Miten pääsee yli siitä, että on tullut ghostatuksi?
Tuntuu noin tuhat kertaa pahemmalta kuin se, että toinen vaan laittaa välit poikki. Nyt odotan edelleen, että jospa siitä vielä kuuluisikin jotain :(
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin match comissa jonkun aikaa. Sain paljon yhteydenottoja ja ajattelin, että tästähän voi tulla jotain. Minua kehuttiin nätiksi ja fiksuksi. Kunnes tulin kolme kertaa peräkkäin ghostatuksi. Yhden miehen kanssa oli sovittu treffit, mutta yhtäkkiä hän ei enää vastannut viesteihini. Traumaattinen ghostaus oli se, kun mies kysyi aamulla viestissä, mitä suunnitelmia mulla on päivälle.. sen jälkeen en kuullut hänestä enää. Erosin match comista naisellinen itsetunto kolauksen saaneena. Sen koommin en ole mennyt nettideittisovelluksiin...ja olen sinkkuna jo neljättä vuotta.
Jos ei ole edes kertaakaan tavattu niin miten voi traumatisoitua?
Varmaan se,kun ghostaukset tulivat lyhyessä ajassa peräkkäin. Ja miksi esittää kysymys ja ghostata kysymyksellä. Se oli outo kokemus. Miksi kysyä mitään. Olisi vaan vaiennut. Pääsin kyllä noista kokemuksista nopeasti poistumalla matchista ennen kuin olisi tullut lisää näitä kokemuksia. Kunpa törmäisi elävässä elämässä johonkin kivaan tyyppiin!
Vierailija kirjoitti:
Mies ghostaa, kun nainen ei ole riittävän kaunis, varakas, älykäs tai hauska. Mitäpä siinä. Ei kannata jäädä miettimään tai penäämään selityksiä sille, että oli vaikka kankea sängyssä. Olet jollekkin toiselle oikea aikanaan.
Rentous sängyssä on niin paljon partnerista kiinni, ettei tuolla tiedolla edes tekisi mitään.
Jos ei ole edes kertaakaan tavattu niin miten voi traumatisoitua?