Miten 9 promillen kännissä oleva voi olla auton ratissa??
Kommentit (6)
Kuten 2 sanoo. Yksikään, edes kokenut alkoholisti, ei ole edes tajuissaan jos oikeasti veressä on 9 promillea alkoholia. Tuollaiset lukemat voi puhaltaa vain niin, että on juuri ottanut huikan väkevää alkoholijuomaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:51"]
Kuten 2 sanoo. Yksikään, edes kokenut alkoholisti, ei ole edes tajuissaan jos oikeasti veressä on 9 promillea alkoholia. Tuollaiset lukemat voi puhaltaa vain niin, että on juuri ottanut huikan väkevää alkoholijuomaa.
[/quote]
No niinhän uutisessa sanotaankin, eikö kukaan osaa enää edes lukea nykyään. Tai sitten sisäistää lukemaansa.....
"Raju lukema selittyi sillä, että mies oli hetkeä ennen poliisin puhallutusta juonut väkevää alkoholijuomaa. Mies oli joka tapauksessa reippaassa humalassa, sillä myöhemmin uusittu puhalluskoe antoi 3,2 promillen lukemat."
Ei voikasn ja jutussa se selvisi vääräksi lukemaksi. Oli juuri vetänyt ryypyn ennen puhallutusta
Mä olen puhaltanut alkometriin aamulla 3,2 promillea ja tuntui että olen selvä. Siis yön jälkeen krapulassa kun edellisestä paukusta oli 8h. Kaikki on suhteellista...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:55"]
Mä olen puhaltanut alkometriin aamulla 3,2 promillea ja tuntui että olen selvä. Siis yön jälkeen krapulassa kun edellisestä paukusta oli 8h. Kaikki on suhteellista...
[/quote]
kivat toleranssit
Ottanut just huikan, mikä nostaa. Oikea 9 promillin humala on jo niin hengenvaarallinen.