Onko mökitön Suomalainen
Kommentit (12)
En tiedä.
Mistäpä sitä tuosta Suomalaisen suvusta tietää.
Mökitön suomalainen taas voi olla hyvinkin varakas, kun tajuaa että moista rahareikää on turha hankkia jos mökkeilystä niin hirveästi nauti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta vajaa on sellainen suomalainen, joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein.
Olen ruotsalainen ja lomalla suomessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta vajaa on sellainen suomalainen, joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein.
Ap
Valehtelet.
Miksi olisi päästetty?
Mihin tarvitsen mökkiä kun asun maalla vesistön varrella.
En halua mökkiä. En halua omakotitaloakaan. Viisi vuotta sellaisen omistin ja luovuin. Olen mukavuudenhaluinen kerrostaloasuja.
Mökin voi vuokrata jos mökkeily kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sekä ruotsissa ja suomessa kirjoitetaan kielten nimet pienellä.
Ap taitaa olla se sama onneton, joka äsken kehuskeli olemattomalla mökillään.
Kannattaisko vaikka lähteä kävelylle raittiiseen ilmaan? Siellä on nyt tosi hyvä sää.
Tiedän montakin köyhää ja vajaata ihmistä Suomesta, jotka ovat perinneet mökin vanhemmiltaan.
Ovat tosi tyhmiä ja lihavia, ja joka kesäkauden jälkeen yrittävät laihduttaa itseään, kun mökillä ei voi muuta liikuntaa harrastaa kuin uintia lämpimällä säällä enimmäkseen. Kylmemmillä säillä se on vain sellaista vilvoittelua saunomisen yhteydessä, eikä kuntouintia.
Mökkielämän ruokavalio on yleensä grillattua ja epäterveellistä sapuskaa esim. makkaraa, rasvaista lihaa jne.
Mökitön ihminen on yhtä onnellinen kuin hevoseton mies tai autoton, ihan miten vaan, vaikkapa akaton... Mutta jokatapauksessa kaikesta maanpäällisestä omistamisesta ei ole kuin harmia ja rahan menoa. Halvemmallakin saa itselleen hyvät oltavat elämässään, ja etenkin huolettamammat ja huokeammat elon olonsa.
Ennemmin itse käyn kesäisin tanssilavoilla tanssimassa partnerini kanssa ympäri Suomea ja yövymme aina hyvätasoisessa majoituspaikassa kuin että omistaisin huolehtemista vailla olevan kesämökin aina samassa kohtaa nököttävän samoine naapureineen, jotka eivät aina niin mukaviakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Mökitön ihminen on yhtä onnellinen kuin hevoseton mies tai autoton, ihan miten vaan, vaikkapa akaton... Mutta jokatapauksessa kaikesta maanpäällisestä omistamisesta ei ole kuin harmia ja rahan menoa. Halvemmallakin saa itselleen hyvät oltavat elämässään, ja etenkin huolettomammat ja huokeammat elon olonsa.
Ennemmin itse käyn kesäisin tanssilavoilla tanssimassa partnerini kanssa ympäri Suomea ja yövymme aina hyvätasoisessa majoituspaikassa kuin että omistaisin huolehtemista vailla olevan kesämökin aina samassa kohtaa nököttävän samoine naapureineen, jotka eivät aina niin mukaviakaan ole.