Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet löytänyt rakkaan miehesi?

Vierailija
24.07.2021 |

Mistä naiset olette löytäneet sellaisen miesaarteen rinnallenne?

Pidä hänestä kiinni. Se ei ole itsestään selvä asia.❤️

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä niitä löytyy.

Vierailija
2/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaveriporukalla puistossa istumassa, hän oli viereisessä porukassa. Jollain oli joku yhteinen tuttu ja porukat osittain yhdistyi. Siispä juteltiin :) Sitten hän laittoi minulle irc-galleriassa viestin ja siitä se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta

Vierailija
4/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukylän diskosta 1980-luvulla. 🙂

Vierailija
5/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen ystävän kautta.

Vierailija
6/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat 40 vuotiaita. Ensimmäistä kertaa tapasimme noin 5-6 vuotiaana. Eli olemme tunteneet toisemme toisemme koko ikämme. Nyt jotain tapahtui. Rakastuimme. Me olemme edelleen todella häkeltyneinä tilanteesta, ja sen verran elämää molemmilla takana, että tässä se nyt on. Paras kumppani mitä olen saanut rinnalleni. Ja hänestä pidän kiinni.

Vierailija
7/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löysin hänet pihamaalta nukkumasta. Oli uni tullut silmään "grillatessa".

Vierailija
8/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena jo tapaa nuoruuden puolison sitten tulee väliin pahat ihmiset raiskaajat ja muuta niin tiet eroaa . Jotkut löytää toisensa uudelleen. Elämä voittaa paha saa palkkansa lopulta .

Vierailija
9/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä.

Vierailija
10/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä hirveestä räkälästä.

Vierailija
11/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi minut töistä. Itse en kiinnittänyt huomiota ensin. 

Vierailija
12/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluiden parista

Vierailija
13/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisen puolueen paikallisosastosta. Menin toimintaan mukaan ja siellä oli jo valmiiksi mukana elämäni mies. Oli luontevaa tutustua, kun oli yhteinen kiinnostuksen kohde. Myöhemmin paljastui, että meillä oli paljon muutakin yhteistä, kuten lukemisharrastus ja luonnossa liikkuminen.

Vierailija
14/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisodisko vuonna -90.

Vierailija
15/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kaikki neljä löysivät minut.

Vierailija
16/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyi.

Vierailija
17/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi löytää kumppanin tosta vain esim. Töistä, kavereiden kautta, baarista tms. Jotenkin yököttää koko ajatus.

Vierailija
18/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen ikäinen nainen, äiti ja mummo, joka löysy miehensä ihan tanssilavalta, kesäiltana.

Sellainen tumma nuori, aivan toiselta seudulta alkoi minua tanssitella.  Tarjosi limsaa kanttiinissa ja vannotti, että tulethan seuraavanakin lauataina tänne.

Ja tulinhan minä.  Siitä se lähti. Aluksi ainoat tapaamsit olivat tansslavoilla lauantai-iltaisin.

Mutta sitten mies rohkaistua kysymään, että voistaisk sitä tavata viikollakin, hän voi tulla autolla sinun asuinpaikkakunnalle.

Ja siitä se lähti.   Vuoden päästä pidettiin kunnon maalaishäät.

Miehellä oli työpaikka läheises  Alsä kaupungissa, jonne sitten minäkin pääsen töihin kaupallisen peruskoultuksen ansiosta.

Itseasiassa hyvin tavanomainen tarina noina vuosikymmeninä, tansseista ja kesätanssilavoilta se kumppani löytyi.

Alussa niin herkkää, arkaa kokeilevaa tunnetta, että välittääköhän se minusta oikeasti.

Mutta kosina osoitta että välittää.

Kolme  lasta liitosta tuli, nyt jo aikuisi ja omissa elämissään ja ammateissa.   Ja me nyt mummina ja vaarina hoidamme tarvittaesa lastenlapsia, on jo tulossa lapsenlapsen lapsikin.

Rakkaus kantaa, kun sille antaa mahdollsuuden.  Kenenkään liitto ei ole koskaan pelkkää päivänpaistetta, monenlaisia ongelmia matkan varrella kohtaa, mutta suuri tekijä niiden vastoinkäymisten kohtammisessa on se, että ne hoidetaan yhdessä puolison kanssa. Molemmat saa voimia toisen tuesta ja empatiasta.

Vierailija
19/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta tien sivusta nukkumasta :D. Tulin yövuorosta töistä, kun lähellä kotiani nukkui ihminen tien vieressä, pellon puolella. Pysäytin auton tietenkin kun ajatteli, että joku on vialla. Mies heräsi herättelyyni ja selvisi, että eiitään hätää, rilluttelua kaverien kanssa kesäloman kunniaksi, ja kun yö on niin lämmin ja kaunis niin hän ajatteli kävellä majapaikkaansa taksin sijaan. Väsymys oli iskenyt kesken matkan ja pellonreuna houkutteli. Mä sitten sanoin, että tule tuohon minun saunakammarin petiin nukkumaan. Itse menin taloon ja kyllä, laitoin oven lukkoon. Herättyäni päivällä 14 aikoihin tsekkasin, siellä se edelleen oli. Keitin aamukahvit ja pyysin terassille kahville. Siitä se lähti.

Vierailija
20/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi löytää kumppanin tosta vain esim. Töistä, kavereiden kautta, baarista tms. Jotenkin yököttää koko ajatus.

Miten sen pitäisi sitten tapahtua? Väkisellä etsimällä jostain deittipalstalta?