Love Island UK 2021
Katsooko kukaan? Mä olen aivan koukussa tähän ns. aivottomaan hömppään. Ihana kun alkoi taas uusi tuore kausi. Ja kohta myös Suomi-versio tulossa (16.8.)!!
Kommentit (241)
Is it just me, vai onko muidenkin mielestä Millie ja Liam tylsiä? Esim. Libby ja Jake ovat hauskoja ja viihdyttäviä, mutta Liam ja Millie eivät tarjoa mitään lisäarvoa kyhnätessään toistensa kyljessä. Tylsää. Joutaisivat pois saarelta jo ja kihnuttamaan keskenään kameroiden ulottumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Is it just me, vai onko muidenkin mielestä Millie ja Liam tylsiä? Esim. Libby ja Jake ovat hauskoja ja viihdyttäviä, mutta Liam ja Millie eivät tarjoa mitään lisäarvoa kyhnätessään toistensa kyljessä. Tylsää. Joutaisivat pois saarelta jo ja kihnuttamaan keskenään kameroiden ulottumattomiin.
Ja miksi Liamilla on aina shortsit kiskottu korviin asti? Muutenkin lyhyt selkä, niin näyttää entistä koomisemmalta. Ohis.
Tuo Faye on kamalan näköinen. Hirveät ulospullahtaneen peräsuolen näköiset huulet. Joku kuollut kala tulee myös mielene, ja vielä värittää ne sen näköiseksi!Miten nätti olisi hänkin ilman noita turbohuulia
Vierailija kirjoitti:
Liamilla aika turpea "viinanaama", jota yrittää peittää parralla. Walesissa ilmeisimmin tärpättiä tullut otettua.
Posket yhä vaan pinkeämpinä mitä pidemmälle jaksot pyörivät. Ihan kuin olis fillereitä pumpattu naama täyteen. Ehkä tosiaan on viinanaama.
Liamilla on kyllä kivasti trimmatut rintakarvat - niistä plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Faye on kamalan näköinen. Hirveät ulospullahtaneen peräsuolen näköiset huulet. Joku kuollut kala tulee myös mielene, ja vielä värittää ne sen näköiseksi!Miten nätti olisi hänkin ilman noita turbohuulia
Reps tuolle peräsuolivertaukselle :o))))))))) Mut niin totta!!! Mistä ihmeestä se on keksinyt tuon tyylisen ja sävyisen huulimeikin?
Vetoja, niin Toby repsahtaa joka naiseen Casa Amorissa... jälleen kerran. Ja saa nähdä löytääkö Hugo ketään sieltä(kään).
Okei Kazilla siis peruukki mut Libillä esim.kans hiuspidennykset samoin lie Khloella. Tulee just mieleen ett Georgialla taisi olla ainut luomu nainen tähän mennessä. Voisko Hugo tosiaan olla bi ..tuol toki moni muukin saattaa olla sitä.
Ja Lucinda is OUT!!!! KIITOS!!! <3 Seuraavaksi Casa Amor................
Ja viikon päästä alkaa jo Suomi-versio. Saapa nähdä minkälaista kehopositiivaria siellä on tarjolla. Mainoksessa vilahtaa iloisesti yllättäen oikein sutjakka ja kaunis nuori nainen (ei Veronica Verho).
Siis niin karmeeta nämä silikoninaiset botox-huulineen ja hiuslisäkkeineen ja kotkankynsineen :O
Niin kauniita naisia olisivat he ilman noita kammotuksia. Miten ihmeessä tällaiset jutut ovat tulleet muotiin??
Mutta silti koukussa olen tähän hattaraohjelmaan :D Millien ja Liam ovat suosikkini tällä hetkellä.
Abigail näyttää tosi vanhalta noitten muitten rinnalla.
Onneksi kohta alkaa myös suomalainen versio.
Hugo on jotenkin söpö.Yritti saada sovittua riidan.Tyttö jolla valtavat huulet ja aina tissit esillä jotenkin ärsyttävä.
Toby on kyllä mun inhokki. Ei ollenkaan ihme ettei ole seurustellut aiemmin ja vielä perustelee huonoa käytöstä sillä.
Mä en kans tajua yhtään nuita Fayen huulia ..enkä tiest yksikään silareita ..en myöskään sitä miten Teddy tykkää tönkköjä botoxeja suudella ..Faye fixumman oloinen ku mitä nuo huulet taasen antaa ymmärtää ...samoin ku pyyhkii meikkejään illasta ..kaunistuu valtavasti ..abi vaikuttaa fixummalta ku mitä ulkonäkö kertoo..Toby on kyllä kertakaikkisen hukassa ja tullee jättää Abigailinkin ..en tiiä oletan vain. Lucinda tokasta päivästä lähtien oli aivan eri tasoa ku mitä tullessaan BB illaan..noh vasta 21 vuotias mutta täys pettymys ..soimasiha se itteeääkin yhdessä jaksossa
Vierailija kirjoitti:
Lucinda teki virheen siinä, että ei lähtenyt Bradin mukana ulos talosta. Todisti olevansa peluri ja julkisuudenkipeä pinnallinen biaaaaatsch. Tämän lisäksi vaikuttaa muutenkin olevan 100% airhead.
Mua harmittaa, että Brad joutui lähtemään talosta niin aikaisin. Vaikutti mukavalta ja jalat maassa-tyypiltä.
Ihan samaa katselin, että kun tytöt ovat illalla ja aamulla ilman meikkiä, ovat todella kauniita. Ensin en edes tunnistanut Fayeta, mietin että kukas tuo nätti on. Voih!!
Vierailija kirjoitti:
On muovisia tyttöjä tarjolla.. huh huh! Ja kehtasivat vielä vetää herneet nenään, kun yksi pojista sanoi, että haluaa luonnollisen naisen.
Tulin vasta ketjuun, mutta ajattelin juuri noin, että kauhean näköisiä niiden turpohuulien ja tekotissien takia. Mutta nyt kun kausi on edennyt pidemmälle, on osoittautunut, että he ovatkin niitä aitoja ihmisiä. Eli näemmä tuomitsin ihmiset teennäisinä teennäisen ulkonäön takia, kun asia taitaakin olla tuossa porukassa toisin päin. Ei nyt ihan yleistäen näinkään, mutta ovat osoittautuneet empaattisiksi nämä tekohuulet.
Vierailija kirjoitti:
Fayella on kamala tyyli meikata. Meikittömän on tosi kaunis, kumma ettei ihminen itse tajua tuollaista, vaan meikkaa itsensä järkyttävän näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucinda teki virheen siinä, että ei lähtenyt Bradin mukana ulos talosta. Todisti olevansa peluri ja julkisuudenkipeä pinnallinen biaaaaatsch. Tämän lisäksi vaikuttaa muutenkin olevan 100% airhead.
Mua harmittaa, että Brad joutui lähtemään talosta niin aikaisin. Vaikutti mukavalta ja jalat maassa-tyypiltä.
Omat puutteensa siinäkin, mutta mielummin olisi saanut jäädä sen naivin ja narsistisen Lucindan sijaan, josta oikein paistoi se, että mä saan kenet vaan.
Äkkiä se Brad unohtui, taisi olla seuraavassa jaksossa. Oli tuskallista katsoa, kun se yritti esittää miettivänsä, pitäisikö hänenkin feikata olleensa niin rakastunut Bradiin, että hänkin lähtee pois. Nyt on tapettina sen Aaronin kanssa, joten tippunevat pian. Eivät tule saavuttamaan mitään suosikkiparin asemma. Voihan suhde jatkua sarjan jälkeen kyllä, sitä en sano.
Vierailija kirjoitti:
Millie on teennäinen enkä usko, että on aidosti edes ihastunut Liamiin. Millie menee vähän yli se sen innostuneisuus ei ole aitoa.
Sellaisen huomion olen kyllä muuten tehnyt, että usein ne on ne lyhyet parit, jotka keräävät katsojien sympatia, etenkin näissä ulkomaalaisissa versioissa, Amber ja Ken ja nyt Libby ja Jack. Kun taas Liam ja Millie ovat pitkiä, eivätkä ole kovin suosittuja.
Toivottavasti tippuu. Parit turbohuulet vähemmän saarella ja uutta tilalle. Sopis mulle. En jaksa noista kumpaakaan.