Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko diabeteksen oire jos pissattaa usein ja sitä pissaa tulee aina tosi paljon?

Vierailija
24.07.2021 |

Vai voiko olla kyseessä munuaissairaus?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain poistuva neste aiheuttaa pissihätää. Mulla sitä tekee jos syön kasviksia paljon ja puuroa. 

Vierailija
22/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muuten kuseta yhtään, mutta jos käytän diureetteja, alkoholi, kahvi, tee, juoksen vessassa alvariinsa. Siksi en juo töissä muuta kuin vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki pissattaa ja aina on sairaus. Entä jos pissaa harvoin mutta paljon, vaikka ei juuri juo. Mitä testejä silloin pitää pyytää?

Silloin ns. seurapiiri rakko.

Pystyy olemaan pitkiä aikoja käymättä wc:ssa.  Ja se hyvä, kun on konserteissa, teattareissa, festareilla tai suurissa juhlissa, joissa wc;n  pitää jonottaa.

Vierailija
24/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki pissattaa ja aina on sairaus. Entä jos pissaa harvoin mutta paljon, vaikka ei juuri juo. Mitä testejä silloin pitää pyytää?

Silloin ns. seurapiiri rakko.

Pystyy olemaan pitkiä aikoja käymättä wc:ssa.  Ja se hyvä, kun on konserteissa, teattareissa, festareilla tai suurissa juhlissa, joissa wc;n  pitää jonottaa.

Tämä vastaus ei vakuuta kirjoitusvirheistä ja tietämättömyydestä päätellen.

Vierailija
25/26 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriö todellakin voi pissattaa. Minulla on pysyvä eteisvärinärytmihäiriö. Kun lääkäri määräsi siihen pienen päivittäisen annoksen beetasalpaajaa, loppuivat myös öiset pissallakäynnit.

Vierailija
26/26 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Kannattaa käydä mittauttamassa pitkäaikaissokeri niin saa diabeteksen suljettua pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi