Instagram-stalkkerit ;
Miksi kyttäätte joka ikisen storyn, mutta ette ala silti seuraamaan stalkkaamaanne ihmistä?
Ettekö ymmärrä että storyihin jää merkintä ne katsoneista henkilöistä?
Ärsyttävää ja jopa ahdistavaa.
Kommentit (32)
Mä en ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulla on itselläni yksityinen tili, ja jos mä katson jonkun julkisen tilin storya, niin en edes ole ajatellut, että siitä jää jälki ja mitä väliä vaikka jäisi, jos kerran on julkinen tili?
Mä en yhäkään tiedä mikä on story.
Blind Channelin pojat lienee ahdistuneita kun katselen niitten stooreja vaikken seuraa :/
Miten mut on voitu estää? Katson vain kuvat julkiselta tililtä, ei stooreja.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Profiilin katselijat näkee, jos käyttää siihen tarkoitukseen tehtyä appia. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaisi estää, jos katselee julkista tiliä.
Tämän palstan innoittamana olen viime päivinä seurannut Martinan ja Hannun stooreja, vaikka kumpaakaan en seuraa, enkä aio. Naurattaa ajatus heistä stalkkaamassa listojaan ja vertaamassa stoorien katsojia seuraajiinsa :)
Miksi sinulla on julkinen tili, jos et halua sinua seurattavan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä ihmisiä, joilla on julkinen tili, jota ei saisi katsoa. Mä kerran laitoin tilaukseen yhden mielenkiintoisen julkisen tilin samantien, kun tuli vastaan ja katsoin myös storyt ja sitten tilin pitäjä esti minut saman päivän aikana. En ymmärrä miksi?
Oon itse kuullut, että vaikuttajat saattaa ilmiantaa sellasia, jotka ei seuraa, mutta katsoo stooryt. Joka mielestäni ihan pöyristyttävää. Miten jollakin on ensinnäkin aikaa alkaa katsomaan tuhansien joukosta, että seuraako joku hänen someaan vai ei. Tosin sanoit itse seuranneensa häntä. Kieltämättä outoa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivustaProfiilin katselijat näkee, jos käyttää siihen tarkoitukseen tehtyä appia. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaisi estää, jos katselee julkista tiliä.
Mikä appi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä ihmisiä, joilla on julkinen tili, jota ei saisi katsoa. Mä kerran laitoin tilaukseen yhden mielenkiintoisen julkisen tilin samantien, kun tuli vastaan ja katsoin myös storyt ja sitten tilin pitäjä esti minut saman päivän aikana. En ymmärrä miksi?
Oon itse kuullut, että vaikuttajat saattaa ilmiantaa sellasia, jotka ei seuraa, mutta katsoo stooryt. Joka mielestäni ihan pöyristyttävää. Miten jollakin on ensinnäkin aikaa alkaa katsomaan tuhansien joukosta, että seuraako joku hänen someaan vai ei. Tosin sanoit itse seuranneensa häntä. Kieltämättä outoa toimintaa.
Miten se on edes ilmiantamisen arvoista jos katsoo storyja seuraamatta? Miksi ne edes näkyy, jos ei saa katsoa?
Ihmeellistä kutsua stalkkeriksi ihmistä, jonka mielestä tilisi ei ole sen verran kiinnostava että viitsisi alkaa seuraamaan sitä.
Jos et ole huomannut niin storyt ja reelsit pyörii automaattisesti peräkkäin, joten jos henkilö viihdyttää itseään katsomalla mitä siellä on niin ei häntä välttämättä se sinun lumoava spektaakkelisi NIIN paljon kiinnosta.
Nämä "toi kävi katsoon yhden mun stoorin ja stalkkaa mua" tyypit on varmaan niitä samoja, joiden mielestä kaikki ovat hänelle kateellisia. Ja jota kiusataan "katsomalla", mistä hän lukee erilaisia merkityksiä suoraan omasta huuhaa taikurinhatustaan.
En halua seurata, kun ei kiinnosta julkaisut tai siitä aiheutunut instagramin tyrkyttäminen samankaltaisiin profiileihin/julkaisuihin. Tykkään katsoa tarinoita. Sori