Olen aika loukkaantunut!
Olen kalju, melko rotevannäköinenkin, vaikka en käykään salilla. Silti uusi naapurini kehtasi kysyä minulta ensimmäisen kerran tavatessamme, että kuulunko Helvetin enkeleihin. En edes omista moottoripyörää!
Kommentit (28)
Mitä tuosta loukkaantumaan. Halusi tietää. Vastaa vain rehellisesti takaisin.
Tai parempi olisi sanoa, että mitäpä lottoat, niin jäisi naapuri sopivaan pikkujännään.
Mulla aika sama tilanne kuin ap:llä. Kerran aikoi tuossa pihalla pari jehovantodistajaa lähestyä mua. Olin heihin selin mutta kun käännyin ympäri niin niille tulikin yhtäkkiä tosi kiire, melkein juoksujalkaa lähtivät lipettiin.
Minulta taas tultiin kerran kaupungilla kysymään, olenko mahdollisesti syyllinen lähistöllä tapahtuneeseen isoon varkauteen. Tiedustelijoina oli viereeni pakettiautolla pöllähtänyt romaniporukka. Kyllä siinä oli perästä päin naurussa pitelemistä.
Ihmeellistä miesten leimaamista ulkonäön perusteella! Koska tämä tämmöinen loppuu?
Jos olisit minun naapuri niin olisin kysynyt että mikäs peniksen nuppipää sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika sama tilanne kuin ap:llä. Kerran aikoi tuossa pihalla pari jehovantodistajaa lähestyä mua. Olin heihin selin mutta kun käännyin ympäri niin niille tulikin yhtäkkiä tosi kiire, melkein juoksujalkaa lähtivät lipettiin.
Paha!
Meillä on töissä eräs alle 170-senttinen klanipäätumppi. On tatskoja käsivarsissa. Näyttää ihan pikkupoikanatsilta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä eräs alle 170-senttinen klanipäätumppi. On tatskoja käsivarsissa. Näyttää ihan pikkupoikanatsilta.
No jopas nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minulta taas tultiin kerran kaupungilla kysymään, olenko mahdollisesti syyllinen lähistöllä tapahtuneeseen isoon varkauteen. Tiedustelijoina oli viereeni pakettiautolla pöllähtänyt romaniporukka. Kyllä siinä oli perästä päin naurussa pitelemistä.
Oliko mannen kätkö putsattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mannen kätkö putsattu?
Ilmeisesti.
Ei tarvita henkivartijoita, jos ulkonäkö on tarpeeksi jykevä.
Siskonpoika (3 v.) pelästyy aina kun näkee mut. Ei tarvi sanoa sanaakaan, riittää kun ilmestyy samaan huoneeseen.
He eivät voi ulkonäölleen mitään.
Olin nuorena aika paljon kuskina ja velipojalla oli vanha, oliskohan ollut jotain -63 vuoden mersu. Semmoinen punainen . Useammankin kerran joku yritti tulla ostamaan viinaa.
Olisit vaan vastannut matalla äänellä oikein hitaasti "mietippä sitä"
Mun mielestä klanipäät on aikas sexyn näkösiä. Miehekkäitä. Ei mitään Tuure Boeiluksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä klanipäät on aikas sexyn näkösiä. Miehekkäitä. Ei mitään Tuure Boeiluksia.
Ehkä sitten paras ratkaisu, jos osa päätä kalju, muutoin ei. Oma poikani ajelee päänsä kaljuksi, ettei rahaa kuluisi turhaan parturissakäyntiin. Oon koittanut sanoa että kasvattais hiukset niin näyttäisi paremmalta , muttei usko. Ei ole kiva kun oma pikkuinen näyttää helvetin enkeliltä
Varmisti, että pitääkö sinua pelätä. Olisit sanonut, että joo niin pysyisi naapuri nöyränä.