Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaako kukaan ettei pidä kovin persoonallisista ja erikoisista ihmisistä

Vierailija
03.08.2014 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en, koska tykäään juurikin sellaisista

Vierailija
2/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se persoonallisuus ja erikoisuus on vain huomionhakuisuutta, en juuri piittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisistä, jotka ovat samalla tavalla persoonallisia ja outoja kuin itsekin olen. Sehän on ihan inhimillistä, etsiä kaltaisiaan.

Vierailija
4/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mun miehessä alun perin siihen, että ajatteli eri tavalla ja oli "erilainen" kuin kaikki muut tuntemani miehet. No, kyllähän tuo erilainen onkin: paljastui harhaluuloisesksi kontrollifriikiksi, joka mm. kaiveli mun henkilökohtaiset viestit vanhoista puhelimista :(

Jos mulla on vielä joskus parisuhde, haluan ihan tavallisen äijän.

Vierailija
5/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille sopii paremmin erikoinen ja persoonallinen nimi. Pojille enemmänkin tämmöinen top-10 peruskauraa oleva nimi.

Vierailija
6/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minäkin ajattelin alussa että mieheni on persoonallinen mm. vaatetukseltaan. Myöhemmin selvisi että se on vaan jumalattoman pihi ja haalii Uffin yms. alennusmyyntien rääsyjä kun ei muuhun viitsi rahojaan laittaa. Asunnon varastohyllytkään eivät vaikuttaneet enää millään lailla persoonallisilta, ainoastaan sairaalloisen kitupiikin ratkaisulta.

Vierailija
7/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan.

Vierailija
8/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehessä persoonallisuuteen. Ei ulkonäöllisesti yritä olla persoonallinen, ei ole pinnallinen, mutta vähän eroaa massasta. Se ei ole tärkeää itselleni , mutta rakastan sitä, ettei hän ole kuin kaikki muut. Ensi tapaamisesta lähtien nautin hänen seurastaan sen takia. Vuodessa ei ole vielä paljastunut sosiopaatiksi.

Vierailija
9/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tunnustan kans. Erityisesti sellaiset oikein äänekkäät ja "Aina ylipirteät" tapaukset rasittaa.

Vierailija
10/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erikoisuutta haetaan väkisin niin sellainen ihminen on aika vaikea. Jos taas on erikoinen luonnostaan niin menee.

Enemmän halveksin ihmisiä jotka tekevät aina kaiken niin kuin muut tai koska näin on aina tavattu tehdä. Ei mitään persoonallista tatsia missään.

Vierailija
11/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen & erikoinen? Varmaan riippuu, keneen verrataan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä