Kuka hullu käy yöllä suihkussa?
Kerrostalossa. Eikö meluaminen ole kielletty klo 22-07?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Minä 🙋♀️ Tulen iltavuorosta hoitamasta vanhuksia, klo 23. Käyn suihkussa pesemässä hiet ja hajut pois. Taloyhtiössäni asia ymmärretään. Onneksi minulla on mukavat naapurit.
Samoin. Monesti vielä työvuorot siten, että aamulla alkaa vuoro taas kello seitsemän, joten ei ole edes mahdollista käydä suihkussa muuten kuin hiljaisuusaikana. Likaisena en halua kulkea, enkä myöskään käydä töissä suihkussa.
Itse työskentelin pitkään lentoemäntänä ja yölentojen jälkeen tietenkin nukuin päiväsaikaan, samalla kun talon muut asukkaat suihkuttelivat, siivoilivat ja imuroivat surutta ympärillä. Sen takia jotenkin huvittaa nämä yöllisistä vessan vetämisistä ja veden lorinoista vinkujat. Kannattaa varmaan harkita muuta asumismuotoa kuin kerrostaloa.
Mun mielestä taas klo 07 aamulla on ihan epäinhimillinen aika esimerkiksi imuroida tai vasaroida tauluja seinille. Olis syytä olla jonkinlainen aamurauha kello yhdeksään saakka. Toki sinäkin aikana saisi käydä suihkussa ja tehdä sellaisia normaalin elämän juttuja joista ei nyt lähde huomattavaa metakkaa.
Suihkussa saa käydä myös hiljaisuusaikaan. Saahan siitä valittaa mutta ei se johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa saa käydä myös hiljaisuusaikaan. Saahan siitä valittaa mutta ei se johda mihinkään.
Hiljaisuusaikana ei saa käydä edes kusella mutta heti klo23 jälkeen saa käydä vaikka suihkussa:)
Vierailija kirjoitti:
Itse teen vuorotöitä ja ilman ongelmia nukun päivällä vaatimatta muilta talon asukkailta hiljaisuutta.
Sellaisestakin extreme-valittajasta olen kuullut, joka olisi ollut kieltämässä musiikin kuuntelun ja tv:n katselun päiväsaikaankin siksi, kun joku yövuorolainen saattaa vaikka nukkua. Tämä valittaja itse oli työelämän ulkopuolella ja sitä yövuorolaista itseään ei asia haitannut lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska. Onko kaikki tuohon aikaan suihkussa kävijät hulluja.
Koko käsite "hullu" on muutenkin kokenut pahan inflaation. Nykyään on hullu vaikka siksi, jos pitää tietyntyyppistä maskia naamallaan tai tykkää väärästä bändistä.
Hei ap. suihkussa saa käydä milloin haluaa välillä 22-7. Myös vessan sää vetää kyseisellä aikavälillä. Sen sijaan imurointi, ääntä aiheuttava siivous, musiikin kuuntelu isolla on kielletty.