Mikä on teidän älykkyysosamääränne?
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Jos ette tiedä, linkistä löytyy testi. Ei ole tarkka, mutta antaa luultavasti suuntaa.
Kommentit (47)
Täydessä känässä tei, ja sain aika hy än tuloksen. 124. Täytynee kokeilla selvistä päin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:29"]
Hups, siis 135 piti laittaa tuohon edelliseen. Tuloksena älykkäämpi kuin 99% väestöstä. Tietääkö kukaan mikä tämän nettitestin maksimitulos on?
[/quote]
140 on maksimitulos
90 virallisesti psykologin testeissä todettu.
0, en osannut tehdä testiä, en edes aloittaa, se oli liian monimutkainen... :c
Ahaha! :D Sain testistä 116 vaikka ajattelin että saan varmasti 80-90 tmv. Heh! En olekaan niin tyhmä kuin luulin.
131 ja opiskelen diplomi-insinööriksi.
Nettitesti näyttää positiivisempaa kuin oikeasti on. Tarkoitus on houkutella ihimisiä viralliseen testiin.
Psykologi sanoi vain että "hyvää keskitasoa", ja "olisit päässyt pidemmälle kuin koulutuksesi" (ammattikoulu), joten en tiedä mitään lukemaa. Tämän seurauksena pakkohoitopäätökseni kuitenkin purettiin, olin kaistapäisenä kuitenkin kuulemma työkykyinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:21"]
Nettitesti näyttää positiivisempaa kuin oikeasti on. Tarkoitus on houkutella ihimisiä viralliseen testiin.
[/quote]
Juu, näyttää 20 pistettä liikaa tuo nettitesti ainakin korkeita tuloksia saaville. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:08"]145 / älykkäämpi kuin 97% suomalaisista. Vanha asteikko, tein testin joskus 1989 paikkeilla.
Missä teit testin?
[/quote]
Se oli Mensan järjestämä testi, Helsingissä, en muista tarkempaa paikkaa.
En nyt ymmärrä mutta sain 100 ja 101 ja tiet3enkuvalehden 104..
Kuitenkin vaikka sanotte äönne olevan korkeampi.
Exällä oli 146. Iskällä 132. Tieteen kuvalehden ammattivalinta viitoitti pikajuoksijaksi.
T. Hidas ja nivelrikkoinen
Testikkeli sentään
130, 97,7% eli ei ihan Mensakerhoon.
Mä saan näistä aina jonkun 110-115 ja silti koen älyäväni asioita enemmän kuin isompia tuloksia ilmoittava. Olen vain huono visuaalisissa kuviotehtävissä. Numerotehtävistä sujuu suurin osa. Mulla on loogista päättelykykä aika hyvin ja osaan itse tutkia, havainnoida ja suunnitella asioita aika pitkälle, ilman opetusta.
Sain tulokseksi tästä AP:n mainitsemasta testistä 135; tosin vauva alkoi itkeä ihan loppuvaiheessa testiä, joten menin imettämään ja missasin siis viimeisen tehtävän.
Oon siis #10.