Onko Mr. bean nykyään paheksuttua huumoria?
Juoksentelee hotelleissa ja uimahalleissa alasti säikyttelemässä naisia, kohtelee tyttöystäväänsä sikamaisesti ja yritti vieläpä vahingossa kaappaamastaan vauvasta hankkiutua eroon hylkäämällä eri paikkoihin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei mm. Pitkän Jussin majataloa ja maanalaista armeijaa määrätä poltettavaksi roviolla. Kaikkea tuollaista moni paheksuu nykyään.
John Cleesehan onkin antanut canceloijien kuulla kunniansa.
Silti Suomen Philips kirjoittaa tv-ruutuun "kassit eli kivespussit samalla, kun rotan näköinen laiheliini tuijottelee muniaan.
Ei käy järkeen.
Snookertähti Ronnie O'Sullivan ja Rowan Atkinson ovat kuin kaksi marjaa..
Vierailija kirjoitti:
Rowan Atkinson selitti, että hahmoa luodessa sen käytös luotiin vastaamaan 6-vuotiaan pojan käytöstä.
Miten lienee Suomen Sisulla/Persuilla yleensä tämä hahmosuunnittelu, onko 6 -vuotiaan käytös hieman optimistisen yläkanttiin...?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mr Bean on ruma ja kauhean tyhmä. Ei mitään huvittavaa. Mulkku.
Hehän ovat ihan samannäköisiä W. Rydmanin kanssa. Onneksi Wille on kauhean viisas ja symppis ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
-winner-
Ennen kuin otan kantaa täytyy tutkia mitä mieltä se on intersektionalismista, onko ra sistista taustaa yhtään, onko koko tuotantotiimi wokekriiteerini täyttävä. Sitten päätän nauranko vai enkö.
t. tiedostava, fiksu
Ap. kokemalla tavalla on tylsää. Monet vaan kokee muutakin siinä samaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän ovat ihan samannäköisiä W. Rydmanin kanssa. Onneksi Wille on kauhean viisas ja symppis ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
-winner-
Nyt on oikeanlainen huumori hallussa. Eipä muuta jääkään kuin persut eri muotoihin väänneltyinä känsälöijille.
Minä olen puolestani nolojen tilanteiden nainen. Kelpaa nauraa mulle. Yhtä ääliö olen