Muistutus työpäivän päätteeksi: ostakaa Valion tuotteita!
Vain ne ovat 100 % suomalaisia ja vain niitä ostamalla voidaan taata, että akateemiset pääkaupunkiseutulaiset tuotannonkehittäjät saavat pitää työnsä.
Kommentit (31)
Mä ostan halvinta. Niinheikoksi on ostovoimani mennyt. Olen pahoillani.
En käytä maitotuotteita, koska vastustan tehomaataloutta.
Voisitteko sitte kehittää tuotteita, joissa ei ole maitoproteiinia eikä laktoosia?
En käytä lehmän maitoa, koska se on vasikoille. Kasvismaito saisi kannatusta täältäkin.
Ja minähän en Valion tuotteisiin koske. Siinä kanssa oikein huijaripulju, joka koitti älyttömällä hintakikkailulla saada muut kilpailijat pois alalta.
Maito on pilattu käsittelemällä, siitä saa vaikka mitä suolistovaivoja. En enää koske maitoon!
Samaa mieltä, lehmän maito tarkoitettu vasikoille, samoin kuin muidenkin nisäkäslajien tuottama maito on tarkoitettu niiden jälkeläisille.
Täällä on nyt joku valionvihaaja liikkeellä tekemässä näitä superärsyttäviä aloituksia ja toivomassa että niistä seuraa valiovihamielistä keskustelua.
Älkää ruokkiko trollia. Ostakaa ihan mitä haluatte älkääkä riidelkö siitä av:lla.
t. valiolainen
Ituhipit voi käyttää vaikka Valion mehuja tai mehukeittoja. Niissä ei ole elukkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:50"]
Samaa mieltä, lehmän maito tarkoitettu vasikoille, samoin kuin muidenkin nisäkäslajien tuottama maito on tarkoitettu niiden jälkeläisille.
[/quote]
Kylläpä menee taas yli tää homma. Miksi syöt mitään kun ei mikään ole oikeasti alunperin tarkoitettu ihmiselle syötäväksi..??
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:50"]
[/quote]
Kylläpä menee taas yli tää homma. Miksi syöt mitään kun ei mikään ole oikeasti alunperin tarkoitettu ihmiselle syötäväksi..??
[/quote]
Ja maailma pelastuisi ainakin tuon yhden osalta, mutta
Suosikaa suomalaista maataloutta. Moni meistä hyötyy siitä, ainakin välillisesti!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
Joo argumenttisi yhteys onkin ihan selkeä!
Ihmisnaaras tuottaa maitoa vain raskauden jälkeen, ei muulloin. Miksi? Koska sillä maidolla on tarkoitus ravita sitä syntynyttä jälkeläistä. Vai oletko eri mieltä? Kuuluuko äidinmaito vauvalle? Jos kyllä, niin miksei lehmän raskauden ja synnytyksen jälkeen tuottama maito kuulu sen jälkeläiselle, vaan kokonaan toiselle lajille? Pitäisikö äidinmaitokin lypsää ja tarjota koirille?
Mille katsoisit esim. viljan tai hedelmien kuuluvan, miksi niitä ei voi syödä?
Minä olen aina mahdollisuuksien mukaan boikotoinut Valiota, enkä näe mitään syytä muuttaa menettelyäni nyt.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:52"]
Täällä on nyt joku valionvihaaja liikkeellä tekemässä näitä superärsyttäviä aloituksia ja toivomassa että niistä seuraa valiovihamielistä keskustelua.
Älkää ruokkiko trollia. Ostakaa ihan mitä haluatte älkääkä riidelkö siitä av:lla.
t. valiolainen
[/quote]
Häpeätkö koskaan sitä, että perheessäsi ei kyetä yksinkertaisen liiketoimintasuunnitelman laatimiseen?
Joo, olen palannut Valion helmoihin joidenkin tuotteiden osalta. Ostan Valion maitoa ja mehukeittoja ja voitakin joskus. En tiedä, ovatko nuo mehukeitot terveellisiä, mutta menköön. Täytyy tästä vielä lisätä tuotevalikoimaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:13"]
Joo, olen palannut Valion helmoihin joidenkin tuotteiden osalta. Ostan Valion maitoa ja mehukeittoja ja voitakin joskus. En tiedä, ovatko nuo mehukeitot terveellisiä, mutta menköön. Täytyy tästä vielä lisätä tuotevalikoimaa.
[/quote]
Ei ole ne kaupan mehukeitot terveellisiä. Poimi marjoja ja tee itse niin on terveellistä. Pieni vaiva mutta suuri nautinto ja palvelus omalle terveydelle.
Valio pärjää, jos sen tuotteet kelpaavat kuluttajille. Yksinkertaista. En osta mitään pelkästään pelastaakseni jotain firmaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
Joo argumenttisi yhteys onkin ihan selkeä!
Ihmisnaaras tuottaa maitoa vain raskauden jälkeen, ei muulloin. Miksi? Koska sillä maidolla on tarkoitus ravita sitä syntynyttä jälkeläistä. Vai oletko eri mieltä? Kuuluuko äidinmaito vauvalle? Jos kyllä, niin miksei lehmän raskauden ja synnytyksen jälkeen tuottama maito kuulu sen jälkeläiselle, vaan kokonaan toiselle lajille? Pitäisikö äidinmaitokin lypsää ja tarjota koirille?
Mille katsoisit esim. viljan tai hedelmien kuuluvan, miksi niitä ei voi syödä?
[/quote]
Taas yksi jolta puuttuu maalaisjärki.
Ihme hömpötyksiä. Oletko oikeasti sitä mieltä että äidinmaito pitäisi antaa koirille??? Tää menee samaan sarjaan ku "jos homoille annetaan oikeus mennä naimisiin niin seuraavaksi hyväksytään pedofiilit".
Lehmänmaito on maito jolla on terveydelle hyviä vaikutuksia. Ei sitä lehmän ternimaitoakaan kukaan juo. Vaan ns. normaalia lehmänmaitoa.
Minä ostan mieluummin paikallisen meijerin tuotteita, jotta kotipaikkakunnan meijeriä ei lopeteta.