Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjuntit uskoo olemattomiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjuntit uskoo olemattomiin...

Vierailija
4/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat ovat nykyisin "vainottuja". Mitä se on keltään pois jos joku uskoo Jumalaan? Minulle on aivan sama, jos joku ei usko, kuuluu johonkin toiseen uskontoon tai on ateisti, enkä halua ketään väkipakolla käännyttää, jokainen eläköön niin kuin haluaa. Mutta samalla toivoisin, että uskonnonvapauden nimissä saan kuulua kirkkoon ja uskoa Jumalaan, ilman että siitä pitää irvailla, haukkua ja pilkata. 

Vierailija
5/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:25"]Uskovat ovat nykyisin "vainottuja". Mitä se on keltään pois jos joku uskoo Jumalaan? Minulle on aivan sama, jos joku ei usko, kuuluu johonkin toiseen uskontoon tai on ateisti, enkä halua ketään väkipakolla käännyttää, jokainen eläköön niin kuin haluaa. Mutta samalla toivoisin, että uskonnonvapauden nimissä saan kuulua kirkkoon ja uskoa Jumalaan, ilman että siitä pitää irvailla, haukkua ja pilkata. 

[/quote]Mua ainakin pelottaa ihmiset jotka uskoo olemattomiin asioihin. Tiedä mitä ne vielä jeesuspäissään keksii!

Vierailija
6/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:07"]

http://eroakirkosta.fi/

[/quote]

Kai sitä voi erota ilman, että tarvitsee vapaa-ajattelijoiden apua? Minusta tuon eroakirkosta-sivun käyttö on vähän sama kuin vaihtaisi uskontoa vapaa-ajatteluun, eikä vain eroaisi kirkosta.

Vierailija
7/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni tilastollinen ero voi johtua siitä, että Pohjanmaalla asuu aika vähän kommareita eikä juurikaan ei-kristittyjä maahanmuuttajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan