Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten häätää hiiva imettäessä?

Vierailija
03.08.2014 |

Alapää ei juuri oireile, mutta suunpielistä ja tissinalusista tiedän, että hiiva jyllää. Miten saisin sen pois, kun ei edes hiivan häätöön tarkoitettuja luontaistuotteita saa imettäessä käyttää? :'(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... diflucan?

Vierailija
2/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:42"]Ööö... diflucan?

[/quote] ei saa käyttää imettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:42"]Ööö... diflucan?

[/quote] ei saa käyttää imettäessä.

[/quote]

Saa.

Vierailija
4/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ainakaan suositella. Ap

Vierailija
5/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:56"]Mutta ei ainakaan suositella. Ap

[/quote]

Eihän mitään suositella, mutta ei kai kukaan voi jättää itseään hoitamatta. Oikeasti, lekurit määrää sitä. Samoin kuin buranaa jne.

Vierailija
6/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä kokeilen sitä. Viimeksi ei kyllä tehonnut. Ap

Vierailija
7/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piä hiiva jääkaapissa niin ei pillaannu. Ei kait kukaan sitä alapäässä säilytä?

Vierailija
8/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääni ei oireile hiivaa enää. Suunpielet on auki. Ja tissinaluset haisevat. Ap

Vierailija
9/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tissinaluset haista??? =0 Pidäthän liivejä koko ajan ettei kesän helteet pahenna vaivaasi kun tissit hikoo ihoa vasten?

Jos et pysty liivejä pitämään niin pidä jotakin edes trikoista (vähän kuin ne raskausajan mahatuubit) juttua ihon ja rintojen välissä.

Talkkaa iho? Jos tavallinen talkki ei auta niin osta sitä hiivalääkettä talkkina (samaa käyttävät vauvan haisevaan napatynkään).

Juo sitruuna päivässä (puristettuna veteen, hiljaksiin päivän aikana ja viimeisenä illalla). Luontaisena keinona voisit kai pyyhitä pesun jälkeen ihoasi sitruunavedellä.

Kun eihän se difluganikaan auta jos koko ajan se sama touhu jatkuu mistä hiiva on tullutkin, eli lääkkeen lisäksi tulee tapahtua muutos tavoissa. Niin ja karkki pois plus muu makea.

Mene sit lääkäriin jos ei keinot kotona auta. Ettei vauvakin pian kärsi ja saa jotain silsaa poskeensa. =(

Vierailija
10/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tissihajuun auttoi jalkoihin tarkoitettu mineraalispray (luonnollinen). En juuri syö makeaa. Voisikohan yksi saunaolut pari kertaa viikossa pitää hiivaa yllä? Vauvalla on lievää sammasta. Eniten haittaa tuo helvetin suunpielivaiva, kun en enää halua käyttää ihoa ohentavaa hydrokortisonia, jota olen vaivaan käyttänyt aina välillä jo pitkään. En käytä liivejä, vaan joustavia toppeja. Ap

Vierailija
11/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo huulien halkeilu olla jotain muuta? Vitamiinien puutosta? 

Sokerit= pasa, makaronit, riisi, leipä jne.

Itsellä lähti sitkeä sammas vain sitruunavedellä, jota monet vanhukset tuppaa käyttään.

Tuli kokeiltua monenmoisia reseptilääkkeitä. Onkoos mies hoidettu? Kun voi ylläpitää tartuntaa antamalla sulle aina takaisin sen hiivan, vaikka ei itse oirehtisikaan.

Niin ja vauvan suu. Nuo on tärkeitä juttuja kun otat hiivalääkkeen niin se ei vaan pääsisi tulemaan takaisin.

Vierailija
12/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään hiivaoireita, vauvan suun patsaan vissyyn kastetulla harsolla. Varmasti ei ole vitaniinin puutos, syön niin terveellisesti ja vielä lisäravinteita päälle. Ja syön melko vähähiilihydraattisesti. Marjoja olen syönyt nyt paljon. Ap

Vierailija
13/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin ehdottaa että mieskin ottaisi hiivalääkkeen varuksi. Mutta sokerinsyöntiä en saa sitä lopettamaan. Ap

Vierailija
14/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös hiiva rinnoissa ja alapäässä. Sammasta ei kuitenkaan vauvalla.

Millä helvetillä tämä lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi