Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny ja Johanna

Vierailija
24.07.2021 |

Onkohan avioehtoa tehty? Aika iso ikäero, Renny on 10vuoden päästä 72.

Kommentit (258)

Vierailija
161/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia Rennyn ja Johannan onnesta.

Vierailija
162/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia luuuuuzereita...en voi muuta kuin nauraa näille tyrkyille.,,hahaha

Kyllä sitä paremmissakin piireissä. Siellä on prinsessa Dianan 30v. veljentyttö nainut just oman kuuskakkosena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Johanna imee ja nuolee Rennyä aivan posket lommollaan ja tekee kaikki milleiaalitemput mihin tollainen 27-vuotias muija nykyään suostuu. Geena ja muut Rennyn eksät ei ole edes tajunneet että sellaisia juttuja on olemassa, mit toi Johanna tekee ukille.

Totta kai pappa säkenöi, kun ei ole ennen tajunnutkaan, millaisia juttuja nykynuoret osaa suoraan leffoista. Kyllä siinä pappa rakastuu, kun säkit saa kyytiä säännöllisesti 27-vuotaalta. 

:D Taas uusi sukupolvi luulee keksineensä seksin.

Vierailija
164/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geena oli muuten muutaman vuoden Rennyä vanhempi. Sai ensimmäiset lapsensa 46-vuotiaana ja vielä yhden lapsen 48-vuotiaana. 

Geenakin teki lapset nuoremman miehen kanssa! Ehkä Renni haluaa vähän näpäyttää Geenaa, kun ei huolinut Renniä! Taisi mies muuten pilata molempien uran Hollywoodissa. Ei ihme että muuttaa Miamiin

Heillä oli ilmeisesti Rennyn kanssa lapsettomuusongelma.

Renniellä on siis ongelmia lapsien saamisessa jos se Geena on pyöräyttänyt kahdet.

Renny teki lapsen vuosia ennen Geenaa. Heidän avioliiton aikana mutta tosin toisen naisen kanssa.

Johanna vois ikänsä puolesta olla syntynyt Rennyn ja Geenan liitosta.

Vierailija
165/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Johanna imee ja nuolee Rennyä aivan posket lommollaan ja tekee kaikki milleiaalitemput mihin tollainen 27-vuotias muija nykyään suostuu. Geena ja muut Rennyn eksät ei ole edes tajunneet että sellaisia juttuja on olemassa, mit toi Johanna tekee ukille.

Totta kai pappa säkenöi, kun ei ole ennen tajunnutkaan, millaisia juttuja nykynuoret osaa suoraan leffoista. Kyllä siinä pappa rakastuu, kun säkit saa kyytiä säännöllisesti 27-vuotaalta. 

:D Taas uusi sukupolvi luulee keksineensä seksin.

Älä opeta isääs naimaan.

Vierailija
166/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää milleniaalitemput on? Kiinnostaisi tietää! N55

Vierailija
167/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää milleniaalitemput on? Kiinnostaisi tietää! N55

Please PM me.

Vierailija
168/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geena oli muuten muutaman vuoden Rennyä vanhempi. Sai ensimmäiset lapsensa 46-vuotiaana ja vielä yhden lapsen 48-vuotiaana. 

Geenakin teki lapset nuoremman miehen kanssa! Ehkä Renni haluaa vähän näpäyttää Geenaa, kun ei huolinut Renniä! Taisi mies muuten pilata molempien uran Hollywoodissa. Ei ihme että muuttaa Miamiin

Heillä oli ilmeisesti Rennyn kanssa lapsettomuusongelma.

Renniellä on siis ongelmia lapsien saamisessa jos se Geena on pyöräyttänyt kahdet.

Renny teki lapsen vuosia ennen Geenaa. Heidän avioliiton aikana mutta tosin toisen naisen kanssa.

Johanna vois ikänsä puolesta olla syntynyt Rennyn ja Geenan liitosta.

Geenan ja Rennyn avioliitto kesti 1993-1998. Lucas syntyi 1997. Olikohan suunniteltu, koska Geenan kanssa ei lapsia siunaantunut. Ei nykypäivänä juuri vahinkoja tule. Jos tulisi, niin Remmillähän olisi lapsia vähän joka naisen kanssa vai onko sterilisoinut itsensä tämän yhden erehdyksen jälkeen.

Vierailija
169/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v enkä ikimaailmassa ottaisi Rennyn ikäistä miestä vaivoikseni. Voi hyvää päivää mikä papparainen!

Vierailija
170/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49v enkä ikimaailmassa ottaisi Rennyn ikäistä miestä vaivoikseni. Voi hyvää päivää mikä papparainen!

Minkä ikäinen olisi sulle sopiva? Mä niin tuosta iästä tiedä, mutta Rennyn tyyli ei oikein mua hetkauta.

Vierailija
171/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Rennyä noin 5 vuotta nuorempi, enkä kyllä ottaisi häntä miehekseni. Useat vanhat miehet ovat aika vaikeita ja ärtyisiä. En jaksaisi kuunnella, mutta ehkä tuollainen nuori nainen vielä jaksaa. En kyllä ottaisi itselleni mitään nuorta miestäkään. Itse olen kyllä ihan hyväkuntoinen ja terve, mutta haluan jo elää itsekkäästi ja tehdä ihan omia juttuja.

Vierailija
172/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olisi sulle sopiva? Mä niin tuosta iästä tiedä, mutta Rennyn tyyli ei oikein mua hetkauta.

No sellainen reipas ja elinvoimainen,mieluiten joku neljänkympin kieppeillä oleva. Vanhat miehet on niin…ärtyisiä on hyvä sana kuten jo yllä joku mainitsi. Myös toi tyyli on aivan hirveä.

Vierailija
173/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wituuuun nolo pariskunta.hhaahaaha

Vierailija
174/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Tämä suitsuttaminen papan puolelta ei ole merkki hyvästä.

Vierailija
175/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen viriili farkkuasuun pukeutuva 70 vuotias mies.

Olen pronssinruskea ja hoikka.

Tupakki vei makuaistin vuosia sitten,

Oon eläkkeellä bussikuskin hommista

Etsin kuntoilusta tykkäävää alle 30 vuotiasta naista.

Olen tosissani

Vierailija
176/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny haluaa olla suuren luokan kansainvälinen menestyjä joten Harjola nimen aikanaan vaihtoi ja viimeisimpänä nuoren naisen kellistettyä kaikki mediahuomio hankitaan vaikka väkisin kutsumalla itselle vieraita julkkiksia ja toimittajia "kihlajaisiin"

Vierailija
177/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Rennyä noin 5 vuotta nuorempi, enkä kyllä ottaisi häntä miehekseni. Useat vanhat miehet ovat aika vaikeita ja ärtyisiä. En jaksaisi kuunnella, mutta ehkä tuollainen nuori nainen vielä jaksaa. En kyllä ottaisi itselleni mitään nuorta miestäkään. Itse olen kyllä ihan hyväkuntoinen ja terve, mutta haluan jo elää itsekkäästi ja tehdä ihan omia juttuja.

Ottaisit rennyn kyllä ..mut mix rennyn pitäis ottaa vanha kun saa nuoren ja kauniin?

Vierailija
178/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ovat aidosti onnellisia eikä kumpikin roiku toisessa vääristä syistä, tyyliin kansainvälisen näyttelijäuran nousukiitoon saamiseksi tai itsetunnon pönkittämiseksi

Vierailija
179/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan viiiiitun nolo tyrkkypariskunta....täysiä viiitun pellejä...hohohohohooh...

Vierailija
180/258 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ja Rennyn ikäero olisi kuitenkin ihan järkeenkäypä mutta nutta Johannalle jo nelikymppinen mies olisi vanhahko mutta vielä ymmärrettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän