Mun mielestä on jotenkin hauskaa katsoa kun Sara Chafak
tumpeloi tuolla sen kokkiohjelmassa suolasta sahramiin, joka tulee foxilta. Yksi lauantai se yritti lämmittää vettä jossakin marokkolaisessa teepannussa laittamalla sen induktioliedelle, kunnes itsekkin tajusin mokanneensa ja hymähti hölmöydelleen. Nyt se näytti astian sisältöä missä tais olla jotain linssejä ja vettä niin, että sitä vettä kaatui pöydälle, kun se kallisti sitä astiaa liikaa.
Varmasti Sara osaa tehdä kyllä hyvää ruokaa, en sitä sano, mutta toi sen tunarointi on vaan jotenkin suloista katsottavaa :'D
Kommentit (36)
Tietyssä valossa näkee paksun meikin alta hirvittävät näppylämäärät. Tosi paksusti saa meikkiä käyttää että ne on saatu piiloon, ja ihon jatkuva paksu pakkelointi vielä varmaan lisää niitä. Pari kertaa olen kanavalle osunut kun Chafakin ohjelma on tullut ja huomannut asian.
Huulet pullistettu jollain täyteaineella ja mussuttaa tyhjänpäiväisiä, kämmäilee ja haukkuu sen päälle AV:lla ihmiset raskausarpisiksi ja lihoneiksi. Tosi laadukasta ja hauskaa. NOT.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:38"]Huulet pullistettu jollain täyteaineella ja mussuttaa tyhjänpäiväisiä, kämmäilee ja haukkuu sen päälle AV:lla ihmiset raskausarpisiksi ja lihoneiksi. Tosi laadukasta ja hauskaa. NOT.
[/quote]
Häh, sun lause oli jotenkin epäselvä. Puhutko nyt Sarasta, eihän se käy aveella?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:25"]
mutta toi sen tunarointi on vaan jotenkin suloista katsottavaa :'D
[/quote]
Pervo.
[/quote]
Miten se tekee musta pervon? :o
[/quote]
Se oli multa huuli eli vitsi, heh, ei millään pahalla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:25"]
[/quote]
Pervo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No olipas huono vitsi, kun ei edes vitsiksi tunnistanut.
hei , come on.
av-mammat on 10 kertaa paremman näköisiä, aina.
ja puhtaassa kodissa tuoksuu aina pulla, puhumattakaan muista gourmet-herkuista
joista jopa Ferran Adria olisi kateudesta vihreä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:58"]
Täällä katkerat av mammat pilkkaa taas Saraa kun itse ei koskaan tule näyttämään tuolta.
[/quote]Anteeksi vaan mutta mä en haluaisi näyttää tuolta, ei ole mun makuun ollenkaan. Ja kroppa mulla on ollut laiha ensimmäiset miltei 40 vuotta, eikä mun tarvinnut syömisiäni miettiä kuten ilmeisesti Saran tarvii.
Olen muuten miettinyt että miltä hän mahtaa näyttää keski-ikäisenä kun posket roikahtaa ja nenä senkus terävöityy.
Kovin montaa jaksoa en ole jaksanut seurata kun en oikein ymmärrä sitä kolmen päivän makaroniruokien tekemistä valmiiksi jääkaappiin.
Jaa ettei Sara palstaile :) :)
Katkera av-mammakortti taas esillä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:53"]Jaa ettei Sara palstaile :) :)
[/quote]
Täällä katkera av-mammakortin heittäjä, olen 20-vuotias yhden lapsen äiti helsingistä. En ole Sara, enkä tiedä palstaileeko Sara.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Pervo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei se tee vitsiä huonoksi jos joku tyhmä ei tajua sitä vitsiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:53"]
Jaa ettei Sara palstaile :) :)
[/quote]
ahhhaaahhha. ihan oikeastiko luulet että kälyisten av-mammojen mielipide kiinnostaa sitä?
juu-u. kyllä. ihan varmana. sitä kiinnostaa valmispitsoja syövien , rasvatukkaisten siiderivalaiden
mielipiteet toooodellla paljon, tästä olen 100% varma ; ) näin on. sen on oltava näin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"]
[/quote]
Pervo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oli myös huono sillä tavalla, että pervous ei asiaan liittynyt millään. Vähän sama jos tekisin aloituksen, että kävin kaupassa ja ostin karkkipussin ja joku heittäisi siihen pervo kommentin. Vitsi on niin kauakaa haettu, että ei ihme jos ei avaudu.
Sara Chafak! Sara Chafak! JVG:n videolla on kuuma!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"]
Hyvä on voitit. En jaksa kinata ennee. Näkemiin ynnä kuulemiin.
[/quote]
Pervo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oli myös huono sillä tavalla, että pervous ei asiaan liittynyt millään. Vähän sama jos tekisin aloituksen, että kävin kaupassa ja ostin karkkipussin ja joku heittäisi siihen pervo kommentin. Vitsi on niin kauakaa haettu, että ei ihme jos ei avaudu.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:58"]Täällä katkerat av mammat pilkkaa taas Saraa kun itse ei koskaan tule näyttämään tuolta.
[/quote]
Babyfacelle? :)
[/quote]
Hyvä vartaloiselle ja nätille herttaiselle tytölle :)
[/quote]
No mutta, et tiedä millainen kroppa mulla on ;)
[/quote]
Olenko väittänyt, juuri sinun vartaloasi erilaiseksi. Sanoin yleisesti, suurin osa on täällä vähän pulleamaksi päässeitä ja raskaus tuonut omat jälkensä kehoon.