Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kihlasormus timant(e)illa vai ilman?

Vierailija
03.08.2014 |

Valko- vai keltakultaa vai kenties terästä, hopeaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on platinaa ja timanteilla sekä kihla että vihki. Menin naimisiin "vanhoilla päivillä" ja sanoin miehelle, että en halua missään nimessä häitä, mutta haluan tietynlaiset sormukset kihla- ja vihkisormukseksi. Olivat kalliit, mutta mitäs siitä.

Vierailija
2/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyvin harvinaista että kihlassa on timantteja, tai yleensäkään kiviä. Vasta vihkariin ne kivet. Kulta on se ylivoimaisesti yleisin, jotkut erikoisuudesta tykkäävät voivat ottaa muuta materiaalia, mutta mun mielestä ainakin teräs on vähän "kylmä" sellaiseen tarkoitukseen, ja hopea taas on niin pehmeä "halpa" materiaali, että se ei ole vuosikymmenien kovaan käyttöön soveltuvaa. Hopea naarmuuntuu ja painuu soikeaksi hyvin helposti, ja varsinkin sellaisille ihmisille jotka tekevät muutakin kuin näpyttelevät tietokonetta, se ei ole hyvä materiaali.

T: kello- ja kulta-alan erikoismyyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kihlasormuksessa 7 timanttia rivissä. Keltakultaa ja hankittu 2006.

Vierailija
4/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkäisin sileästä, vihkisormuksessa saa olla sitten blingiä. perus kultaiset.

Vierailija
5/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kultainen rivitimanttisormus kihlana, timantteja 15 kappaletta. Mies osti sen ja yllätti mut, vihkisormuksen valitsin itse, ja kyllä sekin kimaltaa. Mutta jokainen tyylillään ja budjetillaan, tärkeintä on että sormus on mieleinen kantajalleen.

Vierailija
6/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla valkokultainen 18k kihla, jossa yksi isompi ja yht. kahdeksan pienempää timanttia molemmin puolin. Oli kaunein minkä näin. Vihkisormus voisi olla yksinkertaisempi, jopa ihan kivetön. Kunhan löytyisi samanlaisella rungolla.

Vierailija
7/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantteja pitää olla niin paljon kiin tähtiä tähtimerkissäsi ja valkokultaa ja kultaa tietenkin.