Tulin syrjäiselle uimarannalle itkemään
Kaikki on paperilla hyvin; on koti, säännölliset tulot, terveyttä, lapsi, näennäinen vapaus, pitkä loma.
Sitten piti sydänsuruja mennä hankkimaan. Mulla oli liian isot odotukset, liikaa tunteita ja jätetyksi tulin. Ja vielä tällein parin kuukauden jälkeen sattuu niin, että meinaa oksennus tulla kun kuulen juoruja.
Minkä taikatempun voisin tehdä, että olisin onnellinen ja kiitollinen siitä mitä mulla on enkä itkisi jonkun perään ja omaa yksinäisyyttäni??
Olen huomannut olevani aika epäkiinnostavaa tavaraa tuolla miesnarkkinoilla, ja olenhan minä aika hankala, sarkastinen ja dominoiva luonne. No, täällä rannalla ei oo yksin, on itikoita ja kalat roiskii rannassa. Jospa tänne joku raiskarikin eksyis.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:40"]
Miksi mulle tulee mieleen kukkamekko, tekotukka, pinkki huulipuna ja mopsi?
[/quote]
Mulle tuli mieleen 34v, tummat hiukset, hoikka nainen. Lenkkivaatteet päällä, lenkkikengät. Huijasi itseään että lähti iltakävelylle, mutta päätyi kauniin maisema vetämänä suremaan rannalle,
[/quote]
Tunnistitko? :D Sano vielä nimen Eka kirjain :P
ap
[/quote]
No en, puhdas arvaus. :D Saanks arvata ton nimenkin, sanoisin että M tai E on nimen eka. :D
Mitä mä voitin?
Arvaa vaan, mut älä alota noilla kirjaimilla. :) Osuit muuten vaan oikeaan, paitsi vaatteissa. Ja ihan varta vasten tänne pakopaikkaan tulin.
Olo on jo parempi. Jostain syystä on vaan olo, että aika loppuu kesken. En tiiä oisko Se jotain biologisen kellon tikutystä. Oisin halunnu kokeilla perhe-elämää. Lapsuus oli sitä ja tätä, ei ainakaan onnellista perhettä eikä omankasn lapsen kanssa ole sellaista ollut.
Kaipaan niin sellaista tasa-arvoista kumppania, toisen kunnioittamista, haluamista, kaikkia näitä kliseitä. Ja poden huonoa omaatuntoa siitä, että vingun tällaisten adipitten perään, koska mullahan on kaikki ihan hyvin enkä esim ole syntynyt Afganistaniin.
ap
Jos oot yksin siellä rannalla, niin et kuitenkaan ole yksin. Rukoile. Ainoa, joka todella voi auttaa, on Jeesus. Kerro hänelle kaikki, mikä painaa.
Meditaatiotakin joku ehdotti, tunnustaen näin henkivaltojen olemassaolon. Siihen älä sorru, vaan käänny sen Jumalan Hengen puoleen, joka sut todella lohduttaa, niin, että sä pääset tuon kaiken yläpuolelle.
J-P
Ja hassua, mulla on ihan hirveä ikävä isääni. Meillä oli todella huonot välit kun olin teini ja kun muutin pois kotoa, niin isä kuoli aika pian. Kunnolla ei puhuttu ikinä.
Nyt toivoisin, että voisin mennä isälleni itkemään surujani ja hän sanoisi jotain viisasta. Pöhköä.
ap
(tuohon rukoilemiseen en ota kantaa)
Jos näkisin tuollaisen näyn rannalla, tulisin lohduttamaan sua munallani.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:17"]Jos näkisin tuollaisen näyn rannalla, tulisin lohduttamaan sua munallani.
[/quote]
Ja mä sanoisin, että "kultaseni, vedä käteen!"
ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:15"]
Ja hassua, mulla on ihan hirveä ikävä isääni. Meillä oli todella huonot välit kun olin teini ja kun muutin pois kotoa, niin isä kuoli aika pian. Kunnolla ei puhuttu ikinä.
Nyt toivoisin, että voisin mennä isälleni itkemään surujani ja hän sanoisi jotain viisasta. Pöhköä.
ap
(tuohon rukoilemiseen en ota kantaa)
[/quote]
Isä on aina isä ja lapsi kaipaa isää huolimatta siitä, millainen hän on.
Sullakin on Isä, joka kuulee, jos tahdot. Hän on aina läsnä.
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:17"]Jos näkisin tuollaisen näyn rannalla, tulisin lohduttamaan sua munallani.
[/quote]
ap
[/quote]
Varmaan!
Kysyisin ensin onko kaikki hyvin ja sitten kuuntelisin huoliasi ja lohduttaisin. Sitten kaivaisin esiin mukanani olevan kertakäyttögrillin ja sanoisin, että syödään nyt välillä kun tässä kerran istutaan niin olokin paranee. Siinä sitten syötäisiin lämpimässä kesäyössä ja olisit jo kainalossani. Samalla kun kuuntelisimme yön hiljaisuutta, silittäisin hiuksiasi ja korvalehteäsi. Sitten kääntyisit katsomaan minua ja sit se oliskin jo KOVAA AJOA!!!1
Niin, ei tarvi ottaa kantaa, enkä sitä tivaakkaan. Ajattelin vaan muistuttaa, että niinkin voi tehdä. En mä mitään harrastusta tai terapiaa sulle tässä ehdottanut, vaan että voisit kokeilla tuotakin. Ei maksa mitään.
J-P
Minäkin samassa tilanteessa ja niin yksin :(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:11"]
Jos oot yksin siellä rannalla, niin et kuitenkaan ole yksin. Rukoile. Ainoa, joka todella voi auttaa, on Jeesus. Kerro hänelle kaikki, mikä painaa.
Meditaatiotakin joku ehdotti, tunnustaen näin henkivaltojen olemassaolon. Siihen älä sorru, vaan käänny sen Jumalan Hengen puoleen, joka sut todella lohduttaa, niin, että sä pääset tuon kaiken yläpuolelle.
J-P
[/quote]
Aamen. Kuuntele J-P:n neuvoa. Ne on viisaita sanoaja.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:19"]
[/quote]
ap
[/quote]
Varmaan!
Kysyisin ensin onko kaikki hyvin ja sitten kuuntelisin huoliasi ja lohduttaisin. Sitten kaivaisin esiin mukanani olevan kertakäyttögrillin ja sanoisin, että syödään nyt välillä kun tässä kerran istutaan niin olokin paranee. Siinä sitten syötäisiin lämpimässä kesäyössä ja olisit jo kainalossani. Samalla kun kuuntelisimme yön hiljaisuutta, silittäisin hiuksiasi ja korvalehteäsi. Sitten kääntyisit katsomaan minua ja sit se oliskin jo KOVAA AJOA!!!1
[/quote]
Mitä Sä grillaisit? Mä grillaisin sun vehkeet. Siinä oisko sitten mustaa munaa sulle ja mulle. Nih.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:11"]
J-P
[/quote]
Mindfulness ei ole meditaatiota.
Miksi ylipäänsä mietiskely olisi pahojen henkien sisään päästämistä? Ihmisellä on lukemattomia mielentiloja, joista mietiskely on vain yksin. Sinun kannattaa myös varmuuden vuoksi välttää flow'ta, jossa ajantaju katoaa sopivan mielekkään ja haastavan tekemisen ansiosta, ja karta myös heräämistä, nukahtamista tai seksiä, sillä nekin varmasti muuttavat tajunnatilaa.
Jeesus voi sinua auttaa, ole siunattu ♥
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:43"]
Mitä Sä grillaisit? Mä grillaisin sun vehkeet. Siinä oisko sitten mustaa munaa sulle ja mulle. Nih.
ap
[/quote]
Haha, ihana :D Missä rannalla olet?
En enää missään, tulin kotia. Alkoi sopivasti nukuttamaan vaikka pelkäsin, että en saa nukuttua ollenkaan. Parantavia tuollaiset reissut!
ap
Ja sinnehän meni yöunet kun Tää jonka takia sydänsuruja poden, niin soitti (tuhannen päissään). Tuumasin vaan, että Sehän pitää mua ihan pilkkanaan! Mulla menee kyllä ehdottomasti ylpeys ja itsekunnioitus ikävän eelle. Ja senhän tietää mitä miehillä on yöhön aikaan mielessä. Ottakoon yheyttä päiväsaikaan jos haluaa. Nih. Toimii ne puhelimet sillonki.
ap
Voimia. Varo mahatautia siellä rannalla :)