Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 9 promillen kännissä oleva voi olla auton ratissa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut just huikan, mikä nostaa. Oikea 9 promillin humala on jo niin hengenvaarallinen.

Vierailija
2/6 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 2 sanoo. Yksikään, edes kokenut alkoholisti, ei ole edes tajuissaan jos oikeasti veressä on 9 promillea alkoholia. Tuollaiset lukemat voi puhaltaa vain niin, että on juuri ottanut huikan väkevää alkoholijuomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:51"]

Kuten 2 sanoo. Yksikään, edes kokenut alkoholisti, ei ole edes tajuissaan jos oikeasti veressä on 9 promillea alkoholia. Tuollaiset lukemat voi puhaltaa vain niin, että on juuri ottanut huikan väkevää alkoholijuomaa. 

[/quote]

No niinhän uutisessa sanotaankin, eikö kukaan osaa enää edes lukea nykyään. Tai sitten sisäistää lukemaansa.....

"Raju lukema selittyi sillä, että mies oli hetkeä ennen poliisin puhallutusta juonut väkevää alkoholijuomaa. Mies oli joka tapauksessa reippaassa humalassa, sillä myöhemmin uusittu puhalluskoe antoi 3,2 promillen lukemat."

Vierailija
4/6 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikasn ja jutussa se selvisi vääräksi lukemaksi. Oli juuri vetänyt ryypyn ennen puhallutusta

Vierailija
5/6 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puhaltanut alkometriin aamulla 3,2 promillea ja tuntui että olen selvä. Siis yön jälkeen krapulassa kun edellisestä paukusta oli 8h. Kaikki on suhteellista...

Vierailija
6/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:55"]

Mä olen puhaltanut alkometriin aamulla 3,2 promillea ja tuntui että olen selvä. Siis yön jälkeen krapulassa kun edellisestä paukusta oli 8h. Kaikki on suhteellista...

[/quote]

kivat toleranssit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi