Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v mies joka ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
24.07.2021 |

Onkohan tällaisella mitään toivoa enää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sosiaalisesti muuten normaali ja menevät tyyppi niin kaiketi toivoa on. Mutta tällaisella 4 seinän sisälle linnoittautuneella jonka ainoat ihmissuhteet omat vanhemmat on vähän heikommat edellytykset ja omalla kohdalla totesin että parempi kun säästää kaikki kärsimykseltä.

Vierailija
22/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apu.fi/artikkelit/ma-en-oo-koskaan

"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha. Enään et voi saada naista, joka ei olisi maannut kymmenien miesten kanssa.

No minulle kyllä ”kelpaisi” ap:n kaltainen mies – eri asia vain kelpuuttaisiko hän minua. :D

Neitsyt N28

Rehellisesti, miksi olet edelleen neitsyt? Eikö vain kiinnosta, oletko liian kiireinen vai onko sinussa jokin huomattava ulkonäköön tai mielenterveyteen liittyvä ongelma? 

Vierailija
24/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."

Jos yliopisto-opinnoista ei ole kokemusta vielä 30-vuotiaana, se useimmiten tarkoittaa, ettei niitä myöhemminkään tule. Mutta ei tämä tarkoita sitä, etteikö vaivaa näkevä 30+ voisi päästä yliopistoon siinä missä nuoremmatkin.

Vierailija
25/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sosiaalisesti muuten normaali ja menevät tyyppi niin kaiketi toivoa on. Mutta tällaisella 4 seinän sisälle linnoittautuneella jonka ainoat ihmissuhteet omat vanhemmat on vähän heikommat edellytykset ja omalla kohdalla totesin että parempi kun säästää kaikki kärsimykseltä.

Tällainenkin mies voi kuvitella haluavansa parisuhteen ja kaikkea ihanaa, mutta sitten kun tilanne on edessä niin havaitseekin ettei omaa minkäänlaisia valmiuksia ja alkaa kokemaan pelkästään suurta ahdistusta. Kaipaakin takaisin sinne turvalliseen yksinäisyyteensä. Siinä tulee sitten taas yksi loukattu ja katkera nainen lisää.

Vierailija
26/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan syistä

Jos syyt ovat kiireisyys ja vapaa-ajan puute (liikaa töitä ja opiskelua)?

Kummasti menestyneilläkin ihmisillä, niillä jotka tekevät yli 60-tuntista työviikkoa tai työn ohella opiskelevat, osallistuvat luottamustehtäviin, istuvat erilaisissa hallituksissa jne on aikaa sosiaalisten suhteiden hoitamiseen. Kyllä minä epäilen, että taustalla on muuta kuin todellinen ajanpuute.

Kaikki eivät ole hyper energisiä ihmisiä. Jotkut eivät töiden ja opiskelun päälle ei jaksa muuta kuin käydä kuntosalilla ja levätä

Mä olen ainakin just tuollainen 28v mies. Käyn töissä, teen gradua ja urheilen. Ei mun kalenteriin ainakaan mahdu kuin kolme asiaa kerrallaan;D Kun saan opinnot päätökseen syksyn aikana niin sitten pitäisi vapautua aikaa viikonlopusta enemmän sosiaaliseen elämään

Miten sulla voisi sitten ikinä olla aikaa parisuhteelle jostain lastenhoidosta puhumattakaan? Opettele käyttämään aikaasi tehokkaammin

Herään klo 6. Lähden töihin klo 7 (työmatka 1h). Töissä olen klo 8-16.30. Saavun kotiin noin klo 17.30. Klo 18-19 teen lihasliikkeitä tai lenkkeilen. Teen illallisen ja syön. Luen hetken aikaa kirjaa tai katson televisiota. Menen klo 21-22 nukkumaan.

Viikonloppuisin siivoan, lenkkeilen ja teen gradua. En tiedä miten voisin tällä hetkellä taikoa enemmän tunteja päivääni. Kun gradu on valmis niin viikonlopuistani vapautuu paljon lisää aikaa muihin asioihin.

Vierailija
27/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian vanha. Enään et voi saada naista, joka ei olisi maannut kymmenien miesten kanssa.

No minulle kyllä ”kelpaisi” ap:n kaltainen mies – eri asia vain kelpuuttaisiko hän minua. :D

Neitsyt N28

Rehellisesti, miksi olet edelleen neitsyt? Eikö vain kiinnosta, oletko liian kiireinen vai onko sinussa jokin huomattava ulkonäköön tai mielenterveyteen liittyvä ongelma? 

Saisin kyllä, jos haluaisin – kuten suurin osa naisista – mutta en vain uskalla niin lähelle toista ihmistä. Joten sanotaan sitten mielenterveydelliset syyt.

Vierailija
28/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt N28

Saisin kyllä, jos haluaisin – kuten suurin osa naisista – mutta en vain uskalla niin lähelle toista ihmistä. Joten sanotaan sitten mielenterveydelliset syyt.

Sun pitäisi siis tutustua mieheen ensin kaveripohjalta, jotta voit todeta miehen olevan turvallinen ennen kuin uskallat päästää hänet lähelle. Etsi mies jostain harrastuksista

Vierailija
29/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian kovat vaatimukset naiselle. Etsi omantasoista seuraa

Vierailija
30/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt N28

Sun pitäisi siis tutustua mieheen ensin kaveripohjalta, jotta voit todeta miehen olevan turvallinen ennen kuin uskallat päästää hänet lähelle. Etsi mies jostain harrastuksista

Tutustuinkin, ja tunsimme sillä ns. ”kaveripohjalla” (molemmilla oli tunteita, mutta juttu ei vain edennyt) 7 vuotta, kunnes viimein uskalsin todeta – itsellenikin – ”ettei tästä mitään tule”.

Sinäänsä ihan huojentava lopputulema, sillä ei minua yhdyntä olisi kiinnostanut ylipäätään. :P

Vierailija
31/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ihan ok kunnossa(ettei ole mitään vammaa mikä estäisi panemisen,yms.) niin miksei. Kunhan vain hankit sosiaalisia taitoja, esim. töistä, opiskeluista, harrastuksista, yms.

Jos olet sosiaalisesti jäissä niin sitten pitää vain hakeutua ihmisten pariin ja muokata itsestä sosiaalisempi. "Ole oma itsesi" on aika hyödytön neuvo jos et ole onnistunut kehittämään sellaisia sosiaalisia taitoja jotka tekisivät sinusta mielenkiintoisen naisten mielestä

Vierailija
32/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei seurustelukokemuksen puute tarkoita automaattisesti yhdyntäkokemuksen puutetta.

Vierailija
33/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 ja Ap kohdatakaa Suomi24 sinkut chatissä. Tiedä vaikka teillä klikkaisikin :p

Vierailija
34/34 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 v neitsyt mies ja olisin saanut seksiä viime vuonna mutta kyseinen nainen ei yksinkertaisesti tuottanut minussa mitään seksuaalisia haluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä