Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaan normaalia toimintaa??

Vierailija
02.08.2014 |

Kyseessä on ekaluokalle lähtijä sisarussarjan keskellä oleva poika. Välillä tuntuu että onko joku huomionhakuikä kun: härnää tahallaan järjestelmällisesti isompia, saa itkupotkuraivarit siitä kun isommat ei anna periksi tai estävät härnäämisen tai antavat samalla mitalla takaisin, nauttii pikkusiskon huudattamisesta, on tahdoton tekemään itse asoita esim. itse veden ottaminen, leivän voitelu, ruuan ottaminen itse jne. pitäisi olla koko ajan palvelemassa. Poika myös kiukuttelee tahallaan esim. hiusten pesu on lähes mahdotonta. Kouluun lähtö vaikuttaa? Yritetään antaa positiivista huomiota ja palkita hyvästä käytöksestä...Muilla ei ole ollut ihan tällaista ikää vaikka toki kiukuttelua on ollut enemmän 6-7 vuotiaana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin on kouluunlähtijä, joka vetää raivarit kun isommat eivät haluaisi koko ajan olla hänen kanssaan tai anna kaikessa periksi. Väittää että isommat kiusaavat, vaikka päin vastoin itse tahallaan ärsyttää toisia.

Tämä meidän nuorin on kyllä omatoiminen, mutta useita vuosia vanhempi veljensä on oikea passuuttaja. Leivän voitelu on niiiiiin vaikeaa tai vaatteiden etsiminen kaapista.

Ihan normaaleja ovat mielestäni molemmat.

Vierailija
2/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-v uhmaikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaat ovat vielä lapsia joten ihan normaalilta kuullostaa.