Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimari Ida Hulkko puhuu suoraan kuvakritiikistä ja kaikesta muusta: ”Jos haluat tulla katsomaan mun perseen, voit tulla katsomaan sen hallille”

Vierailija
25.07.2021 |

Hulkko esiintyi heinäkuussa Helsingin Sanomien Sielu ja ruumis -juttusarjassa, jossa hän kertoi suhteestaan kehoonsa.
– Itse en kommentteja kauheasti lukenut, mutta oli huvittavaa ja surullistakin, kun kuulin, että keski-ikäiset naiset olivat niitä suurimpia kritisoijia. Se meni siellä pahasti tunteisiin.
https://www.iltalehti.fi/tokion-olympialaiset-2021/a/e33a7fb6-e48d-4794…

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylöitä?

Vierailija
82/89 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat tulla katsomaan mun perseen, voit tulla katsomaan sen hallille." En usko. Miettikääpä, että menisin sinne hallille norkoilemaan. Jos joku sitten tulisi kysymään, että mitä minä siellä teen, vastaisin tietenkin: "Tuota Idan persettä tulin katselemaan." Mitä veikkaatte: vastattaisiinko minulle "Katsele vain ihan rauhassa. Tervetuloa toistekin katselemaan uimarien perseitä"?

M 52 v.

Siellä voisi järjestää ihan erillisiä (nais)uimarien perseenkatselu -päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ida on upea esimerkki nuoresta nykynaisesta: seksikäs ja fiksu/vahva lajissaan.

On tosiaan esimerkki nuoresta nykynaisesta. Taistelee seksualisointia vastaan poseeraamalla alastonkuvissa.

Vierailija
84/89 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Kun yhdistää Idan omat postaukset ja ulostulot ja miettii somen mainostulojen osuutta semi-hyvien yksilöurheiljoiden tuloista, kriittinen tarkastelija voi tehdä johtopäätöksen, että Ida tässä vain pyrkii olemaan mahdollisimman paljon esillä, joka taas johtaa suurempiin seuraajamääriin ja se taas uusiin yhteistyökumppaneihin. 

Yhdistele hanuriisi. Kaikki ei ajattele koko ajan toisten rajoja niin kuin sinä.

Vierailija
85/89 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat tulla katsomaan mun perseen, voit tulla katsomaan sen hallille." En usko. Miettikääpä, että menisin sinne hallille norkoilemaan. Jos joku sitten tulisi kysymään, että mitä minä siellä teen, vastaisin tietenkin: "Tuota Idan persettä tulin katselemaan." Mitä veikkaatte: vastattaisiinko minulle "Katsele vain ihan rauhassa. Tervetuloa toistekin katselemaan uimarien perseitä"?

M 52 v.

Siellä voisi järjestää ihan erillisiä (nais)uimarien perseenkatselu -päiviä.

Miks katselupäiviä? Panemaan niitä perseitä pitää päästä! Naimaan hei!

Vierailija
86/89 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vad är det för en rumpa som har en egen hall? Det låter rätt unikt.

Vierailija
87/89 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lajinvalintakysymys. olisi alkanut vaikka shakinpelaajaksi, niin ei näy pylly kuvissa. paitsi tietenkin niissä kuvissa, joita itse tyrkyttää nettiin.

Vierailija
88/89 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että Ida Hulkon isä on entinen maavoimien komentaja Petri Hulkko?

Petri Hulkon serkku puolestaan on Antti Hulkko eli Andy McCoy.

Vierailija
89/89 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neljäkypäsel vaimol on parempi peppu ja saan katsoa sitä kotona niin paljon kuin haluan. Ja hån vielä pitää siitä että katson ja kehun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan