Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko muutto virhe?

Vierailija
02.08.2014 |

Muutto lähestymässä, talo on ihana joskin työtä siinä riittää. Mutta nyt on alkanut kauhistuttamaan koko muutto. Jos lapset ei kotiudu? Jos lapset ei saakkaan uusia kavereita tai koulussa joutuvat syrjityksi. Matkat joka suuntaan pitenevät, kauppaan, pysäkille, kouluun, tuleeko se harmittamaan myöhemmin. Alue on myös paljon hiljaisempi, kadulla ei läpiajoa, olen aina pitänyt ihmisten ja autojen katselemisesta jne. Onko ketään muuta jota muutto on kaduttanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apus minä ; )helsingin kalliosta maaseutu helvettiin...kohta hulluksi tulen...vaikka ulkoilu on kivempaa täällä ; )

Vierailija
2/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sopeutuu yleensä tosi hyvin joten älä huoli. Ehkä uusi tilanne vain stressaa sinua ja aiheuttaa epäilyksiä. Eiköhän se siitä sitten kun olette asettuneet uuteen kotiin ja arki alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli täältä tulet kyselemään, niin voi hyvinkin olla.

Itse mokasin muutama vuosi sitten ja ostin samasta kaupungista, mutta toisesta kaupunginosasta asunnon ja irtisanottiin vuokra-asuntommekin ja muuttoautokin oli jo tilattu... Viimemetreillä tajusin, että en halua muuttaa. Onneksi vuokranantaja antoi meidän jäädä asuntoon ja muuttoautonkin sai peruttua. Meinasin tehdä kunnon mokauksen, mutta lopulta kävi hyvin, mitä nyt vähän stressattiin yksi kesä.

Vierailija
4/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:56"]Apus minä ; )helsingin kalliosta maaseutu helvettiin...kohta hulluksi tulen...vaikka ulkoilu on kivempaa täällä ; )

Sama täällä, muutosta on tosin jo kauan aikaa, ei kä helsinkiin ole edes pitkä matka, mutta edelleen iskee ajoittainen koti-ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi