Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkaverit - mitäs pidit?

Vierailija
01.08.2014 |

Oli minusta harvinaisen kliseinen ja päämäärätön leffa. Juoni heppoinen ja henkilöhahmot vailla syvyyttä. Hyvää oli Hanko ja Iina Kuustonen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Iina Kuustonen näyttää todella vanhalta eikä se osaa näytellä niinkuin ei kukaan suomalainen näyttelijä. Se toinen Kuustonen oli jo Käenpesässä erittäin vaivaannuttava huonojen näytteijänlahjojensa kanssa niin saatikka tässä elokuvassa...

Suomalaiset kun ei vaan osaa! 

Vierailija
22/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:14"]

12-vuotiaat voi mennä katsomaan ilman vanhempia, mutta sitä nuoremmat vanhempien kanssa... Itse kun olin katsomassa kertaa, niin siellä oli isä noin 10vuotiaan tyttären kansaa ja yksi perhe jossa nuoria lapsia.

[/quote]

Onpa omituista että teatteri on myynyt liput jos mukana on nuoria lapsia. Tosin omituisia ovat vanhemmatkin jotka eivät noudata ikärajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikärajoista 7, 12 ja 16 voidaan joustaa lapsen kanssa elokuviin saapuvan aikuisen (yli 18 v.) vastuulla kolme vuotta." (Finnkino)

Vierailija
24/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, kaikilta osin. Näyttelijät plääh. Kai toi Kuustosen nimi myy... Juoni, ohjaus, kuvaus ei niin mitään hyvää. Rahat pois leffa. Olen leffafriikki, joten käytännössä kaikki tulee katsottua, mutta tän olisi kyllä voinut jättää väliin.

Vierailija
25/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien leffojen pitäisi muka olla jotenkin tosi syvällisiä ja pohdiskelevia? Mun mielestä just hyvä hömppä.

Vierailija
26/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tuli keaäleffana vasta nyt esitykseen, kun kesä jo alkaa olla lopuillaan? Joku järkihän siinä on.

Vierailija
27/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska, täyttä sontaa. Kävin katsomassa kummitytön kanssa. Hänkään ei pitänyt. Itse olen 41v. mies, joten en varmaan kohderyhmää, mutta toi 16v. tyttökään ei tykännyt. Ei siinä ollut kummankaan mielestä oikeestaan mitään hyvää. Hukkaan meni noikin rahat.

Vierailija
28/28 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:55"]Miksi kaikkien leffojen pitäisi muka olla jotenkin tosi syvällisiä ja pohdiskelevia? Mun mielestä just hyvä hömppä.

[/quote]

Ei tarvii olla syvällinen, mutta ei toiminut hömppänäkään kun kaikesta huomasi että oli kuitenkin haettu jotain syvyyttä... Eikä ollut onnistunut, johtui musta pitkälti juonesta ja näyttelijöistä, dialogi kuitenkin aika toimivaa. Olisivat reilusti lisänneet vaikka sitä hömppäilyä ja hassuttelua, kireitä ahdistuskohtauksia vähemmäksi. Niin ja henkilöistä reilusti erilaisia, nyt Iinan ja Annan tyypit oli liian samanlaisia vaikka toinen muka oli niin täydellinen ja toinen luuserimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän