Miks mua tytötellään vaikka olen 29 vuotias?
olen saanut kuulla tätä monelta suunnalta, jopa lääkäriltä
Kommentit (72)
Missä ihmeen yhteydessä lääkäri tytöttelee? Otapa tyttö paita pois? Kuulostaa häirinnältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ennemmin kutsua vanhaksi eukoksi?
Nuori nainen ois kiva, :D t. ap
Nuori nainen on 18-25v.
no, nainen sitten vaan. Eikö tyttö ole joku 12v? t. ap
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen yhteydessä lääkäri tytöttelee? Otapa tyttö paita pois? Kuulostaa häirinnältä.
Luki potilaskertomuksessa... :D t. ap
Minua saa sanoa tytöksi, neidiksi, rouvaksi, naiseksi, mutta akaksi tai ämmäksi kutsumista en hyväksy. Puhumattakaan hutsuksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen on 18-25v.
Ei, olet tyttö ikuisesti. Ota kohteliaisuutena.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen on 18-25v.
Tyttö voi olla minkä ikäinen vain. Onhan jokainen nainen oman äitinsä tyttö, jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minua saa sanoa tytöksi, neidiksi, rouvaksi, naiseksi, mutta akaksi tai ämmäksi kutsumista en hyväksy. Puhumattakaan hutsuksi tms.
Käytätkö itse ikinä sanoja ukko tai äijä?
No hieman kun vielä ikää karttuu opit ottamaan tytöksi puhuttelun kohteliaisuutena
N49
Missä iässä pitää lopettaa tyttöjen iltojen viettäminen?
Niin kauan kuin ei huoritella tms. ei ole ongelmaa.
Aika paha. Neljä vuotta sitten olin nuori nainen ja nyt olen ilmeisesti keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Aika paha. Neljä vuotta sitten olin nuori nainen ja nyt olen ilmeisesti keski-ikäinen
Et, vaan keski-ikää lähestyvä. Siinä on iso ero. Tuliko sinulle muuten yllätyksenä, että et ole ikuisesti nuori?
Muakin tytötellään ja oon 34, en ole tajunnut loukkantua.
Työpaikalla on jengiä ikähaarukalla 18-65 ja kyllä siellä puhutaan iästä huolimatta tytöistä ja pojista, tai vaihtoehtoisesti ukoista ja akoista.
Vierailija kirjoitti:
Niin ne vuodet vierii ja ihminen vanhenee. Ajatella, että minun lapseni oli neljä vuotta sitten vauva ja nyt on jo iso tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla on jengiä ikähaarukalla 18-65 ja kyllä siellä puhutaan iästä huolimatta tytöistä ja pojista, tai vaihtoehtoisesti ukoista ja akoista.
En ole loukkaantunut vaan ihmettelen mistä se johtuu kun aina tehty niin. Ujousko sen aiheuttaa? t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla on jengiä ikähaarukalla 18-65 ja kyllä siellä puhutaan iästä huolimatta tytöistä ja pojista, tai vaihtoehtoisesti ukoista ja akoista.En ole loukkaantunut vaan ihmettelen mistä se johtuu kun aina tehty niin. Ujousko sen aiheuttaa? t.ap
Ihan vaikka siksi, että joillain on tapana puhua tytöistä oli nainen minkä ikäinen tahansa. Ei syy muiden ihmisten käyttäytymiseen löydy aina sinusta.
Nauti siitä tytöttelystä, nimittäin jonain päivänä se loppuu ja silloin kaipaat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Nauti siitä tytöttelystä, nimittäin jonain päivänä se loppuu ja silloin kaipaat sitä.
Miksi luulet että kaikki naiset on samanlaisia?
Tytöttelen kaikkia naispuolisia ikään katsomatta. Puoliso ei aina tykkää
Ei tuossa sanottu keski-ikäinen, vaan LÄHESTYMÄSSÄ keski-ikää. Lähempänä 29v on keski-ikää kuin syntymäänsä.