Miten Aku Ankan kaltainen yksihuoltaja onnistui kasvattamaan kolme niin fiksua ja hyväkäytöksistä poikaa?
Akulla elämänhallinta täysin hukassa, talous kuralla, kasvatusmenetelmänä mm. ruumillinen kuritus (mattopiiska). Miten tulos voi silti olla niin hyvä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku ei ainakaan käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä. Hyvä tukiverkko. Veljeksillä tukea myös toisistaan.
Kyllähän Akulle sihijuoma maistuu.
Minä olen mieltänyt sen jonkun limsan tyyppiseksi. Muistaakseni sitä on annettu tarinoissa lapsillekin
Vierailija kirjoitti:
taasen Don Rosan eräässä sarjassa on näytetty Roopen äidin hauta, ja isän kuolema hyvin tyylikkäästi. Roopen lähtiessä lopullisesti kotilinnastaan Skotlannista Roopen isä muuttuu haamuksi vilkuttaessaan linnan ikkunasta.
Don Rosa piirsi vuonna 1990 myös Roopen haudan, jonka mukaan Roope kuoli jo vuonna 1967. Tämä ei siis ole minkään sarjakuvan osa vaan yksittäinen piirros, jonka ympärille katsoja voi itse mielessään kuvitella tarinan.
https://static.wikia.nocookie.net/scrooge-mcduck/images/8/88/Whatever_H…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku ei ainakaan käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä. Hyvä tukiverkko. Veljeksillä tukea myös toisistaan.
Kyllähän Akulle sihijuoma maistuu.
Minä olen mieltänyt sen jonkun limsan tyyppiseksi. Muistaakseni sitä on annettu tarinoissa lapsillekin
Sihijuoma tai jossakin tarinassa pelsimehu on alkoholia. Myös sataman kapakassa tilattu pitkä piimä tai liika limunaatin liittäminen ovat aiheuttaneet pahan olon seuraavana päivänä.
Akuhan on pohjimmiltaan hyväsydäminen lempeä ja rakastava. Ja veljen pojat fiksuja helppoja hoidettavia.
ennen sudenpentuja ne oli hulttioita
Ankkalinnassa evoluutio on mennyt linnuilla ja muilla samaan tapaan kuin ihmisillä, eli esieläimet ovat kehittyneet eri suuntiin (kuten ihmiset ja apinalajit). Vrt esim koirat: Hessu on ihmismäinen, Pulivari ja Pluto ovat perinteisiä koiria.