Julkkispimujen seuraaminen somessa
En tiedä yhtäkään miestä, joka näin tekisi. Mutta katsastaessani tuon tämän hetken suosituimman ketjun myötä instagramia, se kertoi useankin fiksuna pitäväni naisen seuraavan ja tykkäävän Martinasta. Huolestuneen pikatarkistuksen jälkeen myös Sara Sieppi, Sara Chafak ja jopa Sofia olivat monien listalla. Miksi???
Anteeksi kun olen urpo, mutta millä logiikalla heitä seurataan? Onko tässä jotain ironiaa jota en ymmärrä? Luulin aina että seuraajien osalta kyse on vanhoista peräkammarinpojista, ei aikuisista työssäkäyvistä naisista.
Kommentit (5)
Jos niillä ei ole aitoja seuraajia vaan vain ostettuja ?
Jos tulot tulevat jostakin sellaisesta lähteestä, että rahat pitää pestä ?
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä ei ole aitoja seuraajia vaan vain ostettuja ?
Jos tulot tulevat jostakin sellaisesta lähteestä, että rahat pitää pestä ?
Minä luulin kans ennen näin. Mutta ihan tavallisia tuttuja näitä seuraa. Koska normaalissa elämässä en ole yhtä kädetön, en kuitenkaan kehtaa kysyä naamakkain miksi näin. Kauniita naisia joo ja kai pinnalta kimmeltävää elämää, mutta teot on lähinnä somessa ja jopa rikoksia alla, niin jotenkin hämmentää että pätevämmät ja itsekin kauniit naiset seuraavat. En ymmärrä mitä lisäarvoa se tuo. Mutta jotain, koska ei nämä seuraajat tyhjiä hattaroita ole.
Minä seuraan näitä ihmisiä ihan viihteenä vaan, ja olen kyllä ihan järkevä ihminen.
No, mä perustin nimettömän rinnakkaistilin, joka seuraa vaan näitä puolijulkkiksia. En vaan kehtaa omalla nimelläni, mutta kiinnostaa heidän elämänkäänteet.
Kukaan ei halua anonyymisti kertoa, miksi tykkää jonkun edellämainitun julkaisuista?