Itsensäpaljastelija sai mammalta dunkkuun tiksissä:D
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:19"]Jos mulle kävisi noin, että saisin syytteen ahdistelijan edessä puolustautumisesta, niin tosiaan odottaisin, tulisiko sakot. Jos tulisi, niin ilmoittaisin, että en muuten maksa ja saatte vaikka vankilaan laittaa, jos ette muuten luovuta. Eiköhän jostain lehdestä ihan mielellään tultaisi haastattelemaan.
[/quote]
Vankilaan et joutuisi, mutta sakko menisi erittäin nopeasti ulosottoon ja saisit maksuhäiriömerkinnän. Siinä tuskin iltapäivälehden haastattelu lämmittää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:58"]
No hittoako tuli siihen heiluttelemaan nakkiansa, ihan ansaittu turpiinsaanti oli. Mitalin se mamma tarvitsisi siitä hyvästä, ettei alistunut panikoimaan!
[/quote]
Saanko kiskaista pataan seuraavan kerran kun joku känninen akka vetää tissit paljaaksi jossain keikalla?
[/quote]
Jos olet fyysisesti alakynnessä ja nainen kohdistaa ahdistelunsa sinuun tai sinua heikompiin, niin todellakin saat. Tosin rinnat ja sukuelimet eivät ole toisiaan vastaavat, mutta jos joku nainen alkaa vaginaansa sinuun tunkemaan vastoin tahtoasi, niin tottakai saat puolustautua!
[/quote]
Onko tuo niin paha juttu, jos jossain pusikossa runkkaa? En koskaan tule tajuamaan, mikä siinä on naisista niin traumaattista.
[/quote]
jos ei ollut ennen nähnyt penistä?
toki jos näkee sen ensimmäisen kerran, on oikeutettu silmittömään väkivaltaan.
[/quote]
No minä myönnän: olen runkannut joskus puistossa naisen kävellessä ohi. En tiedä traumatisoituiko nainen pahasti, tuskin. En kyllä tunkenut iholle mutta en mennyt piiloonkaan.
[/quote]
Kylla minua pelottaisi, jos nakisin jonkun miehen pimeassa puistossa runkkaamassa ja minua katselemassa. pelkaisin etta se raiskaa minut
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:17"]Se just teissä äijissä on vikana, että te olette yksiä helvetin tuppautujia ettekä kunnioita kenenkään rajoja.
[/quote]
No vittu jos minä runkkaan pusikossa omassa rauhassani ja nainen siihen viereen tunkee ja sen jälkeen käy vielä päälle, miten helvetissä minä olen se rajoja kunnioittamaton? Nainenhan siinä ensin tunkee tuijottamaan yksityistä toimitusta ja sen jälkeen käy vielä käsiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:19"]Jos mulle kävisi noin, että saisin syytteen ahdistelijan edessä puolustautumisesta, niin tosiaan odottaisin, tulisiko sakot. Jos tulisi, niin ilmoittaisin, että en muuten maksa ja saatte vaikka vankilaan laittaa, jos ette muuten luovuta. Eiköhän jostain lehdestä ihan mielellään tultaisi haastattelemaan.
[/quote]
Vankilaan et joutuisi, mutta sakko menisi erittäin nopeasti ulosottoon ja saisit maksuhäiriömerkinnän. Siinä tuskin iltapäivälehden haastattelu lämmittää.
[/quote]
Mulla on sen verran sisua, että kyllä lämmittäisi. Vanhenee se maksuhäiriömerkintäkin joskus. Nyt en ole tilanteessa, että haittaisi elämääni millään tavalla. Olisi aika jännäkin antaa haastattelu, jossa kertoisi olevansa Suomen valtion uhri.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on sen verran sisua, että kyllä lämmittäisi. Vanhenee se maksuhäiriömerkintäkin joskus. Nyt en ole tilanteessa, että haittaisi elämääni millään tavalla. Olisi aika jännäkin antaa haastattelu, jossa kertoisi olevansa Suomen valtion uhri.
[/quote]
eli väkivaltaisesta pahoinpitelijästä tulee suomen valtion uhri?
avaa tätä hiukan, en oikein ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
eli väkivaltaisesta pahoinpitelijästä tulee suomen valtion uhri?
avaa tätä hiukan, en oikein ymmärrä?
[/quote]
jatkan vielä siis samaan , että sinusta väkivallantekijästä tulee siis valtion uhri, valtion jonka
oikeusjärjestelmää ja lakia et noudata ja kunnioita?
Se äijähän oli vaatinut seksiä, ja naiset käskeneet tunkea kikulin takaisin pöksyyn. Jos ei puhetta ymmärrä, eikä sitä, että sori ei kiinnosta, niin pakkohan se on paukuttaa jotenkin kalloon...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et sinä mikään uhri ole, jos käyt aktiivisesti pahoinpitelemään ihmistä, joka ei ole millään tavalla koskenut sinua.
Jos sinä paljastaisit rintasi ja minä sen vuoksi hakkaisin sinut, olisinko minäkin mielestäsi uhri?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:17"]Se just teissä äijissä on vikana, että te olette yksiä helvetin tuppautujia ettekä kunnioita kenenkään rajoja.
[/quote]
No vittu jos minä runkkaan pusikossa omassa rauhassani ja nainen siihen viereen tunkee ja sen jälkeen käy vielä päälle, miten helvetissä minä olen se rajoja kunnioittamaton? Nainenhan siinä ensin tunkee tuijottamaan yksityistä toimitusta ja sen jälkeen käy vielä käsiksi.
[/quote]
Jos se on sinun oma pusikko niin runkkaa rauhassa mutta julkisiin pusikoihin sinulla ei ole asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote]
Jos se on sinun oma pusikko niin runkkaa rauhassa mutta julkisiin pusikoihin sinulla ei ole asiaa.
[/quote]
Ei niin mutta ei sinulla siitä huolimatta ole mitään oikeutta tulla pahoinpitelemään minua.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei niin mutta ei sinulla siitä huolimatta ole mitään oikeutta tulla pahoinpitelemään minua.
[/quote]
Ei niin mutta voin soittaa poliisit ja katsella kun ne hakee sinut pois ja antaa sakon. Ja nauraa.
Tästä ketjusta huomaa, että täällä käy miehistä sitä sairasta osuutta paljon. Eli näiltä tulee "Mies näkökulmaa".
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:36"]
Tästä ketjusta huomaa, että täällä käy miehistä sitä sairasta osuutta paljon. Eli näiltä tulee "Mies näkökulmaa".
[/quote]
mitä tarkoitat? naisella on oikeus väkivaltaan ilman seurauksia?
totta, hakkaavathan naiset lapsiaankin, usein ilman seurauksia. se on vain "äidinrakkautta".
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei niin mutta voin soittaa poliisit ja katsella kun ne hakee sinut pois ja antaa sakon. Ja nauraa.
[/quote]
Totta, sen voit tehdä. Ja niin tilanteeseen kuuluisikin reagoida, eikä hakata ketään. Jos astun pusikkoon kyrpä paljaana, hyväksyn samalla sen, että siitä voi tulla poliisikeikka. Sen sijaan pahoinpitelyä en hyväksy, ja jos kävisit kimppuuni, voit olla varma että puolustautuisin kaikin mahdollisin voimin.
Itsensäpaljastelu ei ole oikein.
Mutta nainen , väkivallantekijä, on tässä ollut se urpo , jos ei ole muuta keksinyt kuin turpaanvedon.
Perinteinen "onpa sulla pieni, en ole ennen noin pientä nähnytkään" olisi riitänyt.
Ellei se sitten ollut megamela. Siinäkin tapauksessa olisi voinut vain jatkaa matkaansa.
Väkivalta ei ole koskaan oikein. piste.
Paljastelevia naisia kohtaan saa siis olla väkivalttainen tai sellaisia jotka ilmiselvästi haluaa seksiä.
Niin se menee koska ei sukupuoli voi vaikuttaa siihen miten asioita ajatellaan. Väkivalta on ratkaisu moniin asioihin kun siihen yllytetään sekä kehoitetaan.
Hieno juttu että asioita voidaan hoitaa nyrkein eikä puhumalla. Nastaa!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:45"]
Paljastelevia naisia kohtaan saa siis olla väkivalttainen tai sellaisia jotka ilmiselvästi haluaa seksiä.
Niin se menee koska ei sukupuoli voi vaikuttaa siihen miten asioita ajatellaan. Väkivalta on ratkaisu moniin asioihin kun siihen yllytetään sekä kehoitetaan.
Hieno juttu että asioita voidaan hoitaa nyrkein eikä puhumalla. Nastaa!
[/quote]
toimin näin jatkossa =)
baarimikko
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:58"]
No hittoako tuli siihen heiluttelemaan nakkiansa, ihan ansaittu turpiinsaanti oli. Mitalin se mamma tarvitsisi siitä hyvästä, ettei alistunut panikoimaan!
[/quote]
Saanko kiskaista pataan seuraavan kerran kun joku känninen akka vetää tissit paljaaksi jossain keikalla?
[/quote]Tuohan ei eroa paidattomasta miehestä millään lailla.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]Tuohan ei eroa paidattomasta miehestä millään lailla.
[/quote]
??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:17"]
Se just teissä äijissä on vikana, että te olette yksiä helvetin tuppautujia ettekä kunnioita kenenkään rajoja.
[/quote]
kyllä naisetkin osaavat tuppautua, älä huoli.
-baarimikko-