Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että lapseni on ruma, olen siis raskaana

Vierailija
02.08.2014 |

sama oli pelko oli esikoisen kohdalla, mutta lapsesta tuli todella kaunis, synnärilläkin kätilöt kehuivat kaunista lasta ja kaikki ovat koko ajan häkeltyneinä sen söpöydestä ja kauneudesta. Silti pelkään, että tästä tuleekin ruma :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:21"]Oma lapsi näyttää aina erityisen kauniilta ja synnärin henkilökunnan tehtävänä on kehua pikkuista ja nostattaa sitä kautta äidin ylpeyttä ja hyvää oloa ja kiintymystä lapseen :) Kyllä se oma lapsi aina kaunis on, ei huolta.

[/quote]

Myös jokainen kuka tulee kaupassakin vastaan äimistelee lastamme ja kehuja satelee, joten luulen, että kätilöt ihan vilpittömästi lastamme kehuivat.

[/quote]

Yleensä on kohtelias tapa sanoa jotain tyyliin "voi mikä kaunokainen" "onpa hän suloinen"... Esikoisen äidistä tuntuu tottakai ihanalta ja ajattelee oman lapsensa olevan ylitse muiden. Tottakai lapsi on kaunis ja suloinen, mutta niin ne kaikki ovat omien vanhempiensa mielestä :) Että rauha nyt vaan! :D

[/quote]

En kyllä ole nähnyt, että joka toinen tai melkein jokainen vastaan tulija kehuu jonkun muun lasta. Meillä kestää kauppareisutkin pidempään kun suurin osa ei vain ohikulkiessa ihastele vaan jää höpöttämään.

Vierailija
22/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:35"]Mut mitä jos tämä onkin ruma? Pois vaan! Rumiakin adoptoidaan.

[/quote]

En ole pois sitä antamassa, pelkään vain, että se on ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua seurata tämän keskustelun alapeukku jakaumaa, aloittaja saa kaikkeen muuhun alapeukkuja paitsi kommenttiin jossa kertoo olleensa koulukiusattu. Yläpeukkujakaan ei tipu siihen paitsi minulta.

Vierailija
24/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisitko lastasi vähemmän jos hän on ruma?

Vierailija
25/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:21"]Oma lapsi näyttää aina erityisen kauniilta ja synnärin henkilökunnan tehtävänä on kehua pikkuista ja nostattaa sitä kautta äidin ylpeyttä ja hyvää oloa ja kiintymystä lapseen :) Kyllä se oma lapsi aina kaunis on, ei huolta.

[/quote]

Myös jokainen kuka tulee kaupassakin vastaan äimistelee lastamme ja kehuja satelee, joten luulen, että kätilöt ihan vilpittömästi lastamme kehuivat.

[/quote]

Yleensä on kohtelias tapa sanoa jotain tyyliin "voi mikä kaunokainen" "onpa hän suloinen"... Esikoisen äidistä tuntuu tottakai ihanalta ja ajattelee oman lapsensa olevan ylitse muiden. Tottakai lapsi on kaunis ja suloinen, mutta niin ne kaikki ovat omien vanhempiensa mielestä :) Että rauha nyt vaan! :D

[/quote]

En kyllä ole nähnyt, että joka toinen tai melkein jokainen vastaan tulija kehuu jonkun muun lasta. Meillä kestää kauppareisutkin pidempään kun suurin osa ei vain ohikulkiessa ihastele vaan jää höpöttämään.

[/quote]

:D

En olekaan ajatellut asiaa näin. Moni höpöttelee kaupassa mulle ja lapselleni, onhan tuo nätti poika ei siinä mitään, mutta en kyllä asiasta ole mitään numeroa ottanut :D tai ajatellut että onpa mulla erityisen ihana lapsi...

Vierailija
26/26 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vauvana todella söpö. Vaalea kiharapää ja pitkäripsiset suuret siniset silmät.

Aikuisena hiukset suoristuneet ja tummuneet ripset haalistuneet. Silmät on edelleen nätit, mutta ne on lasien takana piilossa.