Ei pätkääkään kiinosta mitkään Tokion olymmppialaiset
On niin menneen talven pöyhötystä koko show.
Harmittaa että haaskataan hirveet määrät rahaa ja jopa Tokiolaiset suhtautuvat vihamielisesti kisoihin
Kommentit (47)
Yksi olympiaurheilija treenaa päivässä enemmän kuin av-mamma kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Läskejä rumiluksia ärsyttää katsoa ihmisiä jotka ovat saaneet aikaan muutakin kuin kasan mielialalääkkeistä kertyneitä roskapusseja eteisensä lattialle.
Osui ja uppos.
Vierailija kirjoitti:
Yksi olympiaurheilija treenaa päivässä enemmän kuin av-mamma kymmenessä vuodessa.
Niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se päivä lähestyy, kun urheilijat tajuavat olevansa turhista turhimpia julkkiksia.
Se päivä lähestyy kun mielialalääkkeesi ovat tuhonneet sisuskalusi. Toivottovasti pian.
Penkkiurheilijalla meni tunteisiin. Kovin helposti, ei ihme, että jaksaa urheilustakin vouhkata.
Herään ensi yönä 2.55 seuraamaan Tokion olympialaisia. Sitten nukun hetken. Klo 10.00 avaan teeveen ja alan seuraamaan Tokion olympialaisia. Teen ruoan ja klo 13 alan seuraamaan Tokion olympialaisia. Klo 18 teen jotain muuta, kunnes 18.30 alan seuraamaan Tokion olympialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskejä rumiluksia ärsyttää katsoa ihmisiä jotka ovat saaneet aikaan muutakin kuin kasan mielialalääkkeistä kertyneitä roskapusseja eteisensä lattialle.
Osui ja uppos.
Sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammasta on todennäköisesti jotain hyötyä yhteiskunnalle.
Olympiaurheilijasta ei varmasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se päivä lähestyy, kun urheilijat tajuavat olevansa turhista turhimpia julkkiksia.
Se päivä lähestyy kun mielialalääkkeesi ovat tuhonneet sisuskalusi. Toivottovasti pian.
Penkkiurheilijalla meni tunteisiin. Kovin helposti, ei ihme, että jaksaa urheilustakin vouhkata.
Laihduta läski!
Ai mutta ethän sinä kykene laihduttamaan tai tekemään mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai kanat. Se päivä, kun kanat tajuavat olevansa suurimpia munijoita. Mitäs mä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on oikein fine, että ei kiinnosta. Mutta miksi sitä pitää julistaa jossain palstalla? Sitä en ymmärrä. Ketä sen pitäisi kiinnostaa, että sua ei kiinnosta?
Mua kiinnostaa. On kivaa dissata Olympia-hössötystä hengenheimolaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin.
Yritä perustella.
Netti on sivistänyt ihmiset ympäri maailman, Suomikin tunnetaan nyt kaikkialla. Urheilijoiden tuoma lisämainosarvo on nykyään täysin mitätön. Valtio voi luopua urheilun tukemisesta .
Mä oon läski ja syön mt-lääkkeitä, mutta tykkään seurata olympialaisia. 🙂
Miksi pitää aina kategorisoida ihmisiä. (ja turha tulle huutamaan, että mee sen sijaan lenkille, en pysty. Ja se sattuu).
Jokainen saa tykätä rai olla tykkäämättä. Pointti oli älytön resurssien haaskaaminen tähän tapahtumaan.
Ja minä taas katson , jopa nekin lajit joita en Harrasta , jos niissä on suomalainen.
No onhan ne aika turhia. Iseäni kiinnostaa enemmän autourheilu.