Ei viddu :) Ghanan "kuninkaalla" lapsia parin suominorsun kanssa
Ghana on tasavalta, mutta niin vaan on helsinkiläisneitoihin nämä kuningasjutut uponneet kivasti. ja jos kerran on kunkku niin pilua annetaan tarpeen mukaan.
Kommentit (54)
On se niin ihmeellistä, että valtaosa Suomessa olevista ulkomaalaisista tosiaan saa, kun taas toiset ne ei saa sitten millään. Arka asia - kuten tästä ketjusta voi päätellä. ;-D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:40"]
Käsittämättömän junttia keskustelua. Ollaanko nyt Suomessa vai Texasin white teash takamailla? Jos mies sattuu olemaan afrikkalainen, muuttuu nainen heti säälittäväksi suominorsuksi. Ei väliä onko koulutettu, hyvä ihminen, huolehtiva. Tumma iho joten palstamamman mielestä ihmissaastaa.
[/quote]
Ei sillä ihonvärillä ole mitään tekemistä tämänKÄÄN asian kanssa. Hymyn uutinen on silkkaa paskaa alusta loppuun. Onkohan nämä naiset tai jompi kumpi myynyt jutun Hymylle, silkkaa komediaa alusta loppuun.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:29"]
Ihminenhän sekin on? Eikö joku oo voinu rakastua siihen sen takia eikä "antaa pillua koska se on kuningas"? Annatteko te pillua vaan kuninkaille? En nyt oikeen ymmärtäny näiden kommenttien pointtia? Niin, mun mies tulee myös ghanalaisesta kuninkaallisesta suvusta ja ennen kuin av:laiset alottaa vittuilun, niin tämä fakta löytyy myös googlaamalla miehen nimen. Enkä kyllä hankkinut lasta miehen kanssa, koska on "kuninkaallinen"... Vai onko tää taas suomalaisten junttien rasismia, että afrikkalaisen kanssa ei voi olla parisuhteessa mutta pillus voi antaa jos sattuu olemaan kuningas?
[/quote]
Paitsi että hän ei ole kuningas.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:29"]
Ihminenhän sekin on? Eikö joku oo voinu rakastua siihen sen takia eikä "antaa pillua koska se on kuningas"? Annatteko te pillua vaan kuninkaille? En nyt oikeen ymmärtäny näiden kommenttien pointtia? Niin, mun mies tulee myös ghanalaisesta kuninkaallisesta suvusta ja ennen kuin av:laiset alottaa vittuilun, niin tämä fakta löytyy myös googlaamalla miehen nimen. Enkä kyllä hankkinut lasta miehen kanssa, koska on "kuninkaallinen"... Vai onko tää taas suomalaisten junttien rasismia, että afrikkalaisen kanssa ei voi olla parisuhteessa mutta pillus voi antaa jos sattuu olemaan kuningas?
[/quote]
ehkä enemmänkin naurattaa tuo Hymyn juttu "kuninkaallisesta". Maassa on tainnut olla kuninkaallisia 1800-luvulla, maa kehitysmaa ja nämä kuninkaat ovat olleet ns heimopäälliköitä. Toisekseen mies ei ole ainakaan omien tietojensa mukaan opiskellut Helsingin yliopistossa tai on voinut jonkun kurssin opiskella, mutta mitään tutkintoa ei ole ja toimii sossutyöntekijänä Englannissa. Parempi otsikko olisi ollut, että Englannissa asuvalla entisen lukutaidottoman heimopäällikön jälkeläisellä on parin suomalaisen naisen kanssa jälkeläisiä.
[/quote]
Sinunkaan lukutaidossa ei ole kehumista. Missään ei väitetty että olisi opiskellut Helsingin yliopistossa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:19"]
Kuinkahan paljon Suomen kuninkaalla on lapsia ympäri maailmaa?
[/quote]
sitä en tiedä, mutta "lentäjillä" on helvetisti. Oma veljenikin käytti sitä aina baareissa: "mä oon lentäjä" ja pillua tulee.
[/quote]
Naiset on yksinkertaisia.....
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:20"]
Voisitteko antaa ihmisten elää? Kunkku oli tavannut ainakin toisen Helsingin yliopistossa. Eiköhän yliopisto-opiskelijalla ole Ghanan hallitusmuoto tiedossa, ja kyse on perinteenä siirtyvästä kuninkuudesta. Eihän Ruotsissakaan kuningas päätä mistään asioista.
[/quote]
Paitsi että tuo ei ole mikään Kuningas. Hänellä ei ole mitään asemaa Ghanan valtiossa. Ne on näitä yhteisöiden itsekeksimiä kuninkaita
[/quote]
Miten tämä muuttaa asian? Jos yhteisö on päättänyt hänen olevan kuningas, niin sitten hän on kuningas. Kuka tässä on väittänyt mitään liitoksista Ghanan valtioon?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:21"]
[/quote]
sitä en tiedä, mutta "lentäjillä" on helvetisti. Oma veljenikin käytti sitä aina baareissa: "mä oon lentäjä" ja pillua tulee.
[/quote]ehkäisykin on keksitty. Jo 1600-luvulla
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:21"]
[/quote]
[/quote]
Naiset on yksinkertaisia.....
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:20"]
Voisitteko antaa ihmisten elää? Kunkku oli tavannut ainakin toisen Helsingin yliopistossa. Eiköhän yliopisto-opiskelijalla ole Ghanan hallitusmuoto tiedossa, ja kyse on perinteenä siirtyvästä kuninkuudesta. Eihän Ruotsissakaan kuningas päätä mistään asioista.
[/quote]
Paitsi että tuo ei ole mikään Kuningas. Hänellä ei ole mitään asemaa Ghanan valtiossa. Ne on näitä yhteisöiden itsekeksimiä kuninkaita
[/quote]
Miten tämä muuttaa asian? Jos yhteisö on päättänyt hänen olevan kuningas, niin sitten hän on kuningas. Kuka tässä on väittänyt mitään liitoksista Ghanan valtioon?
[/quote]
Joo kyllä hän on kuningas ihan samalla lailla kun Suomessa oli se sheikki, Nilsiän öljysheikki. Kuka tahansa voi nimittää itseään kuninkaaksi.
En tiedä onko tuo kuningas, mutta Ghanassa on kyllä mm. Ašantin kuningassuku edelleenkin olemassa ja noudattavat kruununperimystään.
itiksessä nämä kunkkujen jälkeläiset arvatenkin asuvat ja sossuta rahaa hakevat kuten kunkkukin Suomessa asuessaan. Koominen uutinen alusta loppuun ja täysin järjetön.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:00"]
En tiedä onko tuo kuningas, mutta Ghanassa on kyllä mm. Ašantin kuningassuku edelleenkin olemassa ja noudattavat kruununperimystään.
[/quote]
Myös Venäjän tsaarisuku on olemassa, tiedä vaikka nousisivat vielä takaisin valtaankin jonkin ajan kuluttua. Samoin Saksan keisarisuku.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:40"]Käsittämättömän junttia keskustelua. Ollaanko nyt Suomessa vai Texasin white teash takamailla? Jos mies sattuu olemaan afrikkalainen, muuttuu nainen heti säälittäväksi suominorsuksi. Ei väliä onko koulutettu, hyvä ihminen, huolehtiva. Tumma iho joten palstamamman mielestä ihmissaastaa.
[/quote]
Aivan! Av-mamma voisi vaikka googlettaa Nane Lagergrenin ja hänen ghanalaisen aviomiehensä ja sitten miettiä uudelleen näitä norsu/mamupatja -kommentteja.
Mäkin nimitin itseni Vantaan kuninkaaksi :) "Nana kertoo muuttaneensa vuonna 1986 silloiseen Neuvostoliittoon lääkäriopintojen vuoksi." Tosiaan Linkedinin mukaan ei ole opiskellut lääkäriksi lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:29"]
[/quote]
ehkä enemmänkin naurattaa tuo Hymyn juttu "kuninkaallisesta". Maassa on tainnut olla kuninkaallisia 1800-luvulla, maa kehitysmaa ja nämä kuninkaat ovat olleet ns heimopäälliköitä. Toisekseen mies ei ole ainakaan omien tietojensa mukaan opiskellut Helsingin yliopistossa tai on voinut jonkun kurssin opiskella, mutta mitään tutkintoa ei ole ja toimii sossutyöntekijänä Englannissa. Parempi otsikko olisi ollut, että Englannissa asuvalla entisen lukutaidottoman heimopäällikön jälkeläisellä on parin suomalaisen naisen kanssa jälkeläisiä.
[/quote]
Voi helvetti, puhu asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Ghanalaiset itse kutsuu näitä ihmisiä kuninkaiksi, mikä lukutaidoton heimopäällikkö?? Jokaisella alueella on oma kunikaansa, näin on ollut aina Ghanan historiassa, ne on eurooppalaiset jotka puhuu jostain heimopäälliköistä. Tosi huvittavaa että suomalainen tulee pätemään jossain av-palstalla jotain Ghanan kulttuurista...
Afrikassa on edelleenkin monessa maassa näitä "kuninkaita". Siihen asemaan on päässyt kun on murhannut eniten, raiskannut raaiten ja käynyt eniten huumekauppaa jne. Heillä on kultaa ja mirhamia usein ja vartiokaartissa murhanhinoisia hulluja.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:36"]
Olenhan minäkin käynyt vierailemassa Stanfordin yliopistossa, nätti paikka.
[/quote]
Samoin, olen myös vieraillut MIT:ssa, olenkohan nyt kovinkin viisas, kannattaako mainita CV:ssä?
[/quote]
Mäkin kävin kolmen viikon kielikurssin Oxfordin yliopistossa. CV matskua!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:10"]
Afrikassa on edelleenkin monessa maassa näitä "kuninkaita". Siihen asemaan on päässyt kun on murhannut eniten, raiskannut raaiten ja käynyt eniten huumekauppaa jne. Heillä on kultaa ja mirhamia usein ja vartiokaartissa murhanhinoisia hulluja.
[/quote]
Voi voi sinua ignoranttia. Olisi kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun niin sinulla olisi jotain käsitystä asioista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
Voi helvetti, puhu asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Ghanalaiset itse kutsuu näitä ihmisiä kuninkaiksi, mikä lukutaidoton heimopäällikkö?? Jokaisella alueella on oma kunikaansa, näin on ollut aina Ghanan historiassa, ne on eurooppalaiset jotka puhuu jostain heimopäälliköistä. Tosi huvittavaa että suomalainen tulee pätemään jossain av-palstalla jotain Ghanan kulttuurista...
[/quote]
heimopäälikköitä ne nyt vaan on, ihan sama miksi itse ovat alkaneet itseään nimittää. Afrikassa on edelleenkin näitä diktaattoreita (jotka siis hallitsee jopa koko maata), jotka nimittää itseään kuninkaaksi ja varastaa kaikki maan rahat ja riistää kansaa. Nämä pienten alueiden sekopäät saavat minun puolestani nimittää itseään miksi halauvat, kuten Nilsiän öljysheikki Suomessa. Ei ole keneltäkään pois ja hienoa, että on sentään töissä sossutätinä tämä "kuninkaallinen". Usein nämä kuninkaalliset ei paljon töitä tee.
haha, rasisti loukkaantui, kun jonkun titteli Afrikassa on kuningas. :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 02:19"]
[/quote]
[/quote]
Tämä "kuningas" kuitenkin käy katsomassa jälkikasvuaan säännöllisesti, en tiedä voiko samaa sanoa sun wt-veljestä
[/quote]
Ei varmasti käy katsomassa.