Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimari Ida Hulkko puhuu suoraan kuvakritiikistä ja kaikesta muusta: ”Jos haluat tulla katsomaan mun perseen, voit tulla katsomaan sen hallille”

Vierailija
25.07.2021 |

Hulkko esiintyi heinäkuussa Helsingin Sanomien Sielu ja ruumis -juttusarjassa, jossa hän kertoi suhteestaan kehoonsa.
– Itse en kommentteja kauheasti lukenut, mutta oli huvittavaa ja surullistakin, kun kuulin, että keski-ikäiset naiset olivat niitä suurimpia kritisoijia. Se meni siellä pahasti tunteisiin.
https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/e33a7fb6-e48d-4794…

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta perhettä näytetään ja ihmetellään kommentointia....kannattaa varmaan pitää perse piilossa jos se ei kestä merivettä...

Vierailija
62/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulkko hyytyi aika pahasti viimeisellä 25 metrillä, mutta SE on aina hatunnoston arvoista. Kun jaksaa painaa koko matkan tavoittelisi mitaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tarkastelisin Idan persettä vähän lähempää, vaikka omassa sängyssä.

Pyydä vaimoas tai äitiäs tuomaan se lehti sulle sänkyyn

Vierailija
64/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä kaksikymppisiä, jotka ovat vakuuttuneita siitä, että keski-ikäiset naiset ovat heille kateellisia. Tässäkään ei tytöllä taustalla mitään faktantarkistusta, vaan pelkät kuulopuheet. Kaiken lisäksi kommentit, joita hän on saanut, ovat olleet anonyymeja.

Tämäkin palsta kehopositiviisiä mammoja räynnä kerkä ruotivat kuuluisien naisien kehoja, yleen haukkuen kamaliksi, mitä timmimpi kroppa hirveämpi mammojen mielestä.

Vierailija
65/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on osoittautunut että naisten suurin arvostelija/lyttääjä on toinen nainen. Usein keski-ikäinen.

Ihme ennakkoluuloa. Itse olen yläkoulussa opena, ja kyllä teinityttö voi olla toiselle teinitytölle susi. Paljon raaempaa kuin aikuisten naisten skabat!

Vierailija
66/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin uitu Idalta. Jos Ida sattuisi venymään ihan loppukilpailuun saakka, niin järjestääköhän Idan faija paraatin? Natsat siihen olisi (maavoimien komentaja Petri Hulkko).

Vierailija
67/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se inisee? Sehän oli just alastonkuvassa, jonka itse julkaisi...🤤

Tää on näitä naisten outouksia. 

Esittelevät itseään, mutta kukaan ei tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Jos tulee ylistäviä kommentteja niin se on pervoilua ja ahdistelua. Jos tulee negatiivisia kommentteja niin se on naisvihaa tai kateutta nyt vähintään. Jos ei tule mitään kommentteja niin itkevät että eikö kukaan huomaa.

Huh huh. 

Vierailija
68/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo maininnut haastattelussa, että palaute on ollut pääosin positiivista ja kannustavaa. Nyt on nostettu esiin vain tuo kohta, jossa mainitaan negatiivisesta palautteesta.

Nuori nainen Ida on vielä, mutta tehnyt jo kovia ratkaisuja. Ja tulosta altaassakin näyttää tulevan.

Vierailija
69/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä kaksikymppisiä, jotka ovat vakuuttuneita siitä, että keski-ikäiset naiset ovat heille kateellisia. Tässäkään ei tytöllä taustalla mitään faktantarkistusta, vaan pelkät kuulopuheet. Kaiken lisäksi kommentit, joita hän on saanut, ovat olleet anonyymeja.

Miksi tämä keski-ikäisten naisten palsta on jatkuvasti täynnä nuorten kauniiden naisten haukkumisketjuja?

Vierailija
70/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän pylly jo b l ä c k e d?

Vierailija
71/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset jo 70-luvulla olivat alastonkuvissa lehdissä. Esim Ratossa oli kuukausittain kuvasarjoja alastomista naikkosista.

Vierailija
72/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikkien paljastajien vartaloiden kommentointi pitäisi jättää kokonaan. Myös kehuminen, koska ehkä ihminen ei ehkä halua olla ensi sijassa vaikka hyväpyllyinen vaan muuten vain fiksu.

Vierailija
73/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida on upea esimerkki nuoresta nykynaisesta: seksikäs ja fiksu/vahva lajissaan.

Vierailija
74/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisten voimaantuminen on tämmöisä uhriutumista, niin en halua olla mukana siinä.

T:nainen

Nainen 35-65v?

Vierailija
75/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Tuoko Perse-Ida Suomeen mitalin tuliaisina?

76/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdistää Idan omat postaukset ja ulostulot ja miettii somen mainostulojen osuutta semi-hyvien yksilöurheiljoiden tuloista, kriittinen tarkastelija voi tehdä johtopäätöksen, että Ida tässä vain pyrkii olemaan mahdollisimman paljon esillä, joka taas johtaa suurempiin seuraajamääriin ja se taas uusiin yhteistyökumppaneihin. 

Vierailija
77/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavan huomionhakuinen nainen. Keskittyisi nyt vaan siihen urheiluun.

Vierailija
78/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluat tulla katsomaan mun perseen, voit tulla katsomaan sen hallille." En usko. Miettikääpä, että menisin sinne hallille norkoilemaan. Jos joku sitten tulisi kysymään, että mitä minä siellä teen, vastaisin tietenkin: "Tuota Idan persettä tulin katselemaan." Mitä veikkaatte: vastattaisiinko minulle "Katsele vain ihan rauhassa. Tervetuloa toistekin katselemaan uimarien perseitä"?

M 52 v.

Vierailija
79/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulkko hyytyi aika pahasti viimeisellä 25 metrillä, mutta SE on aina hatunnoston arvoista. Kun jaksaa painaa koko matkan tavoittelisi mitaleja.

Idan päämatka on 50 m rintauintia. Siksi siis ”hyytyi” lopussa.

Vierailija
80/89 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idan bikiniraja on vähän huolimattomasti sheivattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi