Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niitä lantiopohjalihaksia tulisi käyttää seksissä?

Vierailija
03.08.2014 |

Siinäpä se kysymys oli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä kyselty, että miten niitä käytetään ja siitähän on näköjään eri mielipiteitä.

Vierailija
22/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 02:53"]

Mä en ainakaan saa kunnollista orgasmia, jos en tee itse töitä omilla lihaksillani. Minä supistelen vähän miten sattuu, välillä supistan useamman työnnön ajan putkeen ja rentoutan sit. Ihan kaikki kuulemma toimii :) 

[/quote]

Minulla taas on päinvastoin. Ennen kuin aloin treenaamaan, sain orkun todella helposti. Nyt on lihakset hyvässä kunnossa, mutta orkusta ei ole tietoakaan, päinvastoin lihasten käyttö tuntuu epämiellyttävältä. Mies tykkää nykytilanteesta, mutta minä tosiaan en. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 03:18"]

Siis miten on mahdollista että nuoret naiset eivät tunne kehoaan sen vertaa, että tietäisivät lantionpohjalihastensa olemassaolosta? Kokeilkaapa kaikki treenata lihaksia niin, kuin pidättäisitte pissaa. Ajatelkaa että on hirveä hätä ja pitää pidättää ja supistaa lihaksia. Sitten rentoutatte. Ja uudelleen sama. Sitten kokeilette samaa seksin aikana. Toimii! 

[/quote]

Smartballsit on kyllä huomattavan paljon parempi apu lihasten tunnistamiseen jos vertaa noihin pissanpidätysvinkkeihin. Mulla ainakin ne kuulat olivat ainut tapa joka oikeasti toimi. Kaikenmaailman pissanpidätystestit tai "kuvittele että imet mansikkaa sisääsi emättimeen" -harjoitteet ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
24/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime mansikkaa emättimeesi xD

Vierailija
25/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin sitten saadaan stressin aihe...miten käytät lantionpohjan lihaksiasi oikein. Miten ajat polkupyörällä oikein. Miten uit sammakkoa oikein. Miten lajittelet jätteesi oikein. Miten pyyhit takapuolesi oikein. Sitten vielä ihmetellään, miksi nykyään ihmiset ovat ahdistuneita ja masentuneita.

Vierailija
26/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lihaksista tuli muuten sellainen mieleen, että onko muilla niin, että jos saa orgasmin esim. suuseksissä tai miehen koskettelusta ennen yhdyntään, niin pillu supistelee ja on niin tiukka, ettei sinne heti orgasmin jälkeen meinaa mennä muna? Itsestä ainakin tuntuu miehen penis ihan jäätävän isolta heti orkun jälkeen. Eipä miehelläkään kauaa mene, että tulee, kun pillu on niin turpeena :D

Vierailija
27/27 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu. Jos en taas saa ennen yhdyntää niin se homma ei tunnu miltään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi