Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OKV bloggarilla on uusi mies :)

Vierailija
01.08.2014 |

Miehen kädet esiintyvät uudessa blogikirjoituksessa. Miten mukava uutinen :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttikohan mies nyt saman katon alle?

Vierailija
2/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimassa postauksessa puhui kuinka hänen toinen puoliskonsa halusi vitriinin?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaappi ei kyllä kauaa tossa kummittele. Alkaakohan Miia kirjoittaa taas sellaista ärsyttävää "miehen kanssa"-kieltä, jossa joka lause aloitetaan noilla sanoilla. Exänsä aikaan oli kohtalaisen raskasta lukea.

Vierailija
4/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:57"]Toi kaappi ei kyllä kauaa tossa kummittele. Alkaakohan Miia kirjoittaa taas sellaista ärsyttävää "miehen kanssa"-kieltä, jossa joka lause aloitetaan noilla sanoilla. Exänsä aikaan oli kohtalaisen raskasta lukea.
[/quote]
Ja silti luit? Kohtalaisen raskasta lukea kaltaisistasi vinkujista, jotka itse menevät ensin lukemaan ja sitten vinkuvat.

Vierailija
5/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää lihavalta käsien perusteella

Vierailija
6/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on shoppailtu. Uusi vitriinikaappi (näyttää muuten ihan joltain Sotka lastulevyhässäkältä) ja Instassa näkyi Mademoiselle-tuolikin. Vai onko tuoli hommattu jo aiemmin? Sitten uusi sänky lapselle ja ja ja...

Blogia on pakko seurata, on niin päätöntä menoa!

Vierailija
7/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi vitriini on ihan kiva. Jotenkin näyttää vähän enemmän jonkun kodilta, kun asunnossa on tuollainen kaappi, jossa on sekalaista tavaraa. Toi OKV:n asunto on rempan jälkeen todella avara, joka menee helposti jo kolkkouden puolelle. Toi vitriini sopii ihan kivasti. Mademoiselle taisi olla jo vanha hankinta? Tai siis vanha ja vanha, mutta tuon asunnon kohdalla voidaan puhua vanhasta, jos se on  kuukauden päivät ollut paikallaan :D

Mutta kiva juttu, että Miialla on joku uusi elämässään.  Ehkä toi neuroottisuus vähän tasoittuu?

Vierailija
8/30 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn sai ilmaiseksi blogi yhteistyönä eli ei sillä kauheesti mee rahaa noihin hankintohin. Muurametkin (arvo 2400e) tms sai ilmaiseksi!

Vierailija
9/30 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies muuttaa valmiiseen kotiin, missä toinen mies on jo asunut? Miian pikku tyttö kohtan ihan sekaisin. 

Vierailija
10/30 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tyttö siitä sekaisin mene jos asuntoon muuttaa mies:) Onhan tästä miehestä ollut ainakin kuukauden verran ja ylikin pientä vihjailua. Uudet kalusteet on hankittu suhteen jo alettua. Vitriini taitaa olla ainoa jonka mies on hankkinut yksin, muut ovat hankkineet yhdessä. Ehkä mies laittanut rahaa ja Miia rahoittanut oman osansa yhteistyöllä:)

Vierailija
11/30 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mystinen valkoinen vitriinimies
mä olen kieltään lipova liskomies
mä olen Uuden-Englannin nahkamies

Vierailija
12/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas muusikko tämä mies on? Muistaakseni oli joku julkisuuden henkilö, eikö?

Vierailija
13/30 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ainakin FB-kuvassa soittaa skittaa. Onko uusikin musikantti?

Vierailija
14/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av-mammoilla ole miespuolisia ystäviä?

Vierailija
15/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on miesystävällä ja poikaystävällä? Vai onko mitään?

Vierailija
16/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:47"]

Eikö av-mammoilla ole miespuolisia ystäviä?

[/quote]

ei ei ja ei. Av-mamman mielestä kaikki lähellekin yh:ta tulevat miehet ovat miesystäviä, joita turmeltunut yh kaataa sänkyynsä kuin heinää. Nih. Miespuolinen ystävä - ennenkuulumatonta! ;)

Vierailija
17/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja mainitsee tekstissä henkilön olevan miesystävä.

Vierailija
18/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se keksis muuta tekemistä kuin ostamisen ja myymisen. Nyt jännittää kumpi kiertoon eka; mies vai sohva...

Vierailija
19/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika-ystävä eri asia kuin poikaystävä?

Vierailija
20/30 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei jaksa maanista sisustajaa. Paitsi sisustussuunnittelija, mut ne on kaikki homoja.