Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat pukeutumisenne ”perusosat”? Uusi tyyli haussa

Vierailija
24.07.2021 |

Mitkä vaatekappaleet ovat teidän työ- tai muuten siistimmän pukeutumisen perusvaatekappaleet?

Olen päättänyt nyt, että haluan heivata vaatekaapista pois kaiken joka ei kestä käyttöä. Ihan ensin lakkaan ostamasta trikoopaitoja ja -tunikoita. Pahimmillaan jo puolen vuoden ikäinen trikoovaate on niin virttynyt, että sopii käyttöön vain johonkin likaiseen kotihommaan. Kaappi on täynnä näitä, ja silti töihin tarvitsisi taas jotain uutta.

Mitä tilalle? Minulle ei istu mitkään napilliset paitapuserot hyvin, irvistävät aina rintojen kohdalta ja jos on niin iso että ei irvistä, näyttää jo muuten muodottomalta kaavulta.

Ja mitä alaosia, jos muutaman viikon kestävät sukkahousut ja puolessa vuodessa sisäreisistä puhki kuluvat farkut jätetään pois?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä. Minulla ongelmana selvästi on se, että ne leikkaukselta ja laskeutumiselta sopivimmat vaatteet ovat juuri näitä, jotka ovat käyttökuntoisia muutaman kuukauden ja sitten rättiosastoa. Ei kai ole löytynyt niitä sopivia malleja jämäkämmistä materiaaleista.

Haluaisin ihan todella eroon kertakäyttövaatteista. Tuntuu niin turhalta ostaa uutta vähän väliä eikä siihen ole aikaakaan.

Jos yrittää löytää vielä kotimaista/eettistä tuotantoa, niin tuntuu että silloin viimeistään pitäisi vain hyväksyä että ei ole muuta kuin yhden koon kaapuja.

Minusta taas on kiva ostaa välillä uusia vaatteita. Maku ja varsinkin muotikin muuttuu, joten onko järkevääkään haluta käyttää samoja vuodesta toiseen?

Onhan shoppailu kivaa jos on aikaa ja mahdollisuuksia. Ainakin minulla menee shoppailuhimot ihan siihen että saa lapset pidettyä vaatteissa kaikkine talvi- ja sadekamppeineen ja välikausivaatteineen, kun kasvavat entisistä ulos. Ei jaksa vielä itsellekin etsiä koko ajan uutta kun virttyvät pilalle.

Miksi nykyään ei ole enää oikein mitään saatavilla samanlaisena ja samalla mitoituksella vuodesta toiseen? Sen kerran kun löytää jotain istuvaa, voi olla varma että niitä ei ole enää olemassakaan sitten kun haluaisi uuden, kun se oli tottakai vain yhden sesongin mallistoa.

Kantsii ostaa kaks kappaletta jos löytyy hyvä! Niitä ei ehkä myydä enää kahden vuoden päästö ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän