Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukunne "mustat lampaat"

Vierailija
02.08.2014 |

En osannut muotoilla otsikkoa järkevästi, mutta tarkoitus olis siis jakaa asioita, joilla ei ihan ensimmäisenä mennä kehuskelemaan. Oliko joku sukulaisesi murhaaja tai järkyttikö jonkun kaksoiselämä? Jätän tän kirjotuspuolen nyt teille, kun ei näytä sujuvan :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun "mustien lampaiden" paljastaminen usein paljastaisi sen, kuka paljastukset tekee. Näin varsinkin silloin, kun niitä lampaita on yhden pässin sijaan kokonainen lauma.

Vierailija
2/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolf Hitler :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani on ulkomaalainen mies. Musta vielä.

Vierailija
4/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Lammas -sanonta tarkoittaa jonkinlaista syntipukkia. Ei välttämättä mitään rikollista tms. Hyljeksittyä tai omia teitään kulkevaa, suvun jättänyttä jne.

Vierailija
5/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. En käytä viinaa olen kasvissyöjä ja yliopistossa.

Nuo asiatniin vituttavat vanhpiani, koska en voi olla kuten muut.

En kännäile lähipubissa heidän kanssaan, kuten sisarukseni yms. Äidin suurin toive on ollut viitisen vuotta, että vietettäisiin kosteat grillibileet paikallisessa (tätini omistama) jokainen lapsi mukana. Kerran ovat olleet ilman mua. Siitä olen kuullut paljon jälkeenpäin, että ylpeä paska lapsi ei halua äitinsä kuolevan (!!! Alkoholismia likuunottamatta, terve nainen) onnellisena.

Pysyn ylpeänä mieluusti, en kaipaa sitä päihdeyhteisöä.

Mun isä, 3 veljeä ja enoni ovat istuneet erilaisia tuomioita. Äiti on saanut useat sakot ja siskolla pahoinpitelyitä kontollaan. Tädin mies on tappaja. Että silleen herttasta porukkaa.

Vierailija
6/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettujen suvussa alisuoriutuja joka ei mennyt lukioon ja amiskin jäi kesken.