Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi miten hyvin riitelin äsken anopin kanssa.

Vierailija
01.08.2014 |

Siis ihan oikeesti

Pysyin asiassa, en nimitellyt.

Puhuin päättäväiseen sävvyyn, en huutanut.

Olin mennä henkilökohtaisuuksiin, sain nielastua.

Hyvä minä!!!!

Anoppi taas kerran alotti normaalin arvostelunsa.

pistin Stopin ja sanoin että

-talo elää tavallaan vieraat käy ajallaan

-jos meidän eläminen häiritsee niin ei meille ole pakko tulla.

-SINUN pitää lopettaa meidän elämisen arvostelu (jatkunut koko meidän yhdessä olo ajan  14 vuotta)

V***u miten kevyt olo, kuin olisi elefantti poistunut olohuoneesta, tai harteilta!!!

Sen keskustelun kun olis saanu YouTubeen niin peukuteltas sitä siellä sitten porukalla...

Hyvä meidän joukkue!!!

Mies 36v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut, nainen ei moiseen kykene!

Vierailija
2/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla lastensa kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun ovat kotoa pois muuttaneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piruvie, sovittu että kaksi viikkoa asuu meillä ja hoitaa lapsia ennen kuin päivä hoito alkaa, viikko takana

ja minä suuri "arvo ylppö" sätin sen ja sanoin mm. "MYÖ PÄRJÄTÄÄN ILMAN SINUA, PÄRJÄÄTKÖ SINÄ ILMAN MEITÄ?"

Sitten tunnisti tekemisensä ja pyyteli anteeks ja ja ja ja vaimo vei sen kotiansa, oli kuulemma hiljainen matka, mutta...

Minä viimeinkin puolustin perhettäni.. Minä mies...

Vierailija
4/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:58"]

onnittelut, nainen ei moiseen kykene!

[/quote]

Soot niin väärässä! Mä olen kasvanut ihmisenä ja 39 vuotiaana kävin elämäni parhaan "tappelun". Ihan rauhallisesti selitin miehelleni missä mättää, itseäni analysoiden, enkä häntä syytellen.

"tappelu" alkoi anteeksi pyynnölläni, että anteeksi kun MÄ olen kiukutellut kuin huomiota hakeva kakara. Joo, viikkoa aikaisemmin ei mennyt ihan putkeen... Mies vaikeni ja palasin astialle, otin härkää sarvista. Huomoitahan mä hain, mutta väärällä tavalla.

Mies taputti mua peppuselle riidan päätteeksi ja sanoi, että hemmetti, että tämmöisiä keskusteluja hän on odottanut viitisentoista vuotta. Sähän olet kehittyvä yksilö sittenkin!

Jukolauta, että sen jälkeen on mennyt kivasti. Olen muitakin asioitani osannut sanoa syyttelemättä sen jälkeen. Se oli varmasit meidän parisuhteen yksi kulma kivi. MÄ OPIN UUTTA!

Nainen 42v ja mies 39 v

Vierailija
5/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen taas jumittui omaan erinomaisuuteensa, koska nainenhan olen. ;) Pahoittelut siitä ja tärkein unohtu.

AP sä olit upea anoppias vastaan! Upea!!!! Jalka maahan ja nyt loppui päälle päsmääminen. Hienoa!

Vierailija
6/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:58"]

Onneksi ei tarvitse olla lastensa kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun ovat kotoa pois muuttaneet!

[/quote]

Onneksi ei tarvitse olla vanhempiensa kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun on kotoa pois muuttanut!

Vierailija
7/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkule, tappelua minäkin vältellyt, mutta laitoin anopille matkaal muutaman kaalin ryytimaalta, ja sitten tuli tekstarina vastaus että kiitos!!

WTF!

paras riita evö!!!

Vierailija
8/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis ihan oikeesti näikö se menee? vuosia siedetään arvostelua jotka saisi loppumaan 30min aikuisten "riidalla" jonka jälkeen voidaaa lätkäistä kätte päälle!

Vierailija
9/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Musta ei ole kovinkaan aikuismaisia nuo ideat että jos suhde ei toimi, niin ei sitten nähdä. Sehän on lapsellinen ratkaisu. Aikuista on just tuo kuten ap että sanoo suoraan asiat, joista sanomista on, sortumatta haukkumisiin yms. Silloin riita voi johtaa siihen että suhde paranee, jolloin kummallakin on hyvä mieli. Tuossa ap:n jutussa voi olla uuden paremman suhteen alku. Kyllähän mummo haluaa lapsenlapsia nähdä ja ap:kin haluaa hoitoapua.

Vierailija
10/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:18"]

Sis ihan oikeesti näikö se menee? vuosia siedetään arvostelua jotka saisi loppumaan 30min aikuisten "riidalla" jonka jälkeen voidaaa lätkäistä kätte päälle!

[/quote]

Joo on tää ihmeellistä, ettei aikuiset ihmiset pysty puhumaan heh.

Vierailija
11/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, et taida olla anopin toiveminiä.

Vierailija
12/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:25"]

T

Musta ei ole kovinkaan aikuismaisia nuo ideat että jos suhde ei toimi, niin ei sitten nähdä. Sehän on lapsellinen ratkaisu. Aikuista on just tuo kuten ap että sanoo suoraan asiat, joista sanomista on, sortumatta haukkumisiin yms. Silloin riita voi johtaa siihen että suhde paranee, jolloin kummallakin on hyvä mieli. Tuossa ap:n jutussa voi olla uuden paremman suhteen alku. Kyllähän mummo haluaa lapsenlapsia nähdä ja ap:kin haluaa hoitoapua.

[/quote]

Jos isovanhempi on väkivaltainen psykopaatti, mitään mahdollisuutta yhteistyöhön ei ole. Jokaisella on rajansa.

Vierailija
13/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:27"]Ahaa, et taida olla anopin toiveminiä.

[/quote]

Ei varmaan niin jos on mies. :D

Vierailija
14/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on äidilleen (kyseiselle anopille) miellyttämisen haluinen ja välttelee riitaa, arvostelu on kohdistunut häneen viimeiset 10 vuotta, nyt yhteisten lapsien myötä anoppi on laajentanut arvosteluaan ensin vaimoni tapaan kasvattaa laspia sitten minuun, johon siis nyt pantiin stoppi.

-minä suuri xxx mikälie mutta just nyt tuntuu siltä-

sainpas siltä suun kiinni!

-ap

Vierailija
15/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

pari nostoa ja sitten lähden pötkälleen, huomenna rankhamehtään!

Vierailija
16/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:04"]

Siis piruvie, sovittu että kaksi viikkoa asuu meillä ja hoitaa lapsia ennen kuin päivä hoito alkaa, viikko takana

ja minä suuri "arvo ylppö" sätin sen ja sanoin mm. "MYÖ PÄRJÄTÄÄN ILMAN SINUA, PÄRJÄÄTKÖ SINÄ ILMAN MEITÄ?"

Sitten tunnisti tekemisensä ja pyyteli anteeks ja ja ja ja vaimo vei sen kotiansa, oli kuulemma hiljainen matka, mutta...

Minä viimeinkin puolustin perhettäni.. Minä mies...

[/quote]

Kuka ne lapset ensi viikolla hoitaa? Teilläkö saa töistä noin vain vapaata?

Vierailija
17/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hoitavaan vielä ens viikon kuten sovittua.

tarinan opetus lienee että ihan oikeesti, jos sitä vitun narttua (anoppi) vastaan lopultakin nousee, elämän laatu paranee?

ja mikä täysin käsittämätöntä suhde siihen vitun narttuun paranee?

Vierailija
18/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Pikku aplodit sille.

Vierailija
19/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meidän joukkue!

Nyt nukkumaan öitä!

Vierailija
20/23 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:27"]Ahaa, et taida olla anopin toiveminiä.

[/quote]  et ole sitten anopin toivevävy

Ei varmaan niin jos on mies. :D

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä