sitten pitkään A-kuppinen ja lihavina vuosina B-kuppia.
Nyt näen peilistä todella kauniit B-kupin rinnat kun olen tämän ikäinen. Jos pitäisi arvioida laskeutumista ja painovoiman vaikutuksia niin ehkä 1-2 senttiä saattavat olla alempana mutta ei enempää. Muoto on yhä kuin teininä. Lihominen ja laihtuminen varmasti vaikuttavat enemmän. En ole synnyttänyt, joten imetysvaihe on jäänyt välistä. Luulen, että se vaikuttaa myös samalla tavalla kuin lihominen?
Mielestäni hyvä ryhti ja suht ok rintalihakset ovat tärkeämpiä kuin rintaliivit.
Sullahan ei ole asiasta paljon mitään kokemusta. Jo muutenkin pienet rinnat etkä ole synnyttänyt etkä imettänyt.
Olet oikeassa. Ainoa kokemus on ikä ;) Suurin osa synnyttää ja imettää, joten olen siinä suhteessa poikkeus.
"Rintani eivät roiku, kun olen pitänyt niistä hyvää huolta ja käyttänyt aina tukevia liivejä." Yhtä älytön ylpeilyn aihe kuin se, kun jotkut paksuhiuksiset kuvittelevat hiustensa paksuuden ja hyväkuntoisuuden olevan jotenkin omaa ansiota ja hyvän hoidon tulos.
Mulla rinnat oli roikkuvaa mallia jo silloin kun alkoivat kehittymään
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä kuvasarjana koko kehitysvaihe alusta tähän päivään, muuten ei uskota!
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Ainoa kokemus on ikä ;) Suurin osa synnyttää ja imettää, joten olen siinä suhteessa poikkeus.
Sama. Mut miesystävä tykkää imeä niitä. 😉
Minulla on isohkot rinnat (liivikoko 75G) enkä voisi kuvitella olevani yhtään ilman rintsikoita muuta kuin öisin. En tiedä johtuuko se siitä, että olen koko ikäni käyttänyt rintsikoita vai mistä, mutta rinnat eivät ole juurikaan alaspäin valahtaneet, vaikka ikää on reilusti yli kuudenkymmenen. Ei pysy lyijykynä rintojen alla vai miten se nyt oli tapana mitata, heh. Olen kyllä myös uinut koko ikäni paljon, olisiko se syy?
Jonkun tutkimuksen mukaan (en löydä linkkiä) liivien jatkuva käyttö lisäsi rintojen roikkumista, koska se passivoi lihaksia. Paras varmasti mitä voi tehdä on treenata sekä rintalihaksia että yläselän lihaksistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kynätesti? Pysyykö lyijykynä tissin alle?
Tee sä osa kaksi: työnnä se kynä hanuriin ja katso kauanko pysyy. Tule kertomaan sitten ☺️
Mammoilla taitaa nyrkin kokoiset geishakuulatkin tipahtaa alarööristä. Samoin tissien alla pysyy vaivatta metrin pötkö berliininmakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tutkimuksen mukaan (en löydä linkkiä) liivien jatkuva käyttö lisäsi rintojen roikkumista, koska se passivoi lihaksia. Paras varmasti mitä voi tehdä on treenata sekä rintalihaksia että yläselän lihaksistoa.
Huonot hiilihydraatit isossa roolissa, voivat myös olla roistoja.
Mksi sitten tekevät molemmat?