Mikä olisi hyvä suomalainen leffa ulkomaalaiselle katsottavaksi?
Ihmiselle, joka ei ole käynyt Suomessa.
Esim. Vuosaari on mielestäni hieno leffa, mutta en haluaisi antaa niin synkeää kuvaa tästä maasta.
Ehdotuksia?
Kommentit (46)
Ei niitä ole :D
Kotimainen elokuvatuotanto on joko tyyppiä
"ranteet auki" tai sitten ne ovat yksinkertaisesti huonoja.
PEKKA JA PÄTKÄ! JA JUSTIINA! Sen parempaa kuvausta suomalaisista ei oo! Ymmärtävät sanoittakin! :D
Mun puolalaisen kaverin kanssa katsottiin Kuutamolla (tekstitys englanniksi, mä selitin asioita, jos huomasin, että tekstitykseen ei oltu mahdutettu kaikkea olennaista) ja hän tykkäsi tosi paljon. Vähän eri tyyppistä Louhimieheä kuin noi sinänsä mahtavat, mutta aika angstit leffat.
Tyttö sinä olet tähti ois varmasti kiva, Levottomat samoin. Tyttö sinä olet tähti tosin voi olla vähän hankala, jos tekstityksen varassa mennään?
Kaurismäen Kauas pilvet karkaavat.
Tai sitten Katariina ja Munkkiniemen kreivi. En osaa päättää :-)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:13"]
Rare exports on kyllä hauska! Puolittainen kauhu/toiminta.. Tai en tiedä mihin kategoriaan sen oikein laittais joululahjaksi.. Elokuvassa puhuttaan suomean 80% ajasta, muuten englantia. Koko leffan saa tekstitetynä sekä suomeksi että englanniksi, ja toki myös ruotsiksi.
Millaista elokuva haet, pitääkö olla teksitys? Minkä kategorian elokuva?
[/quote]
Ja tässä leffassa hienot suomalaiset talviset maisemat. Elokuva kuvattu lapissa. :)
[/quote]
Poika antoi ko. Elokuvan isäntäperheelleen joululahjaksi vaihtarinaollessaan. Oli löytänyt sen paikallisesta kaupasta. Poika oli vähän selitellyt, että ei Suomessa ihan tuollaista...
[/quote]
Haha.. Mun mielestä just hyvä! Näytän aina ulkomaalaisille vieraille tämän. :DD